Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 7 ud af 32 (319 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jannik Hansen:

Det er helt fint med mig, at det bliver begrænset til betalingsdelen jf, at det støtter Amino mere. Men hvis du bliver enig med dig selv om at det er for drastisk, har jeg et næsten liiigeså godt løsningsforslag.

Udfra nogle kritere, kan du tillade folk at oprette nye post, fx ligesom når man automatisk får lov til at rette titler, flytte debatter osv - når man har postet X-antal indlæg/fået mindst 4 stjerner x-gange osv. På den måde, vil man i det mindste kunne læse sig frem til lidt om brugeren, før man handler med dem :)

Alternativt, hvis du hopper på plus delen, og det fjerner for meget trafik, så kan du lave et mindre abb, som giver mindre fordele.

Det eneste jeg er "bange" for på dine og Amino's vegne, er om det fjerner for meget trafik, ved at begrænse det - men måske er Amino "stor nok", til at kunne begrænse det :)

Der er mange måder at løse det på, den foreslåede er bare den letteste.
Køb og salg er bestemt ikke noget der giver meget trafik på Amino, så hvis det helt stoppede, så ville det ikke gøre det store. Mange brugere ser det faktisk som støj, så hvis vi kan begrænse det, så er det fint med mig.

Så fordelen ved at begrænse til Plus'er, er at det tager maks en time at lave, det er effektivt og det giver penge i kassen som vi har brug for. Og så giver det også alle der allerede har Plus, et øget udbytte af deres abonnement, da der helt sikkert vil komme mindre støj i kategorien.

De bedste hilsner

Martin

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:28 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Anders - Meebox:

Synes det ville være træls (for at sige det på godt jysk), hvis jeg pludselig havde mindre troværdighed eller ikke kunne tilbyde folk domæner til halv pris en weekend, fordi jeg ikke er Amino+ bruger. 

Var det ikke bedre at lave noget CPR-check på brugerne, så? Af hvad jeg har hørt, skulle det være rimelig nemt at krydschecke det med de aktuelle registrer. 

Anders, må jeg foreslå, at du lægger en flad 5'er eller 10'er pr. måned oven i prisen på jeres glimrende hosting-abonnementer. Det kan alle betale. Også de helt nystartede.

Og sæt så det Plus-emblem på din profil.Det vil være en ganske god forretning, for at sige det på jysk. :)

Amino Plus-abonnementet er ganske rigtigt ikke nogen statsgaranti imod, at handler kan ende i skuffelser og uenigheder, hvor den ene part måske endda føler sig snydt eller forurettet.

Jeg støtter dog stadig op om kravet om Amino-medlemsskab for at kunne sælge på Amino. Nogen kunne måske sige, at jeg som ekspertblogger og moderator sagtens kan sige det, jævnfør Martins udmelding om abonnementer til netop moderatorer m.v. Men jeg har faktisk fra start af insisteret på at betale for mit Plus-medlemsskab, lige som alle andre. Amino har givet mig personligt som iværksætter og også min virksomhed så meget mere end den efter min personlige mening lave betaling for et Amino Plus-abonnement. Skype-Smile

Det koster penge at videreudvikle på Amino. Hvis vi kan kombinere en øget indkomst med en vis begrænsning i antallet af "drive-by-svindlere", så for min skyld meget gerne.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:29 | Låst

Til forslaget: Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Så fordelen ved at begrænse til Plus'er, er at det tager maks en time at lave, det er effektivt og det giver penge i kassen som vi har brug for.

Vedtaget :-) !!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:32 | Låst

Martin Thorborg:
Hvad syntes du?

Super, og især hvis det så accepteres der er bud i tråden Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:43 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mark MK:
Lad den ligge her.. Jeg er bare kommet frem til at det pt. ikke kan betale sig for mig at være medlem af Amino+. Da jeg ikke kan overflytte nok værdi til min forretning, i forhold til andre investeringer. 

Det er naturligvis altid en afvejning man skal gøre for sin forretning.

Personligt støtter jeg Amino grundet communitiets idé og videnbase og selvom jeg ikke anvender mine PLUS fordele salgs-/markedsføringsmæssigt, så har det unægteligt givet værdi på en anden måde.

Jeg anser den værdi jeg har fået for værende mere end de 1000+ moms eller hvad det nu koster.

Kan se du har 1.200 indlæg, har de ikke lært dig noget eller givet dig noget værdi i din forretning, som hvis du skulle have købt det andetsteds så havde været langt dyrere?

Bare for at sige at det er ikke alle penge der gives ud som behøver at komme ind igen, så bliver livet for kedeligt Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:44 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Martin Thorborg:
Hvad syntes du?

Super, og især hvis det så accepteres der er bud i tråden Smile

He he, så er jeg også på Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 19:47 | Låst

Nu har jeg ikke læst hele tråden men jeg mener også helt klart, vil man sælge noget eller btde så må man være plus. Intet godt er gratis i dag og det skal det heller ikke være.

Så jeg syntes man skal ved oprettelse af plus medlem, CPR godkendes og som der bliver sagt så har Amino jo kundens kort data. Der kan svindles med kort, men det er der også en løsning på ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:50 | Låst

Mark MK:

Mikael christiansen:

vedr. brødrister håber da det ikke er der problemet ligger normalt når folk snyder er det ikke for småpenge. 

Jeg tror ikke helt du forstod hvad jeg skrev...

Forstår dig fuldt ud men heri livet er der forskellige meninger det er OK med mig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51 | Låst

Jimmi :

Nu har jeg ikke læst hele tråden men jeg mener også helt klart, vil man sælge noget eller btde så må man være plus. Intet godt er gratis i dag og det skal det heller ikke være.

Så jeg syntes man skal ved oprettelse af plus medlem, CPR godkendes og som der bliver sagt så har Amino jo kundens kort data. Der kan svindles med kort, men det er der også en løsning på ;-)

CPR godkendelse har vidst et fee på 5-10 kr - siger min hukommelse mig.. Men måske skal man kunne tilkøbe CPR validering, en gang i fremtiden? Mere sikkerhed for brugerne, flere penge til Amino :-)

Blot en idé :)

Side 7 ud af 32 (319 indlæg)