Jack - Du minder mig efterhånden om Jack Sparrow - sludder og vrøvl, en god griner og en ½ flaske rom, jeg har fornemmelsen af du sidder i en ½ koger i det nordjyske og forfatter indlæg Med nogle af de seneste indlæg her har jeg godt nok tænkt..ouch hvordan fanden kan de mennesker drive virksomheder, det er jo ligefrem skræmmende. Jeg har egentligt svært ved at se hvad det er for en kamp du kæmper, for du har ingen egeninteresse i at det fortsat skal være gratis at benytte "Jeg har et godt tilbud til dig" og dem der har interesse i det, det kan de kun have fordi de har succes med at sælge, hvorfor de også har råd til at betale de håndører det koster - resten er ligegyldigheder og bumps. Så kom nu på banen med noget valdit der er understøttet tal eller statistikmæssigt og lad os debattere det. |
Til at starte med, så nedgør jeg bestemt ikke Amino.dk`s arbejde eller personerne bag som er meget dygtige forretningsfolk.
Når det er sagt, så kan det være underordnet om der er 1000 - 100.000 besøgende hver måned, hvis systemet er sat op til at klare det og alt ikke skulle godkendes mv. og selv der ville jeg mene at 1 person godt kunne varetage den opgave.
Annoncører kommer ikke af sig selv nej, men det er ikke svært for folk som dem som driver Amino.dk og jo flere besøgende jo nemmere er det at skaffe kunder ikke ?
En omsætning på 5 mill. er rigtig flot synes jeg og den kan nemt klare 5-10 ansatte hvis det er det man så vil have, men mindre kan godt gøre det og får at komme tilbage til emnet, så med så stor en omsætning ville jeg mene at det ikke er nødvendigt med flere tiltag som koster penge. Selv om Amino.dk er ved at udvikle en dyr App, pengene er kommet ind i form af reklameindtægter :-)