Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jubiii - endelig et alternativ til Segway :) Men er der interesse for det?

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Måske store lagerhaller eller evt store værksteder til værkføre og måske på de store fragtskibe kunne være noget for dem, måske kunne de lejes ud som "bycykler" i større byer.

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:28

Hej igen

Ser denne model bedre ud / mere appellerende - rent designmæssigt?

Hilsen Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 14:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er svært at se, men umiddelbart ser den mere færdig ud.

Jeg forstår dog ikke, i disse individualist-tider, at de ikke er lavet med fronter. Som kan have hvert sit look and feel. Så ville man kunne køre noget "retro-segway", "tween-segway", <indsæt-andet>-segway" og sælge til forskellige målgrupper.

Jeg ville f.eks. aldrig køre rundt på en sort teenage-scooter med fartstriber over det hele. Men en moderne vespa-alike kunne være meget cool.

Mere personlighed om man vil. Så er den nok også lettere at tage 15k for.:

Giver det mening?

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 14:57

Hej Morten,

Den skal du nok få solgt med succes.

Som andre debattører også nævner, så er designet ikke helt topklasse. Men det er prisen til gengæld, hvis produktet bare nogenlunde kan leve op til Segway´s performance.

Held og lykke med projektet!

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:02

Kim Dolleris:

Det er svært at se, men umiddelbart ser den mere færdig ud.

Jeg forstår dog ikke, i disse individualist-tider, at de ikke er lavet med fronter. Som kan have hvert sit look and feel. Så ville man kunne køre noget "retro-segway", "tween-segway", <indsæt-andet>-segway" og sælge til forskellige målgrupper.

Jeg ville f.eks. aldrig køre rundt på en sort teenage-scooter med fartstriber over det hele. Men en moderne vespa-alike kunne være meget cool.

Mere personlighed om man vil. Så er den nok også lettere at tage 15k for.:

Giver det mening?

Hej Kim

Ja da. Men jeg tror nu også det er et spørgsmål om manglende efterspørgsel.... Til 65.000 som en Segway koster, så må det alligevel være begrænset hvor mange der køber dem, og det giver jo også begrænsninger i hvor mange varianter man kan have.....  Men billedet du har postet er da cool :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:03

Robin Roy Hansen:

Hej Morten,

Den skal du nok få solgt med succes.

Tak :) Det håber / tror jeg også :)

Hilsen Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 15:13

Du har helt ret. Jeg stiller bare spørgsmål ;)

Som du jo ved er det ikke bare segways den skal konkurrere mod jo - men alle andre former for transportmidler i den størrelse. Jeg går ud fra at scootere fra samme mærke er samme cykel et godt stykke ad vejen - resten er jo 'bare' karosseri (er det det rigtige ord?).

Jeg er dog helt med på at du bare vil forhandle dem - og altså ikke videreudvikle. Og projektet skal selvfølgelig også kravle før det kan flyve. Jeg fisker vel i virkeligheden efter USP'en - udover prisen.

Hvad end det ender med skal du selvfølgelig have alt held og lykke med det!

:) Kim

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:20

Hej Kim

Jeg vil da også meget hellere have konstruktiv kritik nu, fremfor når der fx. lander en container. Men hvis der nu er 99 andre Amino'er der er interesseret, så kan vi købe stort ind og sælge til 10.000 :)

Mit eget syn på USP var ret simpelt: Segway oplevelse til 1/4 af prisen. Tænker at der lige pt er så meget hype omkring Segway nu de er blevet lovlige, men nok ikke så meget reel interesse pga. prisen. Det kunne vi så forhåbentligt hjælpe med. Men det er klart man får ikke det samme produkt til 15.000 som man får til 65.000 - det ville jo også være helt forkert....

Hilsen Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 15:25

hehe det lyder som en plan.

Sign me up - når den kommer under 8k så giv et pip :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:30

Kim Dolleris:
Sign me up - når den kommer under 8k så giv et pip :)

Hmm overvejer en intro pris på 10.000 - ikke for at tjene penge, men for at få noget feedback og omtale - kan det friste nok? Smile

Hilsen Morten

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)