Hej, Bedøm selv om Video Emails er noget du kan bruge i din markedsføring. Toyota, Vistaprint.com (verdens største print-firma online) benytter sig af dette software med fin succes. Her er 3 hurtige eksempler: 1. Klik Her 2. Klik Her 3. Klik Her Tag evt. et kig på siden her www.TalkFusion.com og lær mere. Interesseret? Da kontakt min person og jeg forklarer hvordan man kan etablere en konto for 1/5 af normal pris. ENHVER kan med dette software producere sine egne Video Emails på små 15 min. Ønsker DIT FIRMA en gratis prøve/ uforpligtigende TEST som kunde kan dette evt. lade sig gøre. Bedste hilsner, Eric Mortensen |
Video Emails - Streaming Vide Emails
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Forandre dit vand - Forandre dit liv!
Hvis jeg ser bort fra indholdet af dine videoer og hjemmeside: Det med videoer i emails har været diskuteret før og er umidlbart ret ubrugeligt i dagligdagen når det kommer til stykket. De primære grunde ligger i at man for det første ikke kan "skimme" en videomail hurtigt igennem på samme måde som man kan med en tekst-baseret email. Endvidere tager videomails alt for meget båndbredde. Forestil dig en virksomhed med bare 20 ansatte som alle sidder og læser nogle videoemails. Det vil lægge beslag på en stor del af virksomhedens internetforbindelse. Endvidere vil rigtig mange nok ende med at smide denne form for emails ud, da de ikke har tiden til at sætte sig ind i hvad det egentlig er. Du skal huske på at du med et normalt budskab har 2 sekunder til at give modtageren en grund til at bruge yderligere 10 sekunder på kigge på dit budskab. Hvis du har vedkommendes interesse efter 10 sekunder, så har du en reel modtager af dit budskab. Men med en reklame i en videoemail, så går der mere end 2 sekunder før man overhovedet har åbnet videoklippet. Så uanset hvad, så kommer man ikke uden om at skulle skrive noget tekst i emailen, så man netop har en chance for at fortælle grunden til hvorfor vedkommende bør bruge x-antal sekunder på at åbne videoklippet. En af dine kolleger fra TryUs har tidligere forsøgt med videoemails som du kan se af nedenstående link: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=319 |
Dato: 04-04-2007 08:50:04 Forfatter: Jesper Norbøll Hmm.... Mon ikke dit indlæg hører til i MLM-tråden? Hvis jeg ser bort fra indholdet af dine videoer og hjemmeside: Det med videoer i emails har været diskuteret før og er umidlbart ret ubrugeligt i dagligdagen når det kommer til stykket. De primære grunde ligger i at man for det første ikke kan ''skimme'' en videomail hurtigt igennem på samme måde som man kan med en tekst-baseret email. Endvidere tager videomails alt for meget båndbredde. Forestil dig en virksomhed med bare 20 ansatte som alle sidder og læser nogle videoemails. Det vil lægge beslag på en stor del af virksomhedens internetforbindelse. Endvidere vil rigtig mange nok ende med at smide denne form for emails ud, da de ikke har tiden til at sætte sig ind i hvad det egentlig er. Du skal huske på at du med et normalt budskab har 2 sekunder til at give modtageren en grund til at bruge yderligere 10 sekunder på kigge på dit budskab. Hvis du har vedkommendes interesse efter 10 sekunder, så har du en reel modtager af dit budskab. Men med en reklame i en videoemail, så går der mere end 2 sekunder før man overhovedet har åbnet videoklippet. Så uanset hvad, så kommer man ikke uden om at skulle skrive noget tekst i emailen, så man netop har en chance for at fortælle grunden til hvorfor vedkommende bør bruge x-antal sekunder på at åbne videoklippet. En af dine kolleger fra TryUs har tidligere forsøgt med videoemails som du kan se af nedenstående link: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=319 Du kommer med nogle interessante pointer... og skægt du linker til indlægget fra TryUS... MyVideoTalk er nemlig nøjagtig den samme type virksomhed/og