Så er det måske mig.. Jeg har en smule penge og jeg søger"ideen" til at investerer i.. Jeg har nok at se til til dagligt så kan ikke tilbyde at gå fuldtid ind i et projekt men vil selvfølgelig være tilgængelig for feedback, sparring mv. Projektet jeg søger er mere end en ide, du er kommet længere end"bare" en god ide, projektet skal have internationale chancer/visioner og du skal være personen som kan/vil fører projektet til tops.. Branche mv er ikke altafgørende for mig og jeg er åben for det meste. dog er jeg ikke interesseret i cafe, disko, restaurant og lignende. Beløbsmæssigt ligger vi over 1 mill. men det afhænger jo af meget hvilke beløb jeg ønsker at investerer og det kan både være større og mindre, så jeg er jo ikke nogen von and men der er jo også muligheder indenfor omtalte rammer. Så kontakt mig med dit projekt og lad os se hvad vi kan finde ud af.. Jeg underskriver selvfølgelig gerne en NDA hvis dette ønskes, og kan selvfølgelig garanterer seriøsitet og forventer det samme den anden vej.
|
Hej Viktor
Du må meget gerne kontakte mig på info@investeringsagenten.dk - vi har en del projekter på hylden fra diverse iværksættere og sammen kan vi måske også finde fremtidige interessante projekter
Lad mig høre fra dig