Der var jo en del kritik af designet af den prøve vi har haft hjemme af vores bud på et Segway alternativ.
EFter en del søgen, og hjælp fra partnere i udlandet, så har jeg fanget at denne model kommer på markedet om en måneds tid:
En helt del flottere - og specifikationerne er også bedre. Men prisen er også højere - vi vil nok kunne sælge den til 25.000,-
Hvad synes i?
Nå ja - så har jeg da også fundet frem til denne fra et amerikansk firma:
Det er en slags mini segway - vejer kun 18kg - og så kommer den også i en golf version så man kan have den med i bagagerummet og hive den frem når man lige skal spille 18 huller til forretningsfrokosten :)
Den er klart meget federe og mere attraktiv og stadig 35-45% billigere end segway.. ik? Så en video på et japansk site om den - det ser ud til at spille.
Jeg ved ikke hvordan man skal gribe det an for det er stadig mange penge og der er andre transportmidler at kæmpe mod, men som udgangspunkt vil jeg tro at den har væsentligt bedre chancer på markedet end den forrige du viste.
Ja jeg ved egentligt ikke om jeg opretter tråden i den rigtige kategori - så undskyld hvis det er forkert.
Segway er "lige" blevet lovlig til kørsel på offentlig vej. Desværre koster den billigste Segway iflg. segway.dk kr. 65.000DKK - det er jo også en slags penge!
Vi har i længere tid ledt efter et alternativ til Segway, da vi i forvejen sælger elektriske løbehjul. Det har vi så endelig fundet. Vi har fået en prøve hjem og den er testet. Jeg synes selv den er mega fed, og folk kigger ganske interesseret når man kommer kørende, så der er da opmærksomhed omkring den.
Men men men............ hvad tror DU? Er der et marked, og i så fald hvem tror du vil købe sådan en sag? Er det private, er det kørende sælgere (kan have den i bilen og køre til kunden fra parkeringspladsen fx i KBH), Er det lagerhaller eller hvad og hvem?
Hilsen Morten
Dem kan man få smidt i nakken i Kina. Det er en gang lort. Jeg har 3-4 stykker hvis nogen er intereseret
???? - Hvad mener du? Gratis? Kina? - Hvor kom det fra?
Ja fordi der var blevet oplyst at prisen ville være omkring 25k og så kommer du og spiller dum, ved at sige at den skal koste 15k
Det er jo urealistisk at han har en fortjeneste på over 10k pr. enhed og at han så skulle vælge at sende dig hjem med sådan en der og et tab på mindst 5k.
Så ja, det var dumt at sige at den skulle koste 15k når der var meldt en pris ud.
Aalborg, fald nu lige lidt ned. Drop alle dine fortolkninger om hvad jeg tror og hvad opretters avance er, og læs så lige mit indlæg igen.
Hele tråden har handlet om prissætning i forhold til produktet.
Jeg ved godt at du kan have haft en dårlig dag, men tænk dig lige om en ekstra gang inden du begynder at svine folk til på et offentligt forum i dit firmas navn.
Det her er off-topic, og det gider jeg ikke bruge mere tid på. Den er lukket herfra.
Den er klart meget federe og mere attraktiv og stadig 35-45% billigere end segway.. ik? Så en video på et japansk site om den - det ser ud til at spille.
Jeg ved ikke hvordan man skal gribe det an for det er stadig mange penge og der er andre transportmidler at kæmpe mod, men som udgangspunkt vil jeg tro at den har væsentligt bedre chancer på markedet end den forrige du viste.
:) Kim
Hej kim
Tak for det :)
Den billigste Segway i Danmark koster 65.000 inkl. moms, så denne version til 25.000 er 61% billigere end Segway, så sammenlignet er den da helt klart billigere.
Spørgsmålet er hvor meget salg der er i den.... måske vil det være værd at overveje at prøve på Ebay, i Sverige osv....
Den nye version, og et prisskilt på kr. 15.000,-, tror jeg er en sikker success.
Ja garanteret - og jeg ville da elske hvis vi kunne sælge den til 15.000,- men det er bare ikke muligt. Desværre.
Hvis vi kunne, så ville det jo være helt ude i hampen at sælge til 25.000 (nå ja, det ville da så selvfølgelig være god forretning hvis vi kunne he he)