produkt som TalkFusion - forskellen er blot at MVT var lidt før ude end TalkFusion ---- så derfor var det MVT der blev promotet hårdt i en periode - nu er turen kommet til TalkFusion.. produktet som sådan har ikke ændret sig; i bund og grund kan det sagtens bruges - og de få personer der indtil videre RENT FAKTISK har valgt at bruge deres EGET produkt til at fortælle mig deres budskab er faktisk trængt igennem - hvorimod links som dem Eric har koblet i tråden, fuldstændig falder til jorden; Jeg forventer jo at se 3 eksempler med Eric der siger "Hej!" og samtidig giver mig - ganske kort - grunde til TalkFusion er et unikt og genialt produkt. Enkelt MVT repræsentanter har nu og da sendt et klip med dem selv - og cudos til det; de bruger det selv... men film man bare har lagt ind som eksempel er ikke særligt interessante, især ikke når selskabet har egne film man kan vælge imellem i VÆSENTLIGT bedre og flottere kvalitet. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Til Jesper, Internettet bliver mere og mere personligt. Og Video Emails - hvor man selv sender et kort eller langt budskab vinder mere og mere ind. Forestil dig at trykke på en knap, og et webcam der leverer krystalklar TV kvalitet optager med det samme. Varer dit budskab 2 min. ja, da er det sendt 2½ minut senere, i en flot præsentabel ramme som en alm. email aldrig kan måle sig med. Jesper du skriver: "Du skal huske på at du med et normalt budskab har 2 sekunder til at give modtageren en grund til at bruge yderligere 10 sekunder på kigge på dit budskab ..." Ja. Det ved enhver og det er jo netop derfor VIDEO EMAILS rammer modtageren i "smasken" med et HUG da Talk Fusions Video Emails netop er meget præsentable og fængene. Selv har jeg har haft reklamebureau i herhjemme og i London i mange år og mener at vide lidt omkring "hvordan man fanger interessen" hos folk. Nu har jeg ikke for tanke at gøre mig til den store tekstforfatter i dette forum, men KLIK HER og se om en VIDEO EMAIL som denne ikke rammer bedre end en alm. tekstbaseret email. Selvfølgelig kræver det ofte en "killerheadline" i subject line for at få folk til at åbne email uanset om vi taler teksbaseret email eller video email. Du nævner www.GlobalVideoTalk.com Ja, det er moderselskabet til www.TalkFusion.com og TalkFusion bliver en divison der kommer til at levere akkurat den samme service som GVT bare til 1/5 af prisen. Udover det kommer TalkFusion med det mest banebrydende back office der - i følge det kendskab undertegenede har - inderholder Tracking som aldrig er set tilsvarende, autoresponders, hundredevis af pre-producerede videos og templates osv. osv. - noget som Global Video Talk ikke leverer i deres service. Jesper, du nævner at denne tråd kunne høre under MLM. Ja, det kan den også. Men da enhver kan købe produktet som kunde USD 250,00 - hvilket intet har med MLM at gøre - ja, da er det et produkt der kan bruges af mange. Bare vent og se. Indtil videre ved jeg at Toyota bruger produktet, www.VistaPrint.com og mange andre større virksomheder. Selv har jeg ikke tidligere har set så stor en interesse omkring et produkt i de 22 år jeg har været selvstændig. Ha´en fino dag, Eric Mortensen |
Hej Lasse .... Du har helt ret med hensyn til det personlige. Og det kommer. I dette sekund er der et Super Webcam på vej til mig med UPS fra USA. Straks jeg modtager dette skal jeg stikke mit "gæmme fjæs" helt ind i linsen, pille en stor busemand og send dig resultatet .... Det webcam TalkFusion leverer er der enda NightVision indbygget .... "måske" skulle jeg dresse konen ud som Paris Hilton sætte NightVision på ... og så .... ja, du sidder allerede og gnækker der din "gamle gris" ... Nå, spøg til side .... Snakkes ved "gamle dreng" Eric Mortensen :) |
Lasse.... Jeg mente mit "grimme fjæs" :))) Påske hilsner fra Eric Mortensen |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)