Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en investor til dit projekt.?

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er det måske mig..

Jeg har en smule penge og jeg søger"ideen" til at investerer i..

Jeg har nok at se til til dagligt så kan ikke tilbyde at gå fuldtid ind i et projekt men vil selvfølgelig være tilgængelig for feedback, sparring mv.

Projektet jeg søger er mere end en ide, du er kommet længere end"bare" en god ide, projektet skal have internationale chancer/visioner og du skal være personen som kan/vil fører projektet til tops..

Branche mv er ikke altafgørende for mig og jeg er åben for det meste. dog er jeg ikke interesseret i cafe, disko, restaurant og lignende.

Beløbsmæssigt ligger vi over 1 mill. men det afhænger jo af meget hvilke beløb jeg ønsker at investerer og det kan både være større og mindre, så jeg er jo ikke nogen von and men der er jo også muligheder indenfor omtalte rammer.

Så kontakt mig med dit projekt og lad os se hvad vi kan finde ud af..

Jeg underskriver selvfølgelig gerne en NDA hvis dette ønskes, og kan selvfølgelig garanterer seriøsitet og forventer det samme den anden vej.

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:48

Hej Viktor

Du må meget gerne kontakte mig på info@investeringsagenten.dk - vi har en del projekter på hylden fra diverse iværksættere og sammen kan vi måske også finde fremtidige interessante projekter

Lad mig høre fra dig

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 22:52

Meget interessant og flot!

Med venlig hilsen

Linda

Find mere om mig på Linkedin 

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Viktor.
Jeg har lidt travl med mit appendix. Men da dit tilbud passer med mit tilbud til Google. Så er det vedhæftet.

Jørgen, hjørne, rundt om hjørnet.
Det var en af de ting, jeg elskede som barn ved at gå tur under klinten på Stevns. Den er består af hjørner - når man går dernede drages man mod at se, hvad man der kommer til syne, når man kommer ud på kanten og kan se forbi hjørnet.

Og ved du hvad. Det rimer og derfor er det sandt - det er den sandhed Google har tæmmet. Det jeg ønsker tæmme er mit svar til dig: Det er for godt til at det er sandt. Og det rimer slet ikke. Nå vi må se om bukserne holder.

Hvis du vil have trappeafsatsversionen: Forståelsens teknologi er en skam. Men den nød er nok for hård til de fleste. Tror du Viktor kan knække den - ellers skal jeg da gerne hjælpe ham, hvis han vil støtte mit projekt. Jeg kan jo altid vedhæfte mit tilbud til Google. De har modtaget det 3 steder: Danmark, Tyskland og USA - så de har nok lidt for travlt med deres eget til at der er plads til mig ellers også kniber det med forståelsen. Og så er det jo godt at jeg er kommet på banen.

Victor lyder meget spændende - så jeg svarer ham.

Victor jeg håber at vi ses. Nå troede at man kunne få en mailaddresse. Så giv mig venligst den. Så vi kan komme videre. Hvis du er interesseret. Min: pvitting@gmail.com

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:53

Hej Viktor.

Jeg kæmper i øjeblikket med finansiering af mit projekt. Helt kort så snakker vi en top moderne/professionel internetforretning, hvor super service vil være i hovedsædet. Produktet er først og fremmest tøj og accesories fra en række velkendte mærker samt eget unikt tøjprodukt som vil blive produceret i løbet af det første år. Målgruppen er ung med interesse i action sportsgrene!

Jeg har arbejdet med virksomhedsplan, leverandøraftaler, markedsføringsstrategier, budgetter, ROI, markedsundersøgelser mv. i løbet af det sidste år, så nu er det bare den sidste endelige del der mangler, nemlig noget finansiering.

Lad mig endelig høre fra dig hvis dette vækker din interesse!

Mvh. Rasmus Kildegaard

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:13

Hej Viktor

Vi har et firma som har udviklet et nyt server konfigurations management system. Det har været ude og blive testet hos en del firmaer igennem den sidste tid, og vi er nu også i gang med at implementere det hos de første kunder, så vi er kommet en del længere end ideen :)

Hvis du selv er lidt teknisk kan du læse mere på vores meget midlertidige side: www.metaconfig.com

Hvis du skulle være interesseret, så kontakt mig endelig på: Janus@lindau.dk

Fra KBH
Tilmeldt 26. Aug 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:05

Først et kompliment til dit opslag.

Kan kun forestille mig at der kommer mange henvendelser.

Jeg er konceptdesigner og leder efter en aktiv investor/partner til netop et internationalt projekt i form af en smartphone applikation, der bl.a. indeholder en interaktiv guide til museer o.lign. (Nærmere detaljer frigives efter hemmelighedsaftale er lavet.)

Programmeringen vil inkludere brug af følgende;

-Bruger login

-Skanner

-Database søgning

-Vise indhold i form af tekst, lyd, billede og video

-Kalender

-Social deling

-Bruger indstillinger

Samt flere moduler til senere versioner af programmet

Jeg har sparret med Væksthus Sjælland og Københavns Erhvervs Center (KEC) for at finde den rette vej for mit projekt.

Giv lyd, hvis det er noget der frister

Med venlig hilsen

Daniel Danielsen

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 11:08

Hej viktor

Kan du ikke smide en mail til til mig ? så jeg kan sende et oplæg over mit projekt :) 

Vh

Peter

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:10

Hej Viktor

Vi søger en investor eller flere investorer til den næste Skype! Projektet hedder CloudSprout og vi søger en runde på 2.5 million. Det ligner at vi bliver en sammensat runde for vi er ved at skrive på termsheets for dele af puljen, og har nogle lovende dialoger igang.

The Pitch:

CloudSprout helps web designers build websites faster and cheaper.

Today designers are struggling with constantly having to do more for less. So having to cooperate with a developer who sometimes seems to be on another planet does not help things.

CloudSprout provides a tool for creating websites and shops without coding and without a developer. In the 40 projects that we have tested on CloudSprout reduced creation time by a least 50%.

The market for solutions like this is huge and there is definitely no shortage of competitors. What sets CloudSprout apart from the rest, is that it actually the only solution that enables designers to create professional level websites and shops without writing a single line of code.

Creating websites on CloudSprout is free, but after the site goes live we use a freemium-based supscription model to charge for running the sites. This means that CloudSprout is completely free for smaller sites with low traffic volume.

We have done more than a decade of coding work in very close cooperation with professional designers. We're in private beta, we have gotten 140 customers and will be releasing in November.

Potentialet for CloudSprout er enormt, og Skype sammenlignen er ikke urealistisk. Det skal hertil siges at folkene bag har været i branchen siden den startede, har kandidat-niveau uddannelse baggrund og haft æren af at hjælpe nogle af landets største virksomheder med deres web-projekter.

Jeg har tidligere oprettet en tråd, hvor der er svaret på nogle spørgsmål, den kan du læse her: http://www.amino.dk/forums/t/134323.aspx?PageIndex=1

Hvis du vil vide mere eller vil havde tilsendt ydereligere materiale, er du meget velkommen til at maile på: plu@cloudsprout.com eller ringe på 26 37 79 13

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:48
Side 1 ud af 5 (44 indlæg)