Kære Aminoer, på baggrund af dette indlæg har PJEDSTED, JØRGEN, FRANK og RUNE alle fået denne besked privat af mig:
Hej xxxx,
Jeg kan se at du er noget skeptisk overfor Betfair trading, og da jeg er en smule ked af den dårlige omtale, har jeg valgt at skrive til dig og de andre der er ligeså skeptiske og tilbyde jer et gratis lyn-kursus i betfair trading. Det gælder kun dem der har været skeptiske i dette indlæg og det vil ikke gælde fremover i andre indlæg jeg smider ind så folk kan tro at de kan få det samme ud af mig.
Jeg er overbevist om at jeg kan lære jer at tjene nogle ekstra kroner dagligt, og i er overbevist om at jeg ikke taler sandt, så derfor tilbyder jeg jer et gratis kursus som vil foregå over skype.
Min del af aftalen:
I skal IKKE oprette en konto gennem mit link så jeg bliver affiliate (da folk tror at det er det dette går ud på). Men opret e konto på Betfair.
I skal smide 300 kr ind og kan bruge hinandens "venne-koder" så i kan få 300 kr ekstra i bonus.
Jeg giver jer et kursus på godt og vel 2.5 timer over skype. Med dette kursus burd det være mere end muligt at tjene 150-300 kr ekstra om dagen 1-2 uger efter, kommer helt an på hvor megeti udøver teknikkerne.
Jeg kan bruges og kontaktes helt indtil i lærer at tjene disse penge og vores fælles mål er nået.
I skal skrive en besked i dette indlæg når kurset er ovre og vi har nået målet, at jeg havde ret og at i undskylder tilsviningerne i det offentlige og at i er kommet med jeres kommentarer selvom i ikke anede noget om hvad betfair trading gik ud på.
Det er 100% gratis og jeg skal ikke have en krone for det eller blive jeres nye kontos affiliate.
Det lyder som en win-win situation for mig. Meld tilbage når i kan om i har lyst eller ikke.
Mvh Mike, Betfairtrading.dk
____________________________________________________________________________________________________
Jeg glæder mig til at høre om de er klar på dette lille eksperiment!