Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 31 ud af 32 (319 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jack:

er jeg da helt klar over, der er også reklamer på Amino, der er også en kommerciel del som virksomhedsbørs osv. desuden fik Amino plus på bundlinen sidste år, Amino har vækste 100% de sidste  år

År 2010 2009 2008 2007
Omsætning 5.290 2.476 1.339 337

Du har ret i intet er gratis, vi betaler alle en pris ved blodt at deltage..

Jack - Du minder mig efterhånden om Jack Sparrow - sludder og vrøvl, en god griner og en ½ flaske rom, jeg har fornemmelsen af du sidder i en ½ koger i det nordjyske og forfatter indlæg Smile

Med nogle af de seneste indlæg her har jeg godt nok tænkt..ouch hvordan fanden kan de mennesker drive virksomheder, det er jo ligefrem skræmmende.

Jeg har egentligt svært ved at se hvad det er for en kamp du kæmper, for du har ingen egeninteresse i at det fortsat skal være gratis at benytte "Jeg har et godt tilbud til dig" og dem der har interesse i det, det kan de kun have fordi de har succes med at sælge, hvorfor de også har råd til at betale de håndører det koster - resten er ligegyldigheder og bumps.

Så kom nu på banen med noget valdit der er understøttet tal eller statistikmæssigt og lad os debattere det.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:23 | Låst

Til at starte med, så nedgør jeg bestemt ikke Amino.dk`s arbejde eller personerne bag som er meget dygtige forretningsfolk.

Når det er sagt, så kan det være underordnet om der er 1000 - 100.000 besøgende hver måned, hvis systemet er sat op til at klare det og alt ikke skulle godkendes mv. og selv der ville jeg mene at 1 person godt kunne varetage den opgave.

Annoncører kommer ikke af sig selv nej, men det er ikke svært for folk som dem som driver Amino.dk og jo flere besøgende jo nemmere er det at skaffe kunder ikke ?

En omsætning på 5 mill. er rigtig flot synes jeg og den kan nemt klare 5-10 ansatte hvis det er det man så vil have, men mindre kan godt gøre det og får at komme tilbage til emnet, så med så stor en omsætning ville jeg mene at det ikke er nødvendigt med flere tiltag som koster penge. Selv om Amino.dk er ved at udvikle en dyr App, pengene er kommet ind i form af reklameindtægter :-)

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 12:28 | Låst

Øhhhhh Martin...

Nu er jeg helt enig i det du skriver. Men jeg er ked af at måtte rette lidt på din opfattelse.

Det er IKKE ulovligt at parallelimportere, så længe du overholder dine kunders rettigheder ifm. reklamation.

Parallelimport er udelukkende defineret ved at man sælger uden om det af producenten autoriserede forhandler/distributionsnetværk. Og det er - og kan ikke være - ulovligt. Man skal blot selv sørge for eventuelle oversatte vejledninger og håndtere reklamationer/reparationer.

Mvh Peter

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:38 | Låst

Mads Andersen:
En omsætning på 5 mill. er rigtig flot synes jeg og den kan nemt klare 5-10 ansatte hvis det er det man så vil have,

Har du læst Aminos regnskaber?

Men hvad har Amino´s omsætning at gøre med ændringer i forhold til at man ønsker at tjene penge på en kategori som er med til at tjene penge til andre?

Har du læst Martins indlæg?

Han skriver de er 5 partnere der har investeret mange penge i Amino, vistnok 2 mill, og hvis det har været sådan i 5 år og de ikke har fået noget ud endnu af betydning, så er der et alvorligt "efterslæb" på omkring 1 million eller mere som ikke er udbetalt i udbytte, hvilket selvfølgelig skal beregnes når der er penge i kassen, men det giver kun mening hvis der er overskud, omsætning kan enhver skabe.

Men det fornigår åbenbart en dels opmærksomhed, at Amino er den portal hvor man mest målrettet kan komme ud til en hel del småvirksomheder og tilbyde nogle ydelser, ingen portal tilbyder tilnærmelsesvis det samme.

Det gode ved begrænsningen er, at man bliver fri for at se latterlige tilbud på latterligt udformede ting som ligner noget en et-benet kat kunne gøre bedre på vej ned i skaten fra et 100 etagers hus.

Der er simpelthen for meget lort og lagkage bland en del af de tilbud der sættes i kategorien, og man begærnser derfor dettte med beløbet ligesom man begrænser ærgelser for dem der modtager bræk og fra dem der ikke modtager betaling for det bræk de sælger Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 9. Apr 08
Skrevet kl. 12:57 | Låst

Nu ved jeg ikke om det er inkluderet i det du skriver om lige ovenfor.

Men jeg synes NÆSTEN det er værre at visse folk forsøger at underminere andres tilbud med urealistisk lave priser. Fx hvis jeg tilbyder en komplet online handelsplads-løsning i en tråd, og der så lige nedenfor kommer et tilbud på 500 kr. fra en, som tydeligvis ikke overskuer konsekvensen af et sådant tilbud...

Bevares, det er et rigtig godt tilbud. Men også komplet urealistisk.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:59 | Låst

John Nielsen:

Lundsby:

Det er relativt simpelt og gratis at lave et CPR Nr. check, via Modulus 11.

(Gælder dog ikke for nyere numre, men der går noget tid før det bliver et problem)

Lundsby, det tager under 10 minutter at finde et gratis script på nettet som kan fremstille flere hundrede CPR-numre på få sekunder. De falske CPR-numre vil alle kunne klare et modulus-tjek.

Derfor vil kun reel validering være af værdi.

Dbh. John

Det tog mig 10 min at finde frem til en halv-lukket IRC gruppe med adgang til stjålner kreditkort oplysninger, og det bliver sikkert nemmere når nu flere hjemmesider bliver hacked.

Så hvis man virklig vil snyde folk for et godt ord, så er det ikke blevet meget sværer.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:04 | Låst

Qucodia:

Det tog mig 10 min at finde frem til en halv-lukket IRC gruppe med adgang til stjålner kreditkort oplysninger, og det bliver sikkert nemmere når nu flere hjemmesider bliver hacked.

Så hvis man virklig vil snyde folk for et godt ord, så er det ikke blevet meget sværer.

Hvis man logger MAC adressen på den computer som bruges vil jeg love dig for at det er svært, det er netop dette middel Pokersiderne bruger ;)

/allan

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:08 | Låst

Du kan jo ikke bruger MAC adresserne til noget, da det ikke ville kunne spore dig frem til brugeren. Hvis du skal have fat i min MAC adresse fx på min computer, så skal du igennem et par firewalls. Så det er mere dne førster router/firewall du vil finde, hvis man altså ikke vælge at redelegere sin trafik.

Tilmeldt 9. Apr 08
Skrevet kl. 13:19 | Låst

I langt de fleste tilfælde kan man SLET ikke bruge MAC-adresser til noget, da de fleste routere i dag slet ikke oplyser om WAN-sidens MAC-adresse. Det er et levn fra 90'erne, før det blev et ømt område.

Men mon ikke han mente IP-adresser? Det kan man så omvendt set heller ikke bruge til noget, det tog mig ca. 1 minut at finde et program, der kan koble min computer til en proxy og automatisk sætte alle mine internet-aktiverede programmer til at arbejde via den proxy.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:19 | Låst

Der er naturligvis ikke indskud 5 x 2 mill. så meget koster en side som Amino.dk altså ikke at udvikle.

Side 31 ud af 32 (319 indlæg)