Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er flinkest på Amino? (Hvem vinder)

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
Poul Madsen gør en enorm indsats med at gå i dybden mht feedback af andre folks web sites når de spørger.

Det kan jeg kun være helt enig i - efter selv at have modtaget brugbar feedback fra ham for ikke så længe siden.

Der er mange Aminoer, der bør fremhæves. En, som jeg netop er kommet i tanker om er Troels Kjems, som også giver en grundig feedback på spørgsmål. Dernæst er der en lang række andre gode og hjælpsomme debattører (heriblandt dig, Gita, og for mange andre til at jeg kan nævne dem her og nu).

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Nerløe:
findes der i øvrigt mere end én moderator på Amino, som ikke tilhører Amino Crew?

Ja.... kig til venstre :D

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:07

Niels Henriksen:
Ja.... kig til venstre :D

Hehe ;o)

Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:08

Har desværre ikke været aktiv på Amino så lang tid endnu, så lige pt. mener jeg kun at være kvalificeret til at nominere i 2 af kategorierne:

Mest hjælpsomme debattør: Martin E. Jensen

Expert blogger : Peter Skouhus

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 18:49

Hej Mark

Tak for din dejlige nominering.
Det glæder mig meget.

Glæder mig til vi ses.

Masser af hilsener

Rolf

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:55

Jimi Hove:

Bedste Ekspertblogger : Rolf Høegh ( mest værdi i selve ekspertblogsektionen ) nr 2 Soulaima Gourani

Mest værdi i selve debatten : Thomas Rosenstand. Har sammen med Frank Hellerup og Demib faktisk foræret mig en uddannelse i SEO. Jeg har svært ved at forklare min taknemmelighed over det. Thomas giver den stadig gas, de 2 andre er faldet lidt af på den herinde. Nr 2 : Kim Teztlaff. Hjælper ufattelig meget for tiden i SEO sektionen, og det på et højt , højt niveau.

Dem der rører mig mest : de unge på vej frem, og de lidt ældre som giver livet et nyt skud for boven, selvom alle siger til dem , at de er for gamle til et comeback, og burde søge førtidspension. I ved selv hvem i er.

Men The Top Dog er selvfølgelig Martin Thorborg selv, men ham må vi rose en anden dag

100 % enig, Jimi! Du har skrevet præcist det, jeg ville have skrevet! Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:02

Vil dog også godt fremhæve yderligere, at Frank Hellerup har været rigtig flink til at svare på mine spørgsmål, og at han oven i købet har taget sig tid til at sende personlige beskeder, når jeg har oprettet en Amino-tråd med et af mine mange spørgsmål.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:22

Thomas Thomsen - TT Tekstforfatter:

Vil dog også godt fremhæve yderligere, at Frank Hellerup har været rigtig flink til at svare på mine spørgsmål, og at han oven i købet har taget sig tid til at sende personlige beskeder, når jeg har oprettet en Amino-tråd med et af mine mange spørgsmål.

Dbh

Thomas

YesYesYes Fuldkommen enig - Frank er også en kapacitet.

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 19:24

Hewj Jimi

Mange tak for din venlige nominering.

Det glæder mig rigtig meget.

Glæder mig til vi ses.

Masser af hilsener

Rolf
Resultatskaber.dk - Place2live