Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedst måde til backlinks

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! Nu har jeg efterhånden læst en del omkring hvordan man opbygger backlinks. Men jeg ville lige høre om der var noget jeg manglede. Derfor ville jeg sætte meget pris på, hvis i kunne give jeres bedste råd til hvordan man opbygger gode backlinks Skype-Wink

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pyha, der er mange gode hemmelige strategier til at skaffe de virkeligt tunge backlinks. :-)

Men et kort fortalt eksempel som er oplagt er at du identificerer nogle super svære steder, som du gerne vil have links fra, og så prøver at gætte dig til hvad for noget indhold eller funktionalitet som skal til på dit site for at de kunne finde på at linke til dig. Du kan også simpelthen ringe og spørge dem, hvad de ville ønske der fandtes på nettet, så de kunne linke til det - og så bygger du det.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:29
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:37

Det er som med så meget andet varieret i forhold til dem der laver dem, men hvis din tid er begrænset så gå efter at udveksle links med sider der gør i det samme som dig selv, skriv til dem og spørg, du kan kun få et nej. Nogle gør i at gæste blogge mod at få links. Vi får blandt andet gennem de websider vi udvikler i footeren, og nogen bygger sider hvor de så skriver links i til deres hovedside, det er meget forskellig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:50

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:04

Der er som andre har skrevet det, forskellige strategier at opbygge en solid backlink pyramide til sin side som så vil vise sig på google samt andre søgemaskiner.

Find forumer, med som omhandler netop det emne du beskæftiger dig med, skriv et indlæg hvis dette er et forum og link til din side med de keywords du prøver at optimere. Det er vel en af de nemmeste måder at skaffe sin hjemmeside fine backlinks... Husk at tjekker at det ikke er no follow, så kan det næsten være lige meget om du laver links eller ej.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 21:41

Sander:

Hej alle! Nu har jeg efterhånden læst en del omkring hvordan man opbygger backlinks. Men jeg ville lige høre om der var noget jeg manglede. Derfor ville jeg sætte meget pris på, hvis i kunne give jeres bedste råd til hvordan man opbygger gode backlinks Skype-Wink

Hej Sander :)

Jeg har selv skrevet et indlæg blandt andet om dette emne på min blog om affiliate marketing.

Derudover findes der denne liste. Jeg er selv ved at skrive en lignende på dansk hvor jeg bare har fjernet de mange forslag der er  skrevet for sjov, eller simpelthen ikke giver værdi nok, den skal jeg selvfølgelig nok lave lidt reklame for når den kommer ud.

Michael Dunlop har generelt en genial blog, check den ud! Han har også skrevet lidt om emnet.

Håber du kan bruge det til noget, føler i hvert fald selv der er lidt at gå i krig med i de 3 links :)

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 17:32

tak 

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 19:39

Jeg vil anbefale dig at læse SEO-Tuning :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)