Poul Madsen gør en enorm indsats med at gå i dybden mht feedback af andre folks web sites når de spørger.
Det kan jeg kun være helt enig i - efter selv at have modtaget brugbar feedback fra ham for ikke så længe siden.
Der er mange Aminoer, der bør fremhæves. En, som jeg netop er kommet i tanker om er Troels Kjems, som også giver en grundig feedback på spørgsmål. Dernæst er der en lang række andre gode og hjælpsomme debattører (heriblandt dig, Gita, og for mange andre til at jeg kan nævne dem her og nu).
Bedste Ekspertblogger : Rolf Høegh ( mest værdi i selve ekspertblogsektionen ) nr 2 Soulaima Gourani
Mest værdi i selve debatten : Thomas Rosenstand. Har sammen med Frank Hellerup og Demib faktisk foræret mig en uddannelse i SEO. Jeg har svært ved at forklare min taknemmelighed over det. Thomas giver den stadig gas, de 2 andre er faldet lidt af på den herinde. Nr 2 : Kim Teztlaff. Hjælper ufattelig meget for tiden i SEO sektionen, og det på et højt , højt niveau.
Dem der rører mig mest : de unge på vej frem, og de lidt ældre som giver livet et nyt skud for boven, selvom alle siger til dem , at de er for gamle til et comeback, og burde søge førtidspension. I ved selv hvem i er.
Men The Top Dog er selvfølgelig Martin Thorborg selv, men ham må vi rose en anden dag
100 % enig, Jimi! Du har skrevet præcist det, jeg ville have skrevet!
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Vil dog også godt fremhæve yderligere, at Frank Hellerup har været rigtig flink til at svare på mine spørgsmål, og at han oven i købet har taget sig tid til at sende personlige beskeder, når jeg har oprettet en Amino-tråd med et af mine mange spørgsmål.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Vil dog også godt fremhæve yderligere, at Frank Hellerup har været rigtig flink til at svare på mine spørgsmål, og at han oven i købet har taget sig tid til at sende personlige beskeder, når jeg har oprettet en Amino-tråd med et af mine mange spørgsmål.