Hehe ;o) |
Har desværre ikke været aktiv på Amino så lang tid endnu, så lige pt. mener jeg kun at være kvalificeret til at nominere i 2 af kategorierne:
Mest hjælpsomme debattør: Martin E. Jensen
Expert blogger : Peter Skouhus
Debat
Hehe ;o) |
|
Hej Mark Tak for din dejlige nominering. Glæder mig til vi ses. Masser af hilsener |
100 % enig, Jimi! Du har skrevet præcist det, jeg ville have skrevet! |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
|
Vil dog også godt fremhæve yderligere, at Frank Hellerup har været rigtig flink til at svare på mine spørgsmål, og at han oven i købet har taget sig tid til at sende personlige beskeder, når jeg har oprettet en Amino-tråd med et af mine mange spørgsmål. Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
|
|
Hewj Jimi Mange tak for din venlige nominering. Det glæder mig rigtig meget. Glæder mig til vi ses. Masser af hilsener Rolf |
|
Helt enig med dig thomas. John Nielsen er fantastisk. hilsen Rolf |
|
Hej Michael. Mange tak fordi du tog med med blandt dine rigtig gode kandidater. Også enig med dig i at John Nielsen fortjener præmien som moderator. Masser af hilsener Rolf |
|
hej igang Du gør mig rigtig glad med din nominering og dejlige ord. Kan love dig jeg igen er aktiv på bloggen, idag med 2 nye indlæg. Glæder mig til vi ses. Masser af hilsener Rolf |