Hvor er det ærgeligt nogen gange at man ikke kan forhandle kommissioner hos Saxo. Her til morgen kunne jeg se, at en person købte for 4224 kr. igennem mig. Af de penge får jeg sølle 253 kr.
Ret bittert...
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Det er vel bare et spørgsmål om at du bliver stor nok og laver nok salg til dem.
Jeg har selv tidligere været med til, at få hævet procenten på flere kampagner ved tradedoubler. Det er somom annoncørerne er villige til, at give lidt flere procenter når først man giver dem en omsætning på 100-250.000 kr pr mdr og siger man vil afprøve konkurrenten, da de har bedre afregning
Så det er bare med at give den gas og gør dig bemærket ved Saxo..
Det er vel bare et spørgsmål om at du bliver stor nok og laver nok salg til dem.
Jeg har selv tidligere været med til, at få hævet procenten på flere kampagner ved tradedoubler. Det er somom annoncørerne er villige til, at give lidt flere procenter når først man giver dem en omsætning på 100-250.000 kr pr mdr og siger man vil afprøve konkurrenten, da de har bedre afregning
Så det er bare med at give den gas og gør dig bemærket ved Saxo..
Mvh
Jeg har prøvet før engang, men jeg tvivler på at jeg bliver stor nok til det. Jeg giver skam meget mere end 250 om måneden, men det ser ikke ud til at det er nok. Jeg fik blot at vide at Saxo ikke forhandlede priser.
Der findes ingen andre veje?
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.