Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt…billig webshop koncept

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte et ”billigt webshop koncept” op og kunne godt bruge lidt konstruktiv kritik/feedback på sitet / konceptet.

Link www.eshopplus.dk

På forhånd tak
Klaus Andersen

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:17

Det virker dælme meget besnærende og tiltalende må jeg sige, uden jeg har læst det hele igennem. men pris og muligheder virker da helt perfekt, jeg kunne godt finde på at prøve at downlaode en demoshop, for at afprøve mulighederne..

Du skal måske overveje integration med google+ hvis det får så stor indflydelse på SEO som nogle forudsiger...

Held og lykke med projektet - spændende!:D

/Ulrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:04

vigtigt i laver i et demo log ind på siden 

Hurtigt kan prøve systemet på siden

Vis en referencelist  over jeres opgaver , evt bare lav en webshop der viser systemet, vis i inger referencer har.

lav et bestillings system der viser man kan også lave en bookingform med jeres system , mange vil gerne kunne lave gode webshop vis jeres har unikke muligheder 

husk lav en interne links struktur på egen side der kryds linker på egen hjemmeside med jeres kerne ord husk h1 på den side i linker til med dette kerne ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:21

Hej Klaus

Jeg synes det er et mega fedt koncept!, kunne faktisk godt tænke mig at gøre brug af det en dag, men jeg bliver forvirret af din side..

- Kan jeg bruge mit eget donæme istedet for et sub donæme af jeres? der står nemlig: "Hvis du har en hjemmeside i dag kan du indtaste den her, så vil vi under opsætningen af shoppen matche dit nuværende design."

Jeg ser det som at hvis man bestiller en webshop, så har man ikke noget i forvejen. - Der skulle måske stå. "Hvis du har en webshop, så ligger vi den på dit nuværende donæme"

Så står der:

Jeg ønsker*

• At oprette en eShopPlus webshop - (Hmm hvis ikke man er der for at oprette en webshop, hvad er man der så for?)

Og hvad med CVR nummer? Man kan vel trække momsen fra? På webshoppen..

Til Mikael: På lige at gå siden igemmen, der er en Demo Shop både med Frontend og Backend..

Håber jeg kan få en webshop af dig i fremtiden :)

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 18:04

Hej Klaus

Ser rigtig lovende ud! så følger lige med her. De har nævnt nogle af de samme spg. som jeg pt. har.

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:24

Det ser spændende ud :)
Hvordan har du tænkt dig at mht. betalingsløsning på de shops du sælger? Skal de alle køre på den samme? For det er vist ikke helt ok med pbs. Og hvordan sikrer man sig sine penge, hvis det hele kører på din betalingsløsning?

Og er det ikke også lidt farligt at ligge sin shop 100% i hænderne på en anden? Hvad har man af garanti for at man stadig har shoppen om 2 år? Man ejer jo ikke selv noget domæne. Gør man?

Og hvordan ser det ud mht SEO, hvis der ligger 10 sub-domæne shops på det samme domæne?

Spørgsmålene er ikke ment som en "slagtning", men blot de ting der lige popper op hos mig, når jeg ser konceptet.Og som du sikkert ligger klar med svar på :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:28

Jeg var nok lige hurtig nok :)
Kan se at betaling ikke skal foregå gennem din aftale :)

Men man kan da ikke søge en aftale til en anden mands domæne. Kan man?

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 19:00

Hej

Det ser rigtig spændende ud, er der mulighed for at lave log in for at man kan se priser, jeg sælger udelukkende B2B og kunne godt bruge en shop som mine kunder kan bestille fra nemt og overskueligt.

Mvh.

Martin

Seasonimport.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:21

iMediaMan:

Til Mikael: På lige at gå siden igemmen, der er en Demo Shop både med Frontend og Backend..

Håber jeg kan få en webshop af dig i fremtiden :)

/Emil

Hvad forstod på teksten var det demo shop man bestilte og kunne prøve på egen siden , man kan ikk bare logge ind på deres side hurtigt og se systemet , jeg vil da gerne se hurtigt hvordan det fungere og det forstod jeg med forklaring på siden det kunne man ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest: Jeg er halv jyde. Og jyder er skeptiske - og halve jyder har altså lidt af det samme i sig.

Jeg ville ikke turde købe noget som helst af jer, fordi det er for billigt. I siger at jeg ved at købe jeres ting kan betale 49kr/måneden også spiller alt bare (dog er der lige oprettelsen). Jeg ved alt andet koster 5-10 gange så meget, og det er uden PBS.

Så hvis det skulle virke for mig, så skal der langt mere end en snedig markedsføring teknik, men en forklaring på hvad der ligger bagved. Hvordan virker den aftale med PBS? Jeg ville også vide hvilket webshop system som der egentlig ligger bag ved. Jeg ville også vide den juridiske bindings længe - da jeg frygter min webshop er væk i morgen.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)