Ha ha.. jeg må le, hvordan tror du andre B2B sider kører, havde de fulgt denne model, havde de aldrig overlevde.. det bliver sku kedeligt for jer ;-)
Nu har jeg jo den holdning, at Martin til tider godt kan være lidt "blond" - men jeg er 99,99% sikker på at han lige med hensyn til dette HAR kigget på tallene og indholdet i de håbløse tråde der bumpes og vurderet dette sammenholdt med irritationen og derved er kommet frem til at han står ved sin beslutning, og givetvis inden han skrev indlægget, men det må han selv svare på.
Jeg fatter ikke dem der forsvarer at det skal være gratis, for generelt set så er de fleste af de tilbud der gives nytteløse og Amino er generelt ikke en køb/salgs portal.
Jeg har i min tid kun set 2 ja hele 2!!! tråde hvor folk har vendt tilbage og givet deres tilfredshed til kende. Den ene er Faz der leverer WP og Artikler til en latterlig pris af 1.995 + moms og den anden er med knapperne (cool bizz når man nu ser på hvor nemt det er at lave). Der har været alt fra folk der ville levere Magentoløsninger til 500 der ikke fattede en skid af nogetsomhelst og andre platheder, så det er fint man kommer væk fra det skrammel.
At fortsætte med at advokere for at det skal være gratis at oprette et tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig" er jo nytteløst, da beslutningen er taget og der ikke er kommet vægtige argumenter frem der kan understøtte en ændring af beslutningen.
Jeg vil vove den påstand, at Amino dagligt sparer brugerne mellem 10.000- 100.000 i konsulent-, revisor, advikat- eller anden bistand, og det er derfor helt på sin plads at der skrues på indtjeningsbarometeret og samtidig kommer en oprydning.
Hvis bare en brøkdel af de IKKE Plusser der har fået hjælp og vejledning i deres opstart eller drift af virksomhed betalte 100 til sitet for 1 md. eller 3 mdr. så ville alt se anerledes ud, men det er der ingen der gør frivilligt.
Amino bliver ikke ringere, mindre eller kedeligere af at vi forskånes for ligegyldigheder.