Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny fotografhjemmeside søger kærlig og konstruktiv kritik.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine. 

Mange tak for dit syn paa sagen.

Faktisk har jeg allerede en blog som netop viser hvad jeg render og laver BAG kulissen saa potentielle nye kunder kan se at det ikke kun er sort & hvidt.. netop for at give et indblik i hvem faen jeg er :) Lige nu ligger den paa tumblr men vil have den over paa siden saa den er integreret.

Hvd mener du med at opdele i kategorier? .. er de ikke allerede det? :)

Hvem er dine kunder?  

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:44

Jo, den er jo opdelt i kategorier - det overså jeg fuldstændigt. Sikke en masse, jeg gik glip af.
Er det bare mig, der overså rullemenuen?

Jeg har hyret fotografer til fotografering af situationer, domiciler og personale, og her er der altid en del, der ikke kan lide det.

Mine kunder er fx advokatfirmaer, produktionsvirksomheder, it-firmaer og sportsforeninger - til brug på et nyt website.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 15:48

Hehe tjoh den skiller sig jo ud ved at der er en pil paa menuen :) men hva faen..det er jo snart fyraften i DK ;)

Ah ok.. ja.. Den slags opgaver har jeg vaeret med paa en del af.. Siden det er dig som hyrer fotografen og ikke dem der skal fotograferes.. saa leder du vel efter en stil og om fotografen kan sit haandvaerk. Men jeg forstaar hvor du vil hen. 

Men hvad saa nu naar du har set resten.. hjaelper det lidt paa det?  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Møller:

Men Mikael.. Der staar jo paa kontaktsiden ..det eneste tekst paa siden at jeg bor i DK.. Er det ikke svar nok paa at jeg befinder mig i dk? :)

ikke for mig jeg havde været gået videre inden der , mon ikke samme med mange andre og desuden ekstremt svært at søgeord optimere side til google.dk vis er på engelske og derved mistet oveni der en del kunder , dette kunne gøres meget let bare lidt tekst dansk så opdages siden i google.dk langt bedre 

Men er helt op til dig kan være du ikke gå op i google.dk og derved ikke ønsker en dansk del på siden

kan være alle andre tjekker hurtigt på kontakt siden hvor du bor og det er kun mig der ikke gør det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 15:57

Det er helt iorden Mikael.. Tak for dit input :)

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:35

Hej Dennis,

Jeg er åbenbart ikke den eneste, der er faldet for Sidewinder-themet Smile Efter min mening (og en del research) det bedste vandrette Wordpress-theme.

For nogle måneder siden lavede jeg en tråd for at få feedback på et sort og et hvidt forslag til en ny hjemmeside. Det kom der en del gode kommentarer omkring sort/hvid baggrund. Der var meget delte meninger, men dog en overvægt af hvid-tilhængere. Mit fokus er på bryllup og privat-portrætter, så bryllupssæsonen satte en stopper for den nye hjemmeside.

Desuden var der lidt kommentarer omkring at navigeringspilene ikke er tilstrækkelig synlige. Muligheden for at få større versioner af billeder op blev også efterspurgt.

Jeg synes dit valg af mørk men ikke helt sort baggrund passer super godt til stilen i dine billeder. Jeg tror, at det ville se helt forkert ud med hvid baggrund. Jeg er vild med dit logo øverst til venstre. Det ser super godt ud.

Det kunne være sjovt at høre lidt om, hvad for noget bøvl du har oplevet med themet...sikkert de samme ting som migStick out tongue. Send mig meget gerne en PM, hvis du har lyst til at dele lidt erfaringer.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 21:31

Hey carsten. 

Tak skal du have for din feedback.

Jeg har faktisk ikke haft de store problemer med den.. Det som drillede mest var at faa det pakket ud paa min ftp..det driller altid ..ved ik lige hvorfor.

Naar det er sagt saa har jeg fundet stor hjaelp i de forums der er til dem og det har saadan set gjort det som det skulle :)

Det som har drillet mest..udover udpakningen har vaeret at forstaa hele CMS opbygningen.. hehe det er for logisk til mit kreative hoved tror jeg. 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:38

Meget fed og stilren hjemmeside. Ikke nyskabende med slide-galleriet, men det virker godt alligevel.

Jeg synes ikke det gør noget, siden er på engelsk. For at gøre alle tilfredse, kunne man måske tilføje et dansk sproglag.

I formularen synes jeg der er for meget whitespace mellem felter og titler.

Ellers thumbs up

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 21:44

Hey Kent

Jeg taenkte godt paa det med et valg imellem sprogene. Er det et plugin man kan finde til wordpress?

Mht kontaktsiden saa har du helt ret..det irriterer mig og har prOvet flere forskeliige kontaktformularer! :( .. Men godt du paapeger det 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:49

Dennis Møller:
Mht kontaktsiden saa har du helt ret..det irriterer mig og har prOvet flere forskeliige kontaktformularer! :( .. Men godt du paapeger det 

Har du prøvet Contact Form 7? Hvis ikke, så prøv den.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)