Hvis ikke, så overtager jeg gerne en af deres pladser- jeg kender i forvejen til betfair og tror fuldt ud på dig :) |
Jeg vil helst ikke bruge 2,5 timer på det, da jeg stadig er ret overbevist om udfaldet. Det er rigtigt at det kræver dygtighed at tjene penge på spil, men her kræver det også nok til at det ikke længere er lette penge.
Det er stadig svært at gennemskue hvilket system du annoncerer, og jeg er ikke helt vild med den aggressive tone du udstillede i dit forrige indlæg, på dette ellers venlige og karmafyldte forum. Det er som om du antager at vi, der er skeptiske overfor metoderne, ikke har nogen baggrund indenfor eller forstand på området. Uanset om det er sandt eller ej, så virker det ret stædigt og nedladende. Og det er ikke for at fornærme dig, men ganske enkelt det indtryk jeg har dannet udfra dit indlæg.
Men som jeg ser det, vil 2,5 timer ikke være nødvendigt. Alt, specielt systemer, kan forklares skriftligt. Skriv endelig til mig om det. Matematik er en stærk side for mig, og hvis jeg føler mig overbevist, skriver jeg det selvfølgelig her i debatten, da det bestemt ikke er fair for dig og din markedsføring, hvis vi blæser det omkuld uden grund.
Åbenhed og ærlighed kommer man nu engang længst med.
(den private bested du skrev til mig, begyndte desuden med "Hej Pjedsted")
Og intet af det jeg har skrevet i mit første indlæg er forkert, og kan bevises matematisk. Betfair tager en procentdel af ens gevinster, som jeg også skrev. Hvis man vælger at handle ved at sælge og købe odds i samme spil, er det naturligvis kun den totale gevinst der bliver trukket penge fra. Men det gør ikke mine argumenter usande.
Send mig en privat besked med dit system og metoder, så garanterer jeg først at udtale mig om det igen, når jeg har læst det og sat mig ind i det. Resultatet skriver jeg her i tråden. Men jeg er stadig ret overbevist om at der ikke er en gylden sten i Odds, udover mange timers undersøgelse til hvért spil og at blive dygtig til at forudsige hændelser i spillene. Hvis ikke det drejer sig om dygtighed og talent, så taler matematikken for sig selv.