Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har nu ENDELIG fået nosser!

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg koster en bondegård (sælger pr. kilo og jeg er småfed ;-))

TØHØ!!!

Nå alvorligt, så afregner jeg på 3 måder, enten pr. ide, på timebasis, eller samlet pris for et Koncept/projekt.

Timebasis er 1025,- hvis man bare ringer, men for løse ideer, har jeg et oplæg hvor du lidt selv bestemmer hvad de er værd, 500 for en god ide, 1000 for en rigtig god ide og 1500 for en kongeide. Det er så hvor ideerne er relativt kort, men præcist beskrevet, og tager udgangspunkt i at du har indkredset om det skal være en ide til noget online, en ide til et fysisk produkt i træ, eller hvor vi er i verdenen, jeg går efter at kunne få ideer der skaber værdi i alle type virksomheder, så hvis du tilfældigvis har et snedkerfirma kan jeg lige så vel få ideer til det som til en hjemmeside.

Men jeg er ny og ingen køber katten i sækken, så hvis du skriver hvor du vil hen ad kan jeg hurtigt give dig et "første fix" gratis :-) et par løse ideer u/b, så kan jeg håbe på goodwill senere hvis de blir til penge.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 11:05

Og mange tak til alle for den positive holdning til at man går selv, havde jeg nok forventet, men uden for Aminos murer er det ikke kun optimisme man bliver mødt af når man vil starte selv... ret sikker på jeg ender med at sende min bankmand på sygehuset LOL

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:14

jesperlh:

Og mange tak til alle for den positive holdning til at man går selv, havde jeg nok forventet, men uden for Aminos murer er det ikke kun optimisme man bliver mødt af når man vil starte selv... ret sikker på jeg ender med at sende min bankmand på sygehuset LOL

Det er i virkeligheden fordi det rent faktisk kræver nosser at gå imod strømmen. Mange som starter selv har bestemt ikke nogen opbakning, og inden de overhovedet kommer i gang er modet taget fra dem fordi ingen tror på dem.

Men her på Amino er vi alle iværksættere, håbefulde iværksættere, kommende iværksættere og virksomhedsejere - det er her man skal lytte. De andre "hundehoveder" uden for, som ingen selvstændig erfaring har burde man ikke lytte til - det er dræbende. I hvert falde for mig.

Det vigtigste er troen på sig selv, og modet til at komme i gang og ikke mindst give den en ordentlig skalle, så man bagefter kan være den der siger "se... hvad sagde jeg, tænkt hvis jeg havde lyttet til dit råd mor, far, bedste ven, kæreste, kone, hustru, bror etc.) :)

Det er i hvert falde det jeg prøver på, for jeg har ikke den store opbakning i hvert falde hehe - jeg er nu ej heller selvstændig endnu, men det kommer - og jeg bliver fortalt dagligt "drop det nu bare - det er 1 ud af 100 der får succes blaah blaah blaah" :-)

Så jeg vil atter engang ønske dig alt held og lykke! Det bliver fedt! :-)

Med Venlig Hilsen
Morten Madsen

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 14:28

Tak, og held og lykke med goon.dk... virker som et fedt koncept

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:39

Lyder rigtig fedt, tillykke! ;-) Har du evt. en hjemmeside man kan kigge lidt på angående dine ydelser, priser, osv.?

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 14:42

Jamen det har jeg da :-)

www.ideawise.dk

Den er SLET ikke færdig endnu, og mine ydelser er ikke præcist nok beskrevet, men den opdateres næsten dagligt.

Prismæssigt kommer det som tidligere beskrevet an på hvad man skal bruge.

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:00

Super!

Glæder mig til at se mere. Min halvsøsters far, har været nøjagtig i samme situation som dig. Han startede også først sit eget lille domæne, og begyndte nøjagtig som dig, at sælge ideer og være konsulent, han var omkring de 30 år da han startede det hele. Han var  først civil ingeniør og havde arbejdsgiver osv. Der gik dog ikke ret længe før at han fandt på en super ide. Han har nemlig altid være god til at finde en løsning på alt, virkelig! Forstår ikke hvordan han gør det, men han har en vild evne til sådanne ting, og så er han rigtig kreativ. Nå, men den ide han fandt på, valgte han så sælg at bruge. Han startede så sin egen lille virksomhed, baseret på den ide han fik. (virksomheden sælger vist dele til vindmøller eller noget i den stil) Det firma voksede så meget hurtigt, han arbejdede godt nok hele tiden, men nu, 10 år efter, har han meget mere fritid end de fleste, og han tjener KASSEN. Hans virksomhed har flere bygninger, også i udlandet. Han har dog solgt 90 % af virksomheden, så han arbejder faktisk aldrig mere, men pga alt det han har tjent, kan han sagtens leve af renterne osv. Desuden får han også stadig en mindre intægt, fordi han stadig ejer 10 %. Han vil gerne helt ud af det, men det kan han vist ikke rigtigt lige nu, ved ikke hvorfor. Han er omkring 40 nu, og han mangler da så sandelig intet! Men ja, håber at denne her lille historie kunne inspirere dig en smule, og held og lykke i fremtiden :-)

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 15:03

KANON!!!

Om det går som den historie eller ej er jo ikke til at vide, men det er jo fedt når det går og i den grad en inspiration, så mange tak!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 00:15

Tillykke med valget...:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 00:19

Tillykke med dit tredje barn, og held og lykke med dit nye sæt nosser! ;) 

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)