Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt…billig webshop koncept

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

Tak for feedback'en jeg arbejder på at få google + 1 på efter sigende skulle det blive mere betydningsfuldt en pagerank

Hilsen Klaus

Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. May 10
Skrevet kl. 21:46

Hej alle

Tak for al feedback'en herligt... her i udviklings fasen.

Jeg vil førsøge at svare på nogle af jeres spørgsmål her.

1. Jeg lægger cvr. i bestillings form (super ide, er igang)
  2. Shoppen er bygget på standard OpenCart...som er et meget udbredt shopsystem.(så har jeg videreudviklet/tilrette det) server hosting er hos surftown, erhverv Premium hotel.
  3. Ang. betalings løsning...den primære betalingsløsning i shop'en vil nok være paypal, hvor man selv opretter en paypal konto, har lavet en vejledning på siden vejledninger dette er fuldstændigt gratis, så kan man modtage visa-dankort/master osv.. det smarte er at man ikke skal vente på PBS godkendelsen (nogle gange 8 uger..hos monopol PBS) for at tilknytte sin PayPal konto til shoppen skal man blot indsætte paypal oplysninger, så spiller det.!! Ønsker man at benytte dankort er dette også indbygget via ePay opencart module men jeg skal nok have beskrevet at dette kræver at man har shoppen på eget domain.
  4. Der er flere der skriver om man nu tør have sin shop hos andre..når man laver en dandomain,scannet osv.. shop, er shoppen jo også hos andre så, i vilkår og betingelser vil vi beskrive opsigelse/overdragelse juridiske bindings længe osv..
  5. Sub domain...For mig at se er det tit en fordel at shoppen ikke lægger direkte på ens landing site, der kan man lave en beskrivende side med link til shoppen eller lave en redirect.
  6. Omkring B2B jo det er muligt at lave B2B shop.
  7. Ang. SEO på subdomain, jo det kan man godt, det er selvfølgelig ikke optimalt, men tilgengæld kan men jo få domain navne som er gode, eksempel hvis du sælger sko kan man bruge www.sko.eshoponline.dk, og vi har flere gode shop domains som snart kommer med.

PS. er ny på amino, men det er jo et herligt forum med masser af iværksætter drive..

Håber jeg fik svaret på jeres spørgsmål ellers er i velkommen til at skrive igen.

Hilsen Klaus Andersen/eShoplus.dk

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 21:53

Hej igen..

Aughhh der knækkede filmen så lige for mig, - og der var "catchet" som jeg ikke havde fanget i første omgang, - at shoppen ligger som subdomæne hos dig... Så skal du nok være klar over at du sikkert aldrig får landet nogle af de store "kunder".. Så vil din platform sikkert blive et sted hvor folk afprøver nethandel med mindre shops, som f.eks. mindre detailhandlere, der ikke har det store begreb om internethandel.

Fair nok, for det er der helt sikkert også potentiale i, ingen tvivl om det..:D

/Ulrik

Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. May 10
Skrevet kl. 22:03

Hej

Jep, det er primært til dem der ikke kan/vi nørde med en shop fra bunden, eksempelvis hvis man har en butik med varerlager, noget man selv importere osv.. hvorfor så ikke prøve nethandel.

Man kan også godt benytte eget domain, regner pt. på priser/vilkår osv..

Hilsen Klaus

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 22:57

Ser spændende ud, er lige med på en lytter Big Smile

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 16:16

Klaus Andersen:
Ang. betalings løsning...den primære betalingsløsning i shop'en vil nok være paypal, hvor man selv opretter en paypal konto, har lavet en vejledning på siden vejledninger dette er fuldstændigt gratis, så kan man modtage visa-dankort/master osv.. det smarte er at man ikke skal vente på PBS godkendelsen (nogle gange 8 uger..hos monopol PBS) for at tilknytte sin PayPal konto til shoppen skal man blot indsætte paypal oplysninger, så spiller det.!! Ønsker man at benytte dankort er dette også indbygget via ePay opencart module men jeg skal nok have beskrevet at dette kræver at man har shoppen på eget domain.

Hej Klaus, 

Jeg kan glæde dig over at PayPal netop også er kommet på som betalingsform via ePay:

http://www.epay.dk/betalingsformer/oversigt.asp

http://www.epay.dk/betalingsformer/paypal.asp 

Det vil sige at du ikke selv skal tænke på integrationen til dette. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:53

Jeg syntes det ser rigtig spændende ud!

Står faktisk selv og snart skal bruge en webshop, og måske kunne valget da falde på jer!

En anden ting...

Overvej da at lave en intro video hvor i fortæller lidt om konceptet og måske fremviser jeres demo shop...

Kunne virkelig være noget folk ville kunne forholde sig til tror jeg!Big Smile

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. May 10
Skrevet kl. 14:15

Hej Amino'er

Vi har nu tilrettet siderne i eShopPlus på baggrund af de mange gode tilbagemeldninger fra forum'et.

Flere kommentar er altid velkommen.

Hilsen Klaus / eShopPlus

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 07:33

Hej Klaus.

Det sker sjældent, at jeg er positiv overfor "hjemmestrikkede" e-handelsplatforme, men jeg synes faktisk, at du har fat i noget af det rigtige her.

Rent usabilitymæssigt så får brugerne af disse webshops i hvert fald en behagelig oplevelse - og til prisen, så kan jeg sagtens forestille mig, at en række hobby-e-købmænd kunne ende med at blive kunder hos dig.

Du bør dog lige kigge på denne fejl, som opstår ifbm. bestillingsflowet på http://www.jylov.eshopplus.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:22

Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)