Investor søges til ny service der henvender sig til danske webshops. Servicen er unik, og den første af sin slags i Danmark. Vi er nået ret langt med projektet og er faktisk lanceringsklar. Servicen består af flere komponenter der tilsammen gør at en kunde kan opdage og forhindre kreditkortsvindel og bedrageri i sin webshop før det sker på en måde som er yderst effektiv og ikke før set . Servicens ene del består af software som er udviklet sammen med dømte svindlere og bedragere hvilket har bidraget med stor insider viden hvilket gør hele vores setup yderst effektivt. Hjemmesiden er klar, software er lavet, firma er stiftet og det hele ligger som en stor pakke der bare venter på nogen trykker på den grønne knap. Der er lavet lancerignsplan som vi forventer vil skabe en bæredygtig virksomhed hurtigt. Min kæreste har sagt sit job op for at arbejde fuld tid for firmaet uden løn og vil stå for blandt andet salg og daglig vedligeholdelse. Jeg vil selv arbejde på det teksniske og salg. Der er sådan set kun 2 ting vi gerne vil have styr på. 1: kontor depositum + 1 md leje 30.000,- 2: kontor setup 15.000,- (skrivebord, telefon osv) kontoret er fundet og ligger i Københanvn K Vi søger en investor som på trods af de sparsomme oplysninger syntes det lyder spænende og gerne vil høre mere, og selvfølgelig på sigt smide 45.000,- som vi mangler til opstart af kontor. Udgifter til drift er yderst begrænsede da servicen og software er automatiseret. Der er dog hosting og husleje udgifter. Disse vil dog blive dækket af os personligt indtil firmaet er selvforsynende. Dog maks året ud. 45.000,- er ikke mange penge og jeg ved et af de første spørgmål folk stiller er hvorfor vi ikke låner dem. Vi ville godt kunne lave et lån, men der skal også betales afdrag på dette, og flere faste udgifter ville gøre vores økonomi ikke hænger sammen på månedlig basis specielt hvis vi muligvis skal dække firmaets udgifter året ud. Vi har betalt alt og er køreklar, og har som ting er nu luft nok til at kunne vedligeholde driften året ud, men vi er også nået grænsen for hvad vi kan klare økonomisk og søger derfor en partner. Vi ønsker at gøre dette 100% og har dedikeret alt. Vores lancering skal være en succes og skal gøres ordenligt. Vi ønsker derfor ikke en investor der mener at et kontor er overfødigt, og at arbejde kan laves fra hjemmet. Ingen halvehjertede lappeløsnigner løsninger. Det er enten eller og det skal du være enig i. Pengene skal bruges på kontor og ikke noget andet. Kontoret er en nødvendighed i forbindelse med kundesalg og lancering, og ikke blot noget vi ønsker. Vi ønsker at gå i luften allerede pr 1 sep. Vi er åbne for 2 løsnigner i forbindelse med investering. Investering mod ejerskab. Investering mod 100% af afkast til investering plus aftalt rente er tilbagebetalt. Vi forventer hver måned at kunne øge vores omsætning med ca 90.000,- hvilket burde resulterer i en total omsætning for 2011 på ca 360.000,- med en lancering 1 sept. Vi forventer at de samlede udgifter for resten af året vil være ca 60.000,- Bemærk at udgifterne vil stige i 2012 da der skal udbetales løn til 2 personer, og at vækst kommer med flere faste udgifter. Hvis dette lyder som noget for dig og ønsker du mere information så send os en mail på Projektopstart (a) hotmail.dk Vi vil IKKE besvare spørgsmål i denne tråd eller her på amino. Ønsker du et svar så skriv til den oplyste email. Du må gerne fortælle kort om dig selv og hvilken rolle du evt ønsker i firmaet.
|
Undskyld men søger I en investor til 45.000 så I kan få et kontor i Kbh K i et par måneder?!
Jeg er helt målløs - men måske har jeg misforstået noget?!
Hvad er der galt i at lancere hjemme i kælderen og spare investor og 45.000??!