Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man også kan tjene 10.000 kr, om dagen!

Side 3 ud af 9 (89 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke, så overtager jeg gerne en af deres pladser- jeg kender i forvejen til betfair og tror fuldt ud på dig :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 20:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil helst ikke bruge 2,5 timer på det, da jeg stadig er ret overbevist om udfaldet. Det er rigtigt at det kræver dygtighed at tjene penge på spil, men her kræver det også nok til at det ikke længere er lette penge.

Det er stadig svært at gennemskue hvilket system du annoncerer, og jeg er ikke helt vild med den aggressive tone du udstillede i dit forrige indlæg, på dette ellers venlige og karmafyldte forum. SmileDet er som om du antager at vi, der er skeptiske overfor metoderne, ikke har nogen baggrund indenfor eller forstand på området. Uanset om det er sandt eller ej, så virker det ret stædigt og nedladende. Og det er ikke for at fornærme dig, men ganske enkelt det indtryk jeg har dannet udfra dit indlæg.

Men som jeg ser det, vil 2,5 timer ikke være nødvendigt. Alt, specielt systemer, kan forklares skriftligt. Skriv endelig til mig om det. Matematik er en stærk side for mig, og hvis jeg føler mig overbevist, skriver jeg det selvfølgelig her i debatten, da det bestemt ikke er fair for dig og din markedsføring, hvis vi blæser det omkuld uden grund.

Åbenhed og ærlighed kommer man nu engang længst med.

(den private bested du skrev til mig, begyndte desuden med "Hej Pjedsted")

Og intet af det jeg har skrevet i mit første indlæg er forkert, og kan bevises matematisk. Betfair tager en procentdel af ens gevinster, som jeg også skrev. Hvis man vælger at handle ved at sælge og købe odds i samme spil, er det naturligvis kun den totale gevinst der bliver trukket penge fra. Men det gør ikke mine argumenter usande.

Send mig en privat besked med dit system og metoder, så garanterer jeg først at udtale mig om det igen, når jeg har læst det og sat mig ind i det. Resultatet skriver jeg her i tråden. Men jeg er stadig ret overbevist om at der ikke er en gylden sten i Odds, udover mange timers undersøgelse til hvért spil og at blive dygtig til at forudsige hændelser i spillene. Hvis ikke det drejer sig om dygtighed og talent, så taler matematikken for sig selv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Der mange måder heri livet der er mere sikker og bedre .

Bliv bedre form stille op til motion løb , ,vis ikke vinder har du et bedre krop og sundere en sikker gevindste 

Du kan sende dine billeder ind til Se og hør , nu er du god form har løbet en tur sikker gevindets du kommer i du har jo trænet .

Arbejde med det du er bedste til sikker gevindets vis ikke får det vilde penge og skal knokle røven ud bukserne har du det sjovt og tjener penge

vær iværksættere sikker gevindets du laver hvad du har passion for, hvor er livet dejligt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person
Hej Ålborg biludlejning.

Godt at høre fra nogen der kender til det. Du skal være velkommen til at kontakte på Skype, så kan vi måske aftale noget der.

Rune tilgængeld, nu må du holde op! Jeg hedder betfairTRADING og snakker om at TRADE og giver dig et seriøst tilbud om et kursus i TRADING og så snakker du om SYSTEMER!! Enhver der ved hvad TRADING er ved at der ikke findes SYSTEMER til dette! Det er teknikker og metoder som man griber et marked an på!

Jeg har givet dig et seriøst tilbud som næsten lover dig at du vil kunne tjene penge på det og så snakker du om matematiske løsninger på et system! Vil du i det mindste ikke lige Google ordet Trade inden du fortsætter med dine kommentarer.

Pejsted eller ej, tilbuddet er sendt til jer, vi snakker om 2.5 time hvor jeg gerne vil vise dig nogle teknikker. Uanset hvor kritisk du er, så LOVER jeg at jeg får dig overbevist. Så sikker er jeg i min sag.

Mvh Mike.
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 21:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Sikke dog en tone (igen). Smile

Der ligger ikke andet i det, end at jeg ikke vil bruge 2,5 timer på et kursus over Skype. Det bør kunne forklares skriftligt, så send mig endelig noget så jeg kan blive klogere.

