Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges. (Budget ca. 2.500,-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle Aminoer :-)

Jeg står i den situation, at jeg mangler en webdesigner. Mit budget lyder på omkring 2500 kr. og jeg har nogle visse krav som jeg fortælle mere om til den som ser mest interessant og professionel ud.

Mvh Mikkel

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:06

Hey.

Du nævner ikke rigtigt hvad dit site går ud, dine krav osv..

Send en mail til azddinb@gmail.com eller en PB her på amino, med alle detaljer og krav på hvad du ønsker, så må jeg se om jeg kan udføre det for dit budget.

Mvh Azddin

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:08

Hej Mikkel

Send gerne flere detaljer om dit projekt til info@imediaman.dk - Så giver jeg dig et godt tilbud.

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 23. Aug 11
Skrevet kl. 16:15

Jamen I kan kigge lidt på min side, som er en affiliate side som er lavet med wordpress. og så vil jeg gerne have et meget bedre, mere unikt og mere brugervenligt design samt rettet små detaljer som du nok støder på når du kigger dig lidt omkring. www.godtvoks.dk - Jeg skal bare have et nyt design og det meste som hører med af goder, hvis I forstår.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:17

Hej Mikkel

Den er jeg helt med på, hvis du lige gider smide mig en mail på info@imediaman.dk - Så tager vi en lille snak om dine ønsker til design.

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:23

smidt dig en mail...

:)

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:30

Ok jamen så var der andre på krogen..

Ønsker du at jeg skal løse din opgave, jamen så skriv til mig på email som sagt eller en privat besked, hvor vi kan snakke om dine ønsker til hvordan dit site skal se ud, hvor jeg måske også kan komme med noget input (idéer), samt bestemme en fast pris.

Tilmeldt 23. Aug 11
Skrevet kl. 16:58

Okay, det her er f***ing uoverskueligt! :-D Har fået privat beskeder og jeg ved ikke hvad, bliver helt forvirret. Jeg oprettet en ny tråd lidt senere hvor jeg giver jer alle detaljer, så det ikke vrimler ind med spørgsmål osv. og så skal man KUN svare her. og IKKE i privat beskeder.

Men ja, skal nok lige lave en bedre tråd

Mvh Mikkel

Tilmeldt 23. Aug 11
Skrevet kl. 17:08

Jeg opretter en tråd senere med mange flere detaljer osv. for det her er alt for uoverskueligt, har fået både mails, privatbeskeder og svar på tråden i massevis, går helt i panik! Så det ville være dejligt hvis I gad at være på udkig efter den, men tror først jeg oprettet den om 1 uge ca. Men ellers tusind tak for alle jeres indlæg, næste gang skal jeg nok skrive lidt mere info også omkring at I kun skal svare i selve tråden, så jeg kan sortere fra, og nemt udvælge hvem som tilbyder det bedste tilbud osv. :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:16
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)