Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 22 ud af 32 (319 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 00:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Iøvrigt så tror jeg, at dette tiltag vil betyde væsentlig færre salgstråde, samt at Amino mere og mere bevæger sig fra at være en iværksætter portal, til at være en portal for erhversvdrivende med online interesser. Tendensen har været der længe, men det bliver mere og mere tydeligt, at offline verdene afskærmes.
Om det så skyldes en fokuserings strategi, eller om der ligger andre planer for fremtiden, hvor dette indgår, det ved kun Martin og Amino...

Men igen så er det sjovt, at alle dem som bønfalder forslaget ikke vil lytte til dem, som egentlig jævnligt sælger fysiske varer herinde. For når selv Jesper fra Sliknet siger, at det mere er branding end salg, hvorfor skulle mit eksempel med Gertrud, så betale 99 kr for at sælge ingenting?
Og gælder denne stil også service ydelser? For så lukker Amino døren for en masse yngre mennesker, som skriver tekster, laver banner, laver knapper osv. Personer som sådan set er fremtidens Amino brugere...

Kan ikke være mere enig.. tror bare det lukke mere end det.. med den kedelige udvikling..
det er set før.. store site's som lukker ned eller plusseligt bare ikke køre mere.. fordi der ikke tages hensyn til brugerne..

Alle plus brugerer som nu er glade fordi de tror de får mere for deres penge, må tro om igen.. det går den anden vej.. i vil få mindre da der vil komme færer tilbud og færer brugerer..

Amino er intet uden brugere, pas på !

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 00:40 | Låst

Kim Boldig:

Man kan også tage skridtet helt ud og lave det 100% "seriøst", jeg tænker her på B2B forstået på den måde at det KUN er plus medlemmer der kan oprette annoncer MEN det er også KUN plusmedlemmer der kan se dem.

Ha ha.. jeg må le, hvordan tror du andre B2B sider kører, havde de fulgt denne model, havde de aldrig overlevde.. det bliver sku kedeligt for jer ;-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 00:44 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Hvilket blot understreger useriøsiteten fra dem der gør det og med risiko for at de får ufrivillige pauser.

Utroligt som der skal tærskes langhalm på noget der koster 2 tomme flasker om dagen.

Jan, du har tydeligvis ikke forstået Pouls udmærket spørgsmål.

Poul kommer med et konstruktivt spørgsmål til en del af motivationen for det nye tiltag: Bekæmpelse af svindel. Der bliver sendt langt flere tilbud afsted i andre (ordinære, om du vil) tråde end i gruppen tilegnet "gode tilbud". Det gør tiltaget øjensynligt ikke noget ved, medmindre det fremover bliver forbudt at afgive tilbud som ikke-betalende medlem i samtlige tråde på Amino.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:45 | Låst

Jack:

Iøvrigt så tror jeg, at dette tiltag vil betyde væsentlig færre salgstråde, samt at Amino mere og mere bevæger sig fra at være en iværksætter portal, til at være en portal for erhversvdrivende med online interesser. Tendensen har været der længe, men det bliver mere og mere tydeligt, at offline verdene afskærmes.
Om det så skyldes en fokuserings strategi, eller om der ligger andre planer for fremtiden, hvor dette indgår, det ved kun Martin og Amino...

Men igen så er det sjovt, at alle dem som bønfalder forslaget ikke vil lytte til dem, som egentlig jævnligt sælger fysiske varer herinde. For når selv Jesper fra Sliknet siger, at det mere er branding end salg, hvorfor skulle mit eksempel med Gertrud, så betale 99 kr for at sælge ingenting?
Og gælder denne stil også service ydelser? For så lukker Amino døren for en masse yngre mennesker, som skriver tekster, laver banner, laver knapper osv. Personer som sådan set er fremtidens Amino brugere...

Jack:
Kan ikke være mere enig.. tror bare det lukke mere end det.. med den kedelige udvikling..
det er set før.. store site's som lukker ned eller plusseligt bare ikke køre mere.. fordi der ikke tages hensyn til brugerne..

Alle plus brugerer som nu er glade fordi de tror de får mere for deres penge, må tro om igen.. det går den anden vej.. i vil få mindre da der vil komme færer tilbud og færer brugerer..

Jeg er for så vidt enig med begge disse 2 herrer, det er kloge ord de skriver, jeg tror Amino skal passe meget på sine "kerne brugere" og det er altså ikke + medlemmerne, det er "gratisterne" som der jo er langt flest af herinde, men disse såkaldte "gratister" er dem der konverterer til + medlemmer når firmaet ruller og der bliver lidt overskud, om ikke andet så som tak for at Amino rent faktisk har givet dem en masse som iværksættere og i opstarten af deres virksomheder.

Det er bare min mening, pas på "kerne kunderne" Martin !!

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:48 | Låst

Jack:
hvordan tror du andre B2B sider kører, havde de fulgt denne model, havde de aldrig overlevde.. det bliver sku kedeligt for jer ;-)

Nu har jeg aldrig solgt eller købt noget herinde, så jeg kunne såmænd være ligeglad og jeg er som du kan se i mit andet indlæg er jeg sådan set enig med dig og Fashion seller.