Jeg forsøger blot at være fair overfor både dig og de iværksættere der læser denne tråd. Om dine metoder virker eller ej, er ikke relevant for mig, da jeg ikke vil bruge tid og penge på odds (næsten) uanset hvor effektivt det er. Jeg tilstræber blot den bedste assisterende vejledning for Aminos brugere, og beder dig venligt om at hjælpe mig med at binde trådene sammen, så vi sammen kan drage den mest objektive konklusion for forummets læsere.

Bare send mig en forklaring af dine metoder til at handle på Betfair, så sørger jeg for at læse det igennem og at sætte mig nok ind i det, til at kunne udtale mig i direkte relation til netop dine teknikker.

Og lige med en sidebemærkning, så virker det ikke helt som om du læser mine indlæg, hvilket ærgrer mig, da jeg gør mig umage for at se det fra din synsvinkel, så vi får en sund debat. Jeg skriver jo netop, at metoder og teknikker som kræver evner, dygtighed og forberedelsestid ved at undersøge spillene og danne sig et retvisende billede af den kommende begivenheds forløb, sagtens kan lade sig gøre. Det er der jo folk der lever af. Men dette er ikke lette penge, da man skal arbejde hårdt for at blive god til det, og det er de færreste der gør det.

Men hvis du har nogle metoder eller teknikker der kan vende det til værende forholdsvist lette penge, så venter jeg spændt på at gennemgå dem. Jeg har endnu ikke påstået at det er umuligt, blot meget usandsynligt, fordi den matematiske natur af odds er ret gennemskuelig.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:57

Man kan godt tjene penge på at trade på betfair, og det er ikke gambling, ikke mere end det er gambling at handle med aktier eller spille poker. ( Poker er gambling i den enkelte hånd, over  5000 hænder er det evner og skills. )

Men jeg tror 100% på dig betfairtrading.dk.

Til dem der vil lære en simpel form for trading er:

Du spiller over/under 3,5 i fodbold.

2 minutter inden kampen begynder smider du 100kr på at der bliver scoret under 3,5 mål. bliver der ikke scoret inden for de første 10 minutter så vil oddset falde og du kan sælge det til lavere ods til måske 95kr. Det skal så passes sammen med at tallene bliver grønne og du tjener 5kr lige meget hvad udfaldet af kampen er.

bliver der scoret inden du når at sælge oddset kan du vælge at håbe der ikke bliver scoret over 3,5 mål eller du kan sælge og tage tabet. Jeg plejer personlig at se om det skulle ske jeg vant alligevel.

Hvis jeg spiller 50 kampe med indskud 100kr pr kamp vil jeg i snit tjene 3-4 kr pr kamp. altså 150-200kr på 50 kampe. Efter hånden som din bankroll bliver større så kan du tillade dig at spille mere. hvis du kan spille for 2000kr pr kamp så kan du tjene 60-80kr pr kamp i snit.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 23:36

Nok nærmere 50.000 hænder før du kan danne et OK indtryk af om du er vindene eller tabende, 5.000 hænder kan let grindes igennem på en dag. :) 

Desuden er der vel også et element af gambling i og med man ikke ved om oddsne vil falde eller stige. Det kræver meget viden, hvis man skal kunne "forudse" dette, og som tidligere nævnt i denne her tråd, så er det pludseligt ikke "lette penge". :)

Mvh. Asger

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 23:52

Hej Daniel,

Dejligt med en let forklaring af hvad det er der foregår. Det burde jeg have skrevet til folk herinde fra starten så de vidste hvad det drejede sig om og at de ikke troede det var en guldgrube af et system. Så jeg takker endnu engang.

Asger: Har aldrig skrevet at det er "lette penge". Desuden har jeg skrevet tidligere at det kræver nogle evner, men det jeg laver foregår udelukkende før et løb/kamp starter, det betyder at jeg ikke risikerer mine penge in-play på noget tidspunkt, men læser markedet rent teknisk inden et løb går igang. Til dette har jeg nogle teknikker/metoder som jeg udviklede i min opstart på Betfair, som jeg ikke bruger længere men som uden problemer kan bruges, og det er derfor jeg er så sikker i min sag om at jeg kan lære Rune og de andre skeptikere at man, med lidt tålmodighed og forståelse, uden problemer kan hive penge ud af markeder selvom man ikke har forstand på sporten.

