Det vi har gjort mht. tidsbesparelser er at vi har spurgt de designere der har lavet de ca. 40-50 sites, der er lavet hvor meget de troede de sparede og der var ingen der sagde under 50%.
Det er lidt omfattende at lave helt kliniske tests af, da meget af fordelen kommer ved at programmøren springes over. Det er specielt på projekter hvor der er flere iterationer imellem PSD og layout, hvor det virkeligt batter. Der er også en ren konstruktionsfordel i CloudSprout, fordi de byggeklodser man bruger er på et højere niveau end html. Men der hvor det virkeligt batter, er når programmøren springes over, og så tror jeg endda at de 50% er lavt sat.
En af de ting vi har planlagt, at gøre er at afholde konkurrencer hvor man laver sites på et kvarter og lægger en video af det på YouTube. På den måde kan man se meget håndgrebeligt hvor hurtigt det er! Men det vi håber på, er selvfølgeligt at folk de prøver selv, det er jo 100% gratis og nok den bedste måde at få syn for sagen.
Hej Lundsby
Jeg forstår godt man ikke kan lave en masse tests, men I kunne blot nøjes med et enkelt site og sammenligne. Det er self helt jeres valg, men det ville give folk som mig en langt bedre mulighed for at se hvad fordelen i systemet er.
At man har spurgt nogle designere hvor meget der er sparet siger jo ikke meget da de jo ikke ved meget om kodning. Det kunne bare være fedt med et helt klart eksempel så man havde noget at forholde sig til.
Er systemet egentligt åbent på den måde at kunderne selv kan finde folk til at udvikle specialfunktioner, eller kan det kun gøres af cloudsprouts egne folk?
Jeg skal ikke udelukke at vi gør det, men som strategien ser ud vil vi egentligt helst tale igennem testimonials fra designere. Det er jo i høj grad dem det handler om. Sekundært ville det også være fedt at høre fra almindelige iværksættere.
Det skal siges at de designere vi har med at gøre alle er garvede herre, typisk med 10+ års erfaring. Så de har et godt billede af hvilket timetal de for lov at betale for de forskellige typer løsning.
CloudSprout skal være 100% åbent, det er ikke meningen at vi skal lave en eneste konsulent time. Men desværre får vi ikke hverken API eller udviklingsmodel med til November, den kommer først senere.
Udviklingsmodellen er ellers ret sej, vi har fundet en måde så man frit kan vælge programmeringssprog. Ambitionen er naturligvis at gøre det så fleksibelt som muligt, så man kan hooke ind alle steder både i backend og frontend. Der kommer også en AppStore hvor man kan sælge sine apps til andre CloudSprout brugere. Det er klart vores mål, at få et stort udvikler community på CloudSprout.
CloudSprout skal være 100% åbent, det er ikke meningen at vi skal lave en eneste konsulent time. Men desværre får vi ikke hverken API eller udviklingsmodel med til November, den kommer først senere.
Fair nok, Rom blev ikke bygget på en dag :)
Fedt man kommer til at kunne udvikle apps til systemet.
Dog har jeg ikke 2,5 mio. til at investerer, men det ser sku ud som et fedt produkt ! :D glæder mig til at bruge det, har skrevet en mail til jer så jeg kan komme igang :)
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't
Fedt man kommer til at kunne udvikle apps til systemet.
Tak! Vi ved jo godt at vi med sloganet om at springe programmøren over ikke vinder mange udvikler hjerter. Men jeg er sikker på at ved at tilbyde en ekstremt fleksibel og åben udviklingsmodel, kan CloudSprout også blive en god platform for udviklere.
Du er velkommen til at oprette dig her: http://www.investeringsagenten.dk/investeringskapital.php så vil jeg gøre et arbejde for at finde mulige investorer for jer
Lad mig høre fra dig
God dag
www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer