Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges. (Budget ca. 2.500,-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Hougaard:

Jeg opretter en tråd senere med mange flere detaljer osv. for det her er alt for uoverskueligt, har fået både mails, privatbeskeder og svar på tråden i massevis, går helt i panik! Så det ville være dejligt hvis I gad at være på udkig efter den, men tror først jeg oprettet den om 1 uge ca. Men ellers tusind tak for alle jeres indlæg, næste gang skal jeg nok skrive lidt mere info også omkring at I kun skal svare i selve tråden, så jeg kan sortere fra, og nemt udvælge hvem som tilbyder det bedste tilbud osv. :-)

Lav da din beskrivelse i samme tråd, da dem der har svaret vil få en mail med dette...

god jagt

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:32

Godt være det er uoverskueligt og du går helt i panik, men at vide så mange kan løse din opgave, må da være positivt..? Så har du flere at vælge imellem..

Men fint nok :-) Som johnny os skrev kunne du jo fortsætte her hvor du er startet.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:41

Mikkel Hougaard:

Jeg opretter en tråd senere med mange flere detaljer osv. for det her er alt for uoverskueligt, har fået både mails, privatbeskeder og svar på tråden i massevis, går helt i panik! Så det ville være dejligt hvis I gad at være på udkig efter den, men tror først jeg oprettet den om 1 uge ca. Men ellers tusind tak for alle jeres indlæg, næste gang skal jeg nok skrive lidt mere info også omkring at I kun skal svare i selve tråden, så jeg kan sortere fra, og nemt udvælge hvem som tilbyder det bedste tilbud osv. :-)

Besvar en af gangen, det er ikke mere uoverskueligt end du selv gør det til. 

Husk også at du kan bruge Amino Freelancer :)

mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45

Hej,

Jeg har sendt dig en PM.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:04

Hej Mikkel,

Du er velkommen til at sende mig en mail på info@tk-datateam.dk - så finder vi en fornuftig løsning.

DBH

Morten

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)