Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 32 ud af 32 (319 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Andersen:

Til at starte med, så nedgør jeg bestemt ikke Amino.dk`s arbejde eller personerne bag som er meget dygtige forretningsfolk.

Når det er sagt, så kan det være underordnet om der er 1000 - 100.000 besøgende hver måned, hvis systemet er sat op til at klare det og alt ikke skulle godkendes mv. og selv der ville jeg mene at 1 person godt kunne varetage den opgave.

Annoncører kommer ikke af sig selv nej, men det er ikke svært for folk som dem som driver Amino.dk og jo flere besøgende jo nemmere er det at skaffe kunder ikke ?

En omsætning på 5 mill. er rigtig flot synes jeg og den kan nemt klare 5-10 ansatte hvis det er det man så vil have, men mindre kan godt gøre det og får at komme tilbage til emnet, så med så stor en omsætning ville jeg mene at det ikke er nødvendigt med flere tiltag som koster penge. Selv om Amino.dk er ved at udvikle en dyr App, pengene er kommet ind i form af reklameindtægter :-)

Det er nødvendigt med de udvikler for ellers ville amino.dk ikke udvikle sig og hvad jeg forstår har han også en stor indtægt på fordrag mv. denne portal har han putter en del af sin formue i da han har en vild passion som iværksættere og omsætning 5 millioner kr er ikke meget når der skal udvikles nyt og portal øges der sker ændringer kræver det hele tiden øget indtægt ting bliver ikke lige frem billigere og ingen vil have siden står stille , den skal udvikle sig 

jeg synes du nedgøre deres  store arbejde de ansatte gør af hele amino,dk tema .

jeg har selv en hjemmeside og ved nu hvad en portal lidt om hvad det koster at udvikle meget i mindre målstokke 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:49 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads Andersen:

Der er naturligvis ikke indskud 5 x 2 mill. så meget koster en side som Amino.dk altså ikke at udvikle.

Har jeg ikke skrevet noget om, jeg er ked af at sige det Mark, men tal er ikke din stærle side, så lad os bare lade den ligge her.

Investering 2.000.000 i alt.

10% forrentning af investeret kapital til udbetaling via udbytte er i alt 1.000.000 over 5 år (200.000 pr. år).

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:18 | Låst

Hej Martin,

synes det er i orden!

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 10:02 | Låst

Kan godt lide idéen, men hvad så med alle de unge designer, tekster- og logomager. Det kommer til, at ramme dem da man som starter med det, faktisk ikke har penge?

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:17 | Låst

Nu har jeg ikke læst hele tråden...
Men hvad med dem der søger et godt tilbud???? eks en hjemmeside der skal laves.... Skal de også også være plusser??? ?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:25 | Låst

Master Vind:

Kan godt lide idéen, men hvad så med alle de unge designer, tekster- og logomager. Det kommer til, at ramme dem da man som starter med det, faktisk ikke har penge?

Hvilke programmer bruger man til at lave logo´er og og andre grafiske ting i?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:29 | Låst

Neeeeej-da:
Nu har jeg ikke læst hele tråden...
Men hvad med dem der søger et godt tilbud???? eks en hjemmeside der skal laves.... Skal de også også være plusser??? ?

Nej det ser det ikke ud til, men jeg kunne da godt se fordelen for Amino i at man gjorde det sådan at det kun var PLUS der kunne svare i kategorien Smile

Så er der en større chance for at det er seriøse bud på løsningen af opgaven der kommer.

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:35 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Master Vind:

Hvilke programmer bruger man til at lave logo´er og og andre grafiske ting i?

Hvis du hentyder til at de koster penge, - så er der i dag mange opensource alternativer.

Jeg synes Master Vind har fat i noget.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:09 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:

Hvis du hentyder til at de koster penge, - så er der i dag mange opensource alternativer.

Jeg synes Master Vind har fat i noget.

Der er i min optik ingen seriøse OpenSource alternativer til f.eks. Adobe parletten.

Og ja jeg henviser til de koster penge.

Derudover, så har jeg set mange grafiske ting herinde som folk roser, men som uden lige ligner noget katten ikke engang vil nærme sig, det er bare ikke generelt ok at sige det ser ud ad helvede til, for så starter manegeriet.

Der er en tendens til at man skal være så forbandet politisk korrekt i sine bedømmelser, at nogle ikke gider tilkendegive sine oprigtige meninger og derved bliver standarden også derefter og en meget lav standard i øvrigt.

Jeg så i dag en artikelbase proklameret, der ønskede vedkommende ikke kritik at sidens udseende, og det fik han så ikke. Resultatet vil være at ingen gider bruge sitet generelt og derved spilder dem der skriver artiklerne sin tid.

En succesrig artikelbase ser sådan her ud http://www.ehow.com/ og den anvendes af millioner...

Køb ren argan olie her

Side 32 ud af 32 (319 indlæg)