Til Rune: Jeg giver dig den helt store gennemgang i en privat besked, alt matematik omkring betfair skal jeg nok forklare dig til en vis grænse så jeg ikke afslører noget omkring min fremgangsmåde, så må vi tage den derfra. Jeg mener jo du skylder en undskyldning fordi du kommenterer noget du ikke har forstand på, men lad os tage den privat så må du følge op på det her hvis du synes der er nogle ting du gerne vil trække tilbage.

Mvh Mike.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:10

Betfairtrading.dk:

Til Rune: Jeg giver dig den helt store gennemgang i en privat besked, alt matematik omkring betfair skal jeg nok forklare dig til en vis grænse så jeg ikke afslører noget omkring min fremgangsmåde, så må vi tage den derfra. Jeg mener jo du skylder en undskyldning fordi du kommenterer noget du ikke har forstand på, men lad os tage den privat så må du følge op på det her hvis du synes der er nogle ting du gerne vil trække tilbage.

Mvh Mike.

Som iværksættere videre formidler man sin viden , man har jo passion at hjælpe hinanden , du kunne poste det i tråden og vi kunne give feedback på dette iværksættere tips , vis man køre over private ja så giver det ikke debatten mening for jeg ved ikke hvad du har videre formidlet og det ved andre ej vis de ikke får PM .

Men kan dem der får PM kan de ikke lige poste det i tråden så alle kan lære noget mere , vi er jo iværksættere og hjælper hinanden ellers ser jeg ingen mening mere i denne her tråd vis , man delvis skal køre noget over PM , tråden giver allerede  ingen nogle mening , kun dem der får PM , men det bliver forvirret vis jeg ikke forstår og ikke kan få feedback fra andre , derved hvorfor lave en tråd som du på forhånd vil holde det meste hemmeligt ,

det er jo et debat forum ikke en lege tråd ser her hvor god  jeg men jeg gider ikke giver min viden videre , sådan skal det ikke være, du kunne evt. lave en lukket gruppe og inventere andre som du gerne vil debattere med 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 00:22

Hej Mikael, 

Jeg er fuldstændigt enig, problemet ligger i at Rune og andre IKKE mener at det kan lade sig gøre, og Rune mener at det rent matematisk IKKE kan lade sig gøre. Så i stedet for at blive ved med at pumpe denne tråd med indlæg, vil jeg mene at det er iorden at jeg tager den op med Rune og forklarer ham matematikken i det og at vi faktisk er en lukket gruppe på nogle få personer der lever af dette. 

Når det så er gået op for Rune, at det rent matematisk faktisk er en stor gevinst, hvis man kan tyde markedet, så må vi lave en endelig konklusion og smide den ind her for at lukke den del om det kan lade sig gøre eller ikke.

Der er en tendens til at hver gang jeg deler en historie, så skriver folk at det IKKE kan lade sig gøre.

Jeg har så denne gang skrevet til alle dem der har været skeptiske i dette indlæg og tilbudt et gratis kursus, noget jeg normalt tager penge for, for at bevise at det godt kan lade sig gøre, Rune vil så ikke tage imod det og de andre har ikke svaret endnu. 

Så det jeg har gjort er at jeg er villig til at give 4 gratis kurser væk til 4 personer jeg intet kender til, for at overbevise folk at der er hold i min sag. Eftersom man smider negative kommentarer ind om noget man ikke har forstand på, vil jeg mene at det mindste de kan gøre er dog at tage 2.5 times gratis kursus og gratis penge. 

De har alt at vinde, det eneste sjove jeg får ud af det er at jeg har bevist at jeg uden problemer kan lave de penge jeg snakker om. 

Men jeg har skrevet til Rune nu, så må vi håbe at han er klar til at tage diskussionen op, så kommer vi med en konklusion herinde. Andre er meget velkomne til at diskutere med, jeg svarer, med glæde, på alt hvad der bliver spurgt om og ind til. 

Mvh Mike,

Side 3 ud af 9 (89 indlæg)