Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeadresse og returadresse

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tænkt over, hvis man starter en webshop for at sælge et eller andet, hvordan skal man forholde sig til returvarer? Jeg skal drive webshoppen hjemmefra, men har ingen planer om at give min hjemmeadresse ud på internet.

Er der nogen "pakke/post modtagelse" service i Danmark - f.eks. kan Post Danmark holde på posten så man kan afhente den hos dem, eller noget lignende? Har ikke rigtigt lyst til en postboks, da det virker lidt skummelt at man skal sende returvarer til en postboks; eller hvad synes I?

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 07:19

Lemonz:

Hej

Jeg har tænkt over, hvis man starter en webshop for at sælge et eller andet, hvordan skal man forholde sig til returvarer? Jeg skal drive webshoppen hjemmefra, men har ingen planer om at give min hjemmeadresse ud på internet.

Er der nogen "pakke/post modtagelse" service i Danmark - f.eks. kan Post Danmark holde på posten så man kan afhente den hos dem, eller noget lignende? Har ikke rigtigt lyst til en postboks, da det virker lidt skummelt at man skal sende returvarer til en postboks; eller hvad synes I?

Hej!

Jeg vil da mene, at hvis du kan stå indenfor dit produkt (hvilket jeg meget håber du kan :) ) så burde det vel ikke at være noget videre problem at have returadresse derhjemme? 

Alternativt, kan du jo bruge et lagerhotel (det koster dog en smule)

/ Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:05

Lemonz:
- f.eks. kan Post Danmark holde på posten så man kan afhente den hos dem, eller noget lignende?

Jeps dette er en mulighed.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:27

Hvorfor vil du ikke vise din adresse på din shop?

Jeg handler aldrig på shops hvor der ikke er en adresse.

vh
Henrik

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:48

Hej Lemonz

Jeg ville tænke meget over følgende:

Tror du at eventuelle kommende kunder kunne finde på at mistænke din webshop for at at være svindel når der ikke findes en rigtig adresse. ?

Hvilke tanker får du selv når du vil handle i en webshop og der ikke er nogen adresse. ?

Jeg tror at mindst halvdelen vil finde en anden webshop istedet, så oplys din adresse og virk mere troværdig. Du kan jo oplyse på webshoppen at du kun har salgnettet og ikke har en fysisk butik.

Frank

Tilmeldt 14. Aug 11
Skrevet kl. 10:47

Jeg har planer om at have én adresse, bare ikke min hjemmeadresse. Her ville en postboks se ud ud som butikken ikke er helt legitim ville jeg tro.

For det første, så bor jeg i en lejlighed, og jeg har ikke mulighed at modtage pakker eller store mængder post hjemme hos mig, og for det andet, så vil jeg ikke have at folk, for en eller anden grund kunne finde på at banke på døren for at returnere varer, hvis det bor tæt på.

Vil gerne have mit hjem privat.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:39

Lemonz:

Jeg har planer om at have én adresse, bare ikke min hjemmeadresse. Her ville en postboks se ud ud som butikken ikke er helt legitim ville jeg tro.

For det første, så bor jeg i en lejlighed, og jeg har ikke mulighed at modtage pakker eller store mængder post hjemme hos mig, og for det andet, så vil jeg ikke have at folk, for en eller anden grund kunne finde på at banke på døren for at returnere varer, hvis det bor tæt på.

Vil gerne have mit hjem privat.

Hvordan syntes du at troværdigheden ser ud her om Tele Call Danmark sammenlignet med en postboks?
Vi gør det tydeligt hvem vi er og hvordan man kan kontakte os.

Nederst på alle sider af telecall.dk står Tele Call Danmark, adresse, cvr.nr, mail og telefonnummer fordi kunden skal vide hvem de handler med.

vh
Henrik

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:27

Lemonz:

Det  kan ikke undgås at du vil modtage pakker i ny og næ. Dine kunder vil som udgangspunkt altid have 14 dages returret ved fjernsalg, som salg fra webshop høre under. Derudover har de også 2 års garanti, så at du vil modtage pakker kan ikke undgås.

Jeg har selv haft en webshop i lidt over 2 år (er solgt), og havde aldrig nogle som bankede på døren for at returnere varer. Havde et par stykker som ringede og spurgte om det var muligt at hente deres varer på hjemmeadressen, hvilket jeg syntes var ok.

Frank

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:39

skindergade15.dk (og sikkert andre) har en service hvor du kan benytte deres adresse. Du kan både lade dit firma indregistrere på adressen i CVR-registeret, samt modtage post som så sendes videre...

Måske det var en løsning?

Tilmeldt 14. Aug 11
Skrevet kl. 23:29

Jo tak, det er lige det jeg ledte efter! :)

Jeg tror de fleste har misforstået mig. Jeg vil have at folk skal vide hvem de kan kontakte, fordi det er og skal se legitimt ud. Problemet er bare at jeg pt. er under uddannelse og bor i et kollegieværelse, og kan ikke modtage ting større end et brev i postkassen. Desuden har postbud, UPS og lignende ikke lov at banke på døren til lejlighederne inde i selve kollegiet. Det er også imod reglerne i kollegiet at drive en virksomhed hvor jeg møder folk hjemme hos mig. Hvis virksomheden bliver en succes skal min bror overtage forsendelsen af pakker, fra hvor han bor, så der vil heller ikke være én adresse hvor virksomheden befinder sig.

Derfor vil jeg have en professionel adresse hvor folk kan sende deres returvarer, som jeg så henter senere. I stedet for en adresse, hvor der står noget i retningen af "gadenavn, husnummer, etage og lejlighed". Det ser meget uprofessionelt ud i mine øjne.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)