Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 4 person

Investor søges til ny service der henvender sig til danske webshops.

Servicen er unik, og den første af sin slags i Danmark. Vi er nået ret langt med projektet og er faktisk lanceringsklar. Servicen består af flere komponenter der tilsammen gør at en kunde kan opdage og forhindre kreditkortsvindel og bedrageri i sin webshop før det sker på en måde som er yderst effektiv og ikke før set . Servicens ene del består af software som er udviklet sammen med dømte svindlere og bedragere hvilket har bidraget med stor insider viden hvilket gør hele vores setup yderst effektivt.

Hjemmesiden er klar, software er lavet, firma er stiftet og det hele ligger som en stor pakke der bare venter på nogen trykker på den grønne knap.

Der er lavet lancerignsplan som vi forventer vil skabe en bæredygtig virksomhed hurtigt. Min kæreste har sagt sit job op for at arbejde fuld tid for firmaet uden løn og vil stå for blandt andet salg og daglig vedligeholdelse. Jeg vil selv arbejde på det teksniske og salg.

Der er sådan set kun 2 ting vi gerne vil have styr på.

1: kontor depositum + 1 md leje 30.000,-

2: kontor setup 15.000,- (skrivebord, telefon osv)

kontoret er fundet og ligger i Københanvn K

Vi søger en investor som på trods af de sparsomme oplysninger syntes det lyder spænende og gerne vil høre mere, og selvfølgelig på sigt smide 45.000,- som vi mangler til opstart af kontor.

Udgifter til drift er yderst begrænsede da servicen og software er automatiseret. Der er dog hosting og husleje udgifter. Disse vil dog blive dækket af os personligt indtil firmaet er selvforsynende. Dog maks året ud.

45.000,- er ikke mange penge og jeg ved et af de første spørgmål folk stiller er hvorfor vi ikke låner dem. Vi ville godt kunne lave et lån, men der skal også betales afdrag på dette, og flere faste udgifter ville gøre vores økonomi ikke hænger sammen på månedlig basis specielt hvis vi muligvis skal dække firmaets udgifter året ud. Vi har betalt alt og er køreklar, og har som ting er nu luft nok til at kunne vedligeholde driften året ud, men vi er også nået grænsen for hvad vi kan klare økonomisk og søger derfor en partner.

Vi ønsker at gøre dette 100% og har dedikeret alt. Vores lancering skal være en succes og skal gøres ordenligt. Vi ønsker derfor ikke en investor der mener at et kontor er overfødigt, og at arbejde kan laves fra hjemmet. Ingen halvehjertede lappeløsnigner løsninger. Det er enten eller og det skal du være enig i.

Pengene skal bruges på kontor og ikke noget andet. Kontoret er en nødvendighed i forbindelse med kundesalg og lancering, og ikke blot noget vi ønsker.

Vi ønsker at gå i luften allerede pr 1 sep.

Vi er åbne for 2 løsnigner i forbindelse med investering.

Investering mod ejerskab.

Investering mod 100% af afkast til investering plus aftalt rente er tilbagebetalt.

Vi forventer hver måned at kunne øge vores omsætning med ca 90.000,- hvilket burde resulterer i en total omsætning for 2011 på ca 360.000,- med en lancering 1 sept. Vi forventer at de samlede udgifter for resten af året vil være ca 60.000,- Bemærk at udgifterne vil stige i 2012 da der skal udbetales løn til 2 personer, og at vækst kommer med flere faste udgifter.

Hvis dette lyder som noget for dig og ønsker du mere information så send os en mail på

Projektopstart (a) hotmail.dk

Vi vil IKKE besvare spørgsmål i denne tråd eller her på amino. Ønsker du et svar så skriv til den oplyste email. Du må gerne fortælle kort om dig selv og hvilken rolle du evt ønsker i firmaet.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:08

Undskyld men søger I en investor til 45.000 så I kan få et kontor i Kbh K i et par måneder?!

Jeg er helt målløs - men måske har jeg misforstået noget?!

Hvad er der galt i at lancere hjemme i kælderen og spare investor og 45.000??!

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:17

Vi skal have plads til sælgere og det er der ikke hjemme i kælderen. Vi har lavet nogle gode provisionsaftaler og skal sådan set bare have plads til dem.

Det er tydeligt at du ikke har nogen oprigtig interresse i min tråd ud over at stille spørgsmålstegn ved ting som ikke er forklaret, og jeg håber at dig og andre der har spørgsmål vil tage kontakt via email som vi opfordrer til da vi ikke ønsker at deltage i den dabat.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har du jo postet på et åbent forum og ikke til din private nyhedsbrevsliste med en "no reply" email. Så du kan ikke rigtigt forvente andet.... :)

Du søger altså en investor til 1-2 måneders kontor udgifter?? Hvad sker der så når I stadig ikke tjener penge efter 3. måned?

Du beskriver rigtigt meget om jeres ide/produkt (hvilket jo er rigtigt godt) - derfor synes jeg også det virker lidt underligt som investor oplægget er tænkt?!

Det er som sagt muligvis mig der ikke helt forstår oplægget, men det kunne der jo også være andre der ikke gjorde. Nu er jeg ikke den store investor, men har da både investeret min egen tid i andres projekter, samt senest investeret 100.000 i et iPhone projekt, så selvom jeg ikke helt kan se idéen i dit oplæg, så er "min type" nok det du er efter hvis du ikke har behov for mere end 45.000.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:39

Og iøvrigt... 

Med den moderne teknologi kan I da bare udstyre alle sælgerne med en SkypeOut account og så kan de gå i gang? Så er der ikke nogen dyre udgifter til lokaler... 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47194
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:16

Jeg fatter nu heller ikke at I

vil lade andre komme ind med en ejerdel - for at få et indskud på 45.000 kr 

at I ikke så heller vil låne pengene - der slipper i for en fremmed ind og ud, og sikkert vil en sådan invester da kræve mere end banken - hvis I udstiller, at I ikke tror nok på ideen til at den kan finansiere og tilbagebetale et lån på 45.000 kr - det vil da vise investor, at han virkeligt skal skubbe risiko kapital ind

I har et gennemtænkt projekt - og jeg synes som Rasmus, at I skal holde det hos jer selv - det er enten for meget besvær med ejerskab for at slippe 45.000 risiko kapital ind - eller alt for dyrt i rente i forhold til bank, hvis I kan komme til lån på normale vilkår. (men jeg forstår i vil begrænse risiko - men så keep it smaller - investor er omkostning som alt andet med mindre han vil tage 100% risiko)

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 00:33

Rasmus Lindgren:

Undskyld men søger I en investor til 45.000 så I kan få et kontor i Kbh K i et par måneder?!

Jeg er helt målløs - men måske har jeg misforstået noget?!

Hvad er der galt i at lancere hjemme i kælderen og spare investor og 45.000??!

Samme tanke her. Søg dog, om noget, penge til markedsføring i stedet. Sælgeren kan sidde derhjemme eller samles rundt om spisebordet i en af jeres private hybler, hvor I kan motivere dem (og de kan motivere hinanden).

Fejldisponering af format! 

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:53

hej projekt2011

jeg er desværre enig med de andre

lad være med at give ejerskab m.m væk for 45.000 kr

Prøv istedet alternative metoder ala skype modellen og se om i også tjener penge efter de 3 måneder

Ligegyldigt hvad er du velkommen til at oprette dit behov hos os  - det kan jo være der ligger mere bag end det du skriver i tråden

http://www.investeringsagenten.dk/investeringskapital.php

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)