Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til den næste Skype!!!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Hej Allesammen

Så er vi i CloudSprout endeligt begyndt at søge kapital. Vi søger ialt 2.5 million fra en eller flere investorer.

The Pitch:

CloudSprout helps web designers build websites faster and cheaper.

Today designers are struggling with constantly having to do more for less. So having to cooperate with a developer who sometimes seems to be on another planet does not help things.

CloudSprout provides a tool for creating websites and shops without coding and without a developer. In the 40 projects that we have tested on CloudSprout reduced creation time by a least 50%.

The market for solutions like this is huge and there is definitely no shortage of competitors. What sets CloudSprout apart from the rest, is that it actually the only solution that enables designers to create professional level websites and shops without writing a single line of code.

Creating websites on CloudSprout is free, but after the site goes live we use a freemium-based supscription model to charge for running the sites. This means that CloudSprout is completely free for smaller sites with low traffic volume.

We have done more than a decade of coding work in very close cooperation with professional designers. We're in private beta, we have gotten 140 customers and will be releasing in November.

Potentialet for CloudSprout er enormt, og Skype sammenlignen i overskriften er ikke urealistisk. Det skal hertil siges at folkene bag har været i branchen siden den startede, har kandidat-niveau uddannelse baggrund og haft æren af at hjælpe nogle af landets største virksomheder med der web-projekter.

Hvis du vil vide mere er du meget velkommen til at maile på plu@cloudsprout.com eller ringe på 26 36 79 13.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 14:43

Er det bare mig, eller virker video'en her ikke;

http://www.cloudsprout.dk/Tour.html

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:05

Hej Tobias

Det er ikke dig, men systemet den er gal med! Sagen er den at vi arbejder på en ny version, og her sætter vi altid vores eget site live, før kundernes. Så vi er de eneste ovre på nye med de børnesygdomme, det nu måtte give.

Fejlen er lokaliseret og jeg er ved at udrulle en rettelse.

Når du ser videoerne, skal du være opmærksom på at de er meget gamle. Der er sket en masse med CloudSprout siden de blev optaget. Det har f.eks. fået en spritny brugerflade og er blevet markant hurtigere.

Den gamle brugerflade var inspireret af Windows 2000 og kom til at virke besværlig og utidsvarende. Den nye er sådan mere en Apple, iPad, Web 2.0 ting, der dog er helt sin egen.

Jeg prøver lige at finde nogle screenshots, så kan du se forskellen. Og glæd dig med den brugerflade kan vi slå rekorder både får hvor hurtigt man kan skabe site og hvor let man kan rette deres indhold.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:13

Hej Tobias

Så skulle den kunne vise Tour-videoen. Som sagt så yder den ikke helt systemet rettighed men den giver et godt billede af hvor vi var for et år siden.

http://www.cloudsprout.dk/Tour.html

Jeg prøver som sagt, lige at finde dig nogle screenshots.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lundsby

Hvis i laver den nye skype så burde i vel bare kunne låne pengene i banken? De er hurtigt betalt tilbage.

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:27

Hej Emil

Det er ikke fordi vi ikke selv investerer en masse monenter i projekter, vi er så heldige at havde lavet et relativt velkørende konsulent firma, som kan finansierer CloudSprout.

Når vi søger penge er det ikke fordi at projektet ellers ikke bliver til noget. Vi har selv midlerne til at launche og markedsfører etc.  Det vi søger penge til er at gøre det bedre end vi kan får egne midler.
Projektet er nu modnet så meget er det er rimeligt klart at det står klart at det er fremtiden inden for web-byggeri, så nu gælder dem om at være dem der tjener på opfindelsen.

Det skal også siges at det formendtligt ikke bliver sidste gang vi søger kapital. Vi håber at næste runde foregår i Silicon Valley.

PS: Rent historisk skal det siges at Skype på ingen måde var Bank-finansieret. Og det er usandsynligt at en bank ville havde rørt ved projektet.

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter.

Jeg syntes det ser rigtigt spændende ud med CloudSprout.

Jeg mener bestemt der er et stort potentiale for den slags services og det ser meget proffesionelt, imødekommende og funktionelt ud, det har potentiale  til at blive rigtigt stort.

Take Care

Simon

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:48

Et godt råd herfra er at være mere konkrete når I taler om hvor mange procent tid man sparer.

F.eks. ved at tage et design og skrive helt specifikt at det har taget x antal timer at sætte op med cloudsprout mens en frontender ville have taget x-antal timer. 

Uden noget konkret virker det lidt som salgsgas, og det er jo synd hvis det ikke er.

Efter at have set den ganske udemærkede video har jeg stadig ikke rigtigt nogen ide om hvor langt tid det taget at sætte et site op. I kunne f.eks. tage udgangspunkt i et projekt med en forside og to forskellige layout til undersider, og skrive hvor langt tid det havde taget et sætte de forskellige sider op, og hvor lang tid det ville tage en frontender at sætte det samme op til et andet CMS.

På den måde kommer I virkelig ud over scenekanten og giver folk noget helt reelt at forholde sig til.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:19

Hej Simon

Mange tak! Jeg er super glad for at du kan se potentialet i CloudSprout. Vi sidder selv og kan ikke få armene ned over hvor meget der allerede kan bygges med CloudSprout og hvor hurtigt det går.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:35

Hej Thomas

Det vi har gjort mht. tidsbesparelser er at vi har spurgt de designere der har lavet de ca. 40-50 sites, der er lavet hvor meget de troede de sparede og der var ingen der sagde under 50%.

Det er lidt omfattende at lave helt kliniske tests af, da meget af fordelen kommer ved at programmøren springes over. Det er specielt på projekter hvor der er flere iterationer imellem PSD og layout, hvor det virkeligt batter. Der er også en ren konstruktionsfordel i CloudSprout, fordi de byggeklodser man bruger er på et højere niveau end html. Men der hvor det virkeligt batter, er når programmøren springes over, og så tror jeg endda at de 50% er lavt sat.

En af de ting vi har planlagt, at gøre er at afholde konkurrencer hvor man laver sites på et kvarter og lægger en video af det på YouTube. På den måde kan man se meget håndgrebeligt hvor hurtigt det er!
Men det vi håber på, er selvfølgeligt at folk de prøver selv, det er jo 100% gratis og nok den bedste måde at få syn for sagen.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)