Det er nødvendigt med de udvikler for ellers ville amino.dk ikke udvikle sig og hvad jeg forstår har han også en stor indtægt på fordrag mv. denne portal har han putter en del af sin formue i da han har en vild passion som iværksættere og omsætning 5 millioner kr er ikke meget når der skal udvikles nyt og portal øges der sker ændringer kræver det hele tiden øget indtægt ting bliver ikke lige frem billigere og ingen vil have siden står stille , den skal udvikle sig jeg synes du nedgøre deres store arbejde de ansatte gør af hele amino,dk tema . jeg har selv en hjemmeside og ved nu hvad en portal lidt om hvad det koster at udvikle meget i mindre målstokke |
Mads Andersen:Der er naturligvis ikke indskud 5 x 2 mill. så meget koster en side som Amino.dk altså ikke at udvikle.
Har jeg ikke skrevet noget om, jeg er ked af at sige det Mark, men tal er ikke din stærle side, så lad os bare lade den ligge her.
Investering 2.000.000 i alt.
10% forrentning af investeret kapital til udbetaling via udbytte er i alt 1.000.000 over 5 år (200.000 pr. år).