Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 11 ud af 21 (202 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Martin

Jeg tror ikke du forstår hvad jeg mener, dem der i fremtiden bliver snydt af en plus kunde vil måske vende noget af sin vrede mod Amino og postulere at i ikke har gjort nok, I skal være sikre i jeres sag for at det ikke ryger tilbage i hovedet på jer selv.

QXL, DBA osv prøver og dæmme op for det samme problem, men der er altid noget der slipper gennem ellers også  sadler svindlerene bare om, Men kan i dæmme op for noget af det e det jo fint, men det er vel heller ikke forbudt at tænke selv. Nogle menneskers grådighed gør desværre at de er nemme ofre for disse uhæderlige typer.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 21:07 | Låst

Nu synes jeg meget godt om amino :),

Men som elev, skal mange også tænke økonomi, og jeg har personligt kun haft positive handler på amino. Det ville begrænse min handel væsentlig hvis jeg lige pludselig skal til at betale for at være plus, :), ja jeg ved godt der er mange fordele ved plus, og jeg ville da også gerne være det, hvis jeg kunne finde penge til det i budgettet.

Jeg synes man skulle tænke lidt anderledes, evt. sige det koster 10 kr at oprette en annonce, og de 4-5 går så til cpr validering.

Jeg har ingen teknisk snille, men det ville da være noget andet :).

Mvh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:12 | Låst

Rune Gjersvik:

H∑nning:

så kommer plus medlemskabet til at fremstå usynligt som garant for, at den man handler med er ok og det tror jeg dem der virkelig vil svindle vil udnytte.

Amino Plus, kommer ikke til at stå som garant for sikker handel, og det kommer sikkert heller ikke til at stå i Regler for brug af Amino, det vil bare være et ekstra tiltag, til at dæmme mere op for platugler.

Der er truffet en beslutning, og denne beslutning er på prøve for at se om det hjælper.

Mvh. Rune.

Det er fair nok, jeg kan bare ikke se at det er Aminos problem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35 | Låst

For mig er der ingen tvivl om at Amino hele tiden udvikler sig til det bedre. Jeg bifalder derfor også dette nye tiltag og hvis det samtidig giver flere penge til videreudvikling af Amino - så er det heller ikke så ringe.
Yes

CPR-validering har været nævnt som en mulighed. Ulempen ved dette er, at alle os som er hjemmehørende i udlandet ikke kan valideres, da vi i CPR blot står registreret som udrejste.

En bedre løsning kunne være nemid, som ikke validerer på adressen men alene på personen. Jeg mener, at eksempelvis danid tidligere talte om nogle løsninger, som var baseret på en fast brugersats per år per bruger (vist i størrelsesorden 3 kr.). Teknikken for at håndtere NemID blev vist stillet til rådighed af Danid.

Sådan lød udspillet i 2009/2010 - om det blev til noget ved jeg ikk. Men hvis prisen er, som var fremme dengang, kan der være mulighed for at lave en fornuftig forretning ved at give folk mulighed for at validere deres profil.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:43 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der kommer vel en del reklame krone ind som kunne gå til disse nye tiltag, man behøver vel ikke at hæve prisen hele tiden ?

Jeg skal ikke blande mig i hvordan Amino.dk gør deres arbejde, men hvorfor er der 5 ansatte tilknyttet Amino.dk ? 1 person kunne drive siden hvis ikke alting skulle godkendes, eller er jeg forkert på den ?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:45 | Låst

Vil bare lige bakke op om intitiativet her..

I dag fik jeg en henvendelse fra èn som er Amino Freelancer. Udover denne fine titel, har han også fået en betinget dom på 2 års fængsel for bedrageri her for et par måneder siden.

Og det er vidst langt fra det eneste han har lavet , når man Googler lidt. Jeg har henvendt mig til Amino Support.

Han skal naturligvis ikke forhindres i at være på nettet, men hvis man kan gøre det lidt sværere, og holde lidt mere øje, så ville jeg være glad.

Man skal nu stå tidligt op for at snøre mig, men jeg var også naiv engang

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50 | Låst

Mads Andersen:
1 person kunne drive siden hvis ikke alting skulle godkendes, eller er jeg forkert på den ?

Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53 | Låst

Martin Thorborg:
Jeg tror ikke helt du forstår ideen.
Vi tror ikke at svindlere vil afholde sig fra at betale 99 kr. om måneden, men de skal gøre det med et gyldigt betalingskort og det betyder at vi har deres navn og adresse. Bevares, nogle vil bruge andre folks kort og nogle vil være ligeglade, men kan vi fjerne en stor del af svindlerne er meget opnået.

Og hvis vi skal blive i din logik, så kan vi også lige så gode undlade låse på dørene, alarmer, airbags og jeg kunne blive ved...

:-) Skype-Wink

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:54 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mads Andersen:
1 person kunne drive siden hvis ikke alting skulle godkendes, eller er jeg forkert på den ?

Hehe, ja tak for et godt aftengrin :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:58 | Låst

Ørts:

Nu synes jeg meget godt om amino :),

Men som elev, skal mange også tænke økonomi, og jeg har personligt kun haft positive handler på amino. Det ville begrænse min handel væsentlig hvis jeg lige pludselig skal til at betale for at være plus, :), ja jeg ved godt der er mange fordele ved plus, og jeg ville da også gerne være det, hvis jeg kunne finde penge til det i budgettet.

Jeg synes man skulle tænke lidt anderledes, evt. sige det koster 10 kr at oprette en annonce, og de 4-5 går så til cpr validering.

Jeg har ingen teknisk snille, men det ville da være noget andet :).

Mvh Thomas

Som studernede har du mulighed for tjene  op 6980 kr om måneden plus SU http://www.su.dk/SU/betingelser/maadutjene/fribeloeb/Sider/satser.aspx Det oveni vis ikke fravælger mv. og da man regner med en lille indtægt igennem der er det vel ok , men så også dem børn der hård økonomi eller en den sider i netto den får mindre end du sammenlet få i SU vis du arbejder ved siden af , der er mange trængte her i samfundet og dette kan amino.dk ikke tage hensynd du må vælge hvad vil selv med dine penge og vis ønsker mere må man arbejde for at få råd til det 

Dog er mange rabatter målrette mod studerende eller under 18 år eller har du et job under en vis grænse kan man få rabat når man handler , men jeg tror det mange omkostninger ekstra at lave sådanne ordning der tager alle hensynd derved i livet er der altid nogle enkel ordninger kommer til træde over dog ved flere steder kan godt laves rabat efter aldre - indkomst - studende , men jeg kender intet til omkostninger sådan en ordning koster

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 11 ud af 21 (202 indlæg)