Jeg mener bare at hvis man kun er ude efter "seriøse" sælgere så må vejen hedde B2B og glemme alt om at sælge til "almindelige dødelige" :)

Jeg mener det er en forkert beslutning Martin tager OGSÅ selvom jeg selv er + medlem :)

Best regards

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:51 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jack:

Fashion-Seller:

Faktisk er grunden til dette tiltage at det ellers ville lukke mere grundet tiltaget salgs tråde der ender i mudderkastning eller bump 10 gange vis skal bumpe så mange gange er problemet nok mere at de ikke ses godt nok og de kommer tit til ødelægge så meget og morraterne på amino.dk arbejder gratis kan være det kræver mere arbejdskræft men ser ikke andre muligheder nu og her.

Men hvem ved hvad sker i fremtiden måske laves en søgebar salgsside her på amino.dk hvor man kan søge på alle produkterne og forummet er der hvor man hjælper hinanden og der fokus på at vi som iværksættere endnu mere hjælper hinanden frem ad.

Men før disse tiltage er dette den bedste løsning for alle partner, for indtil der er måske udviklet et nyt produkt på siden, kan dette hjælpe til portalen også er i fremtiden her de næste mange år

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 00:57 | Låst

Det er en RIGTIG god ide! ;)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jack:
Ha ha.. jeg må le, hvordan tror du andre B2B sider kører, havde de fulgt denne model, havde de aldrig overlevde.. det bliver sku kedeligt for jer ;-)

Nu har jeg jo den holdning, at Martin til tider godt kan være lidt "blond" - men jeg er 99,99% sikker på at han lige med hensyn til dette HAR kigget på tallene og indholdet i de håbløse tråde der bumpes og vurderet dette sammenholdt med irritationen og derved er kommet frem til at han står ved sin beslutning, og givetvis inden han skrev indlægget, men det må han selv svare på.

Jeg fatter ikke dem der forsvarer at det skal være gratis, for generelt set så er de fleste af de tilbud der gives nytteløse og Amino er generelt ikke en køb/salgs portal.

Jeg har i min tid kun set 2 ja hele 2!!! tråde hvor folk har vendt tilbage og givet deres tilfredshed til kende. Den ene er Faz der leverer WP og Artikler til en latterlig pris af 1.995 + moms og den anden er med knapperne (cool bizz når man nu ser på hvor nemt det er at lave). Der har været alt fra folk der ville levere Magentoløsninger til 500 der ikke fattede en skid af nogetsomhelst og andre platheder, så det er fint man kommer væk fra det skrammel.

At fortsætte med at advokere for at det skal være gratis at oprette et tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig" er jo nytteløst, da beslutningen er taget og der ikke er kommet vægtige argumenter frem der kan understøtte en ændring af beslutningen.

Jeg vil vove den påstand, at Amino dagligt sparer brugerne mellem 10.000- 100.000 i konsulent-, revisor, advikat- eller anden bistand, og det er derfor helt på sin plads at der skrues på indtjeningsbarometeret og samtidig kommer en oprydning.

Hvis bare en brøkdel af de IKKE Plusser der har fået hjælp og vejledning i deres opstart eller drift af virksomhed betalte 100 til sitet for 1 md. eller 3 mdr. så ville alt se anerledes ud, men det er der ingen der gør frivilligt.

Amino bliver ikke ringere, mindre eller kedeligere af at vi forskånes for ligegyldigheder.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:13 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse H. Kristiansen:
Der bliver sendt langt flere tilbud afsted i andre (ordinære, om du vil) tråde end i gruppen tilegnet "gode tilbud". Det gør tiltaget øjensynligt ikke noget ved, medmindre det fremover bliver forbudt at afgive tilbud som ikke-betalende medlem i samtlige tråde på Amino.

Når man afgiver et tilbud, så er det fordi man har noget at sælge. Har man noget at sælge har man en ydelse der har en vis værdi.

Hvis man fremover ønsker at bruge Amino til salg af sine ydelser, så må man påregne en udgift der svarer til 3 kr. om dagen i sin virksomhed, har man ikke råd til det og hvis ikke man gider samle flasker, så luk lortet.

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 01:15 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er ved at starte en firma op, jeg bliver Plus medlem lige om lidt - jeg er sikker på det vil gavne mig personligt og professionelt, hvis jeg selv bidrager til det. Om ikke andet så er det nogle af de billigste lærepenge jeg overhovedet kan betale 1000kr for iværsætter E-BOGEN, der enda kan svare tilbage, det er ikke dårligt. 

Jeg nyder at læser folks indlæg herinde og jo mere seriøsitet jo bedre også selvom man er uenig flere gange, det er kun fedt. 

nå, tilbage til topic - mere sikkerhed og flere fordele til betalende bruger, det er kun fair - jeg kan ikke se nogen brugere taber noget på det, det er bare et valg der skal tages, vil jeg have flere fordele, eller er jeg tilfreds som det er?

Venlig hilsen
Lemme  

Side 22 ud af 32 (319 indlæg)