Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når man ikke kan forhandle kommissioner

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa (:

Er det din Twilight side der leverer salg i størrelsesordenen 4k?

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:51

Hej John.

Det er min Twilight side ja! 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:58

Sasa Kovacevic:

Hvor er det ærgeligt nogen gange at man ikke kan forhandle kommissioner hos Saxo. Her til morgen kunne jeg se, at en person købte for 4224 kr. igennem mig. Af de penge får jeg sølle 253 kr.

Ret bittert... 

Sasa, det der er altså noget klynk. Du har indgået en affiliate-aftale på 6% af omsætningen. Og så bliver du småbitter over, at Saxo, der håndterer salget, selv beholder størstedelen af pengene?

Vil du lave om på det, så kan du enten (som tidligere nævnt) sende dem nok omsætning til at have lidt pondus til at forhandle - eller selv købe produkter hjem og sælge til dine besøgende. Så løber du en større risiko og kan måske også få en større fortjeneste. De to ting hænger ofte sammen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 16:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er sådan set ganske simpelt. :-)

Hvis de ønsker at øge din procentvise fortjeneste, er det fordi det er en god forretning for dem. Det kan f.eks. være en god forretning for dem, hvis tiltaget motiverer dig til at sælge mere, eller hvis det på andre måder kan skabe mersalg. Det kunne også være en god forretning for dem, at hæve din procentvise fortjeneste, hvis du f.eks. havde fundet et alternativ, og de derfor ville miste dig som kunde/affiliate/forhandler, ved ikke at gøre det.

Jeg håber det er tilstrækkelig vejledning.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:24

Hejsa

Det kan faktisk godt lade sig gøre at forhandle om prisen de fleste steder med affiliate !

Vi har selv opnået en stigning på affiliate med op til 150 kr + moms pr salg, så det kan absolut lade sig gøre !

Levere nok salg og snak løbende med dem så har du et godt udgangspunkt!

Har selv lavet side med underskud i periode for at opnå langt højere priser efterfølgende ;-)

Mikkel

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)