Jeg koster en bondegård (sælger pr. kilo og jeg er småfed ;-)) TØHØ!!! Nå alvorligt, så afregner jeg på 3 måder, enten pr. ide, på timebasis, eller samlet pris for et Koncept/projekt. Timebasis er 1025,- hvis man bare ringer, men for løse ideer, har jeg et oplæg hvor du lidt selv bestemmer hvad de er værd, 500 for en god ide, 1000 for en rigtig god ide og 1500 for en kongeide. Det er så hvor ideerne er relativt kort, men præcist beskrevet, og tager udgangspunkt i at du har indkredset om det skal være en ide til noget online, en ide til et fysisk produkt i træ, eller hvor vi er i verdenen, jeg går efter at kunne få ideer der skaber værdi i alle type virksomheder, så hvis du tilfældigvis har et snedkerfirma kan jeg lige så vel få ideer til det som til en hjemmeside. Men jeg er ny og ingen køber katten i sækken, så hvis du skriver hvor du vil hen ad kan jeg hurtigt give dig et "første fix" gratis :-) et par løse ideer u/b, så kan jeg håbe på goodwill senere hvis de blir til penge. |
Og mange tak til alle for den positive holdning til at man går selv, havde jeg nok forventet, men uden for Aminos murer er det ikke kun optimisme man bliver mødt af når man vil starte selv... ret sikker på jeg ender med at sende min bankmand på sygehuset LOL