Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har nu ENDELIG fået nosser!

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,9 stjerner givet af 8 person

Jeg gjorde det for 3 uger siden, registrerede et virksomhedsnavn, oprettede en hjemmeside, og begyndte arbejdet med at ringe mit netværk igennem for at skaffe kunder (burde jeg sikkert have gjort inden jeg stoppede med at arbejde, men what the fuck, har heller ingen forretningsplan).

For en uge siden fik jeg mit 3 barn, en lille smuk datter, så nu har jeg bevidst jeg kan lave begge køn.

Endvidere har jeg efter 34 leveår endelig fået nosser nok til at gøre det, jeg har snakket i 20 år om at starte selv, men ikke haft modet, men helt ærligt... det er jo noget skaberi at snakke om iværksætteri som Danmarks fremtid, hvis man ikke selv tør, så her er jeg, næste månedsløn er den sidste fra en arbejdsgiver, og så skal jeg leve af at sælge mig selv som konsulent, og sælge de ideer jeg kan få.

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 20:40

FEDT!!!

Håber det kan løbe rundt ! FUUULD GAS

Peter ;)

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:41

jesperlh:

Jeg gjorde det for 3 uger siden, registrerede et virksomhedsnavn, oprettede en hjemmeside, og begyndte arbejdet med at ringe mit netværk igennem for at skaffe kunder (burde jeg sikkert have gjort inden jeg stoppede med at arbejde, men what the fuck, har heller ingen forretningsplan).

For en uge siden fik jeg mit 3 barn, en lille smuk datter, så nu har jeg bevidst jeg kan lave begge køn.

Endvidere har jeg efter 34 leveår endelig fået nosser nok til at gøre det, jeg har snakket i 20 år om at starte selv, men ikke haft modet, men helt ærligt... det er jo noget skaberi at snakke om iværksætteri som Danmarks fremtid, hvis man ikke selv tør, så her er jeg, næste månedsløn er den sidste fra en arbejdsgiver, og så skal jeg leve af at sælge mig selv som konsulent, og sælge de ideer jeg kan få.

Fedt du har taget springet.

Indenfor hvilken branchen opperer du?

Held og lykke med virksomheden.

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 20:42

Mange tak :-)

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 20:43

Jamen jeg har mest erfaring indenfor marketing og online, men min kernekompetence er at få ideer, specielt ideer til nye features online, og nye forretningsmuligheder online, håber på længere sigt at starte nogle onlinebutikker op selv.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med dit nye sæt nosser - jeg håber, de er STORE! Wink

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:50

Tillykke med barnet samt et par nye nosser Yes

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 20:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mange tak skal i have, håber dog ikke nosserne er for store, har en dreng på 4 en på 3 og nu en pige på 0 så skal IKKE ha flere :-)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:55

jesperlh:

Mange tak skal i have, håber dog ikke nosserne er for store, har en dreng på 4 en på 3 og nu en pige på 0 så skal IKKE ha flere :-)

HAHAHA! Fucking godt Yes

Tillykke med børnene... Og rigtig fedt du har taget springet.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:58

jesperlh:

YesWink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)