Jeg står i den situation, at jeg mangler en webdesigner. Mit budget lyder på omkring 2500 kr. og jeg har nogle visse krav som jeg fortælle mere om til den som ser mest interessant og professionel ud.
Du nævner ikke rigtigt hvad dit site går ud, dine krav osv..
Send en mail til azddinb@gmail.com eller en PB her på amino, med alle detaljer og krav på hvad du ønsker, så må jeg se om jeg kan udføre det for dit budget.
Jamen I kan kigge lidt på min side, som er en affiliate side som er lavet med wordpress. og så vil jeg gerne have et meget bedre, mere unikt og mere brugervenligt design samt rettet små detaljer som du nok støder på når du kigger dig lidt omkring. www.godtvoks.dk - Jeg skal bare have et nyt design og det meste som hører med af goder, hvis I forstår.
Ønsker du at jeg skal løse din opgave, jamen så skriv til mig på email som sagt eller en privat besked, hvor vi kan snakke om dine ønsker til hvordan dit site skal se ud, hvor jeg måske også kan komme med noget input (idéer), samt bestemme en fast pris.
Okay, det her er f***ing uoverskueligt! :-D Har fået privat beskeder og jeg ved ikke hvad, bliver helt forvirret. Jeg oprettet en ny tråd lidt senere hvor jeg giver jer alle detaljer, så det ikke vrimler ind med spørgsmål osv. og så skal man KUN svare her. og IKKE i privat beskeder.
Jeg opretter en tråd senere med mange flere detaljer osv. for det her er alt for uoverskueligt, har fået både mails, privatbeskeder og svar på tråden i massevis, går helt i panik! Så det ville være dejligt hvis I gad at være på udkig efter den, men tror først jeg oprettet den om 1 uge ca. Men ellers tusind tak for alle jeres indlæg, næste gang skal jeg nok skrive lidt mere info også omkring at I kun skal svare i selve tråden, så jeg kan sortere fra, og nemt udvælge hvem som tilbyder det bedste tilbud osv. :-)