Hej
Som Rune helt rigtigt kommer ind på, så hold dig væk fra SLR hvis du vil optage video. SLR kan uden tvivl give dig de bedste videoer, men det kræver bare flere folk at styre kameraet på en gang, da man ikke kan zoome, fokusere, sætte lukkehastighed og brændvidde på en gang.
Jeg er også selv en Canon mand, men lige når det kommer til video-kameraer må jeg nu bøje mig for Panasonic - test viser gang på gang at de slår bøde Canon og Sony, da de har langt bedre billedestabilizatore. Det være sagt, hvis du finder et godt tilbud på et Canon eller Sony, så køb det, da du nok aldrig vil komme til at mærke forskellen alligevel.
Mit arbejde gav mig et Panasonic HDC-HS300 for godt et år siden, og som dengang var toppen af poppen. Jeg er dog aldrig rigtigt kommet i gang med at filme, og det har mest bare ligget på hylden. Havde det med på en enkelt skiferie og optog senere min brors brydevals på det - men tror også det er eneste to gange jeg har haft det brugt. Jeg mener det dengang stod til 9-10.000 på pricerunner.dk
Hvis du er interesseret, vil jeg gerne sælge til en fornuftig pris.
Mvh Halte