Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jubiii - endelig et alternativ til Segway :) Men er der interesse for det?

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Der vil være små modifikationer, men designmæssigt / visuelt vil den ikke ændre sig så meget ifht. billederne.

Men du er selvfølgelig altid velkommen til selv at pimpe den efter lyst, budget og evne :)

Hilsen Morten

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:58

Det ser da spændende ud! Jeg tror at mange har været interesseret i Segway, den har bare været for dyr. 

Det er jo kun turister og wannabe-betjente (mall cops) der kører på dem. Hvis denne her version kan sælges for omkring 15k vil der nok være flere som reelt vil være interesseret i at købe en. 

Men jeg giver Kim ret. Den er ikke specielt køn, og ser lidt hjemmebygget ud. Måske en enkel plast skal udenom vil pynte, men det har jo også en pris, ikke mindst i form af høje opstartsomkostninger.

Held og lykke med projektet!

Mvh Carsten 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 16:10

Det er såmænd ikke for at være pesimistisk, jeg prøver bare at komme omkring i mit hovedet om det er noget jeg ville bruge 15 på. Men kan trods alt få en rigtig scooter til det halve og den kører hurtigere, man kan sidde på den, bagagebærer, sidespejle, dythorn (heh), der er lys på (til aftenkørstel), reflekser og andet trafik-gejl.

Jeg er bare ikke helt overbevist - hvis man kan sige det sådan :)

Segway'en er meget dyrere - klart. Men den er også væsenligt mere streamlined at se på. 15.000 er trods alt en slat penge så det skal heller ikke ligne en billig kopi alt for meget - hvis du forstår.

:) Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:53

Hej Kim & Carsten

Tusind tak for jeres feedback Smile

Det overrasker mig lidt at designet har så stor en rolle, men det er fedt at finde ud af - og jo derfor jeg oprettede tråden, så tusind tak.

Jeg er godt klar over at den ikke er lige så lækker at se på som Segway, men jeg synes nu ikke den er grim. Men det er jo ret ligemeget hvad jeg synes - det er hvad folk generelt synes, der er vigtigt :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:55

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Ellers må man jo til selv at bygge enSmile

Svensker bygger billig Segway-kopi

Hej Brian

Tak for linket :)

Jeg har ikke set svenskeren før, men jeg har set flere - bl.a. i USA og i Tyskland, der har lavet deres egen Segway. Det var faktisk også sådan jeg i første omgang kom på ideen om et alternativ til Segway. Oprindeligt troede jeg at Segway var så unik rent teknisk at et lignende køretøj ville være alt for teknisk. Segway er jo blevet hypet til at være noget helt helt unikt. Det var derfor overraskende at finde ud af at det rent teknisk ikke er så svært at lave et lignende produkt....

Hilsen Morten

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Det overrasker mig lidt at designet har så stor en rolle

Siden hvornår har designet på en gadget ikke spillet nogen rolle?

Man få da ikke folk til at bruge den, den ligner en Trabant i forhold til Segway.

Og det er da langt at foretrække man sælger den til 17.999 eller 19.999 og så laver noget folk gider vise frem, det monstrum er der ingen der kan være bekendt at køre rundt på Smile

Køb ren argan olie her

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:05

Tror også du får problemer med at sælge den for 15.000 DKK med det design da det ikke ser ret godt ud og 15.000 er stadig mange penge...

Jeg har solgt nogle hernede i Tyskland til 10.000-12.000 DKK som jeg synes er lidt pænere, men stadig svært at tage meget mere for dem, så tror ikke du får succes på det tyske marked med den, det bliver ihvertfald svært.

(dette skal ikke ses som andet end konstruktiv kritik, synes helt klart om din ide)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:12

Hej

Tak for jeres tilbagemeldinger. Det er jo præcist hvad jeg er ude efter. Meninger og indtryk - inden vi sender noget på markedet. Det er jo det fantastisk ved Amino :)

@ Nikolaj

JEg har ikke kunne finde andre producenter af lignende køretøjer, men eftersom du allerede har solgt nogen i DE, så kunne vi måske starte et samarbejde om salg i DK og SV? Du har ikke åbnet for personlige beskeder, men jeg sender en mail via getbig.dk og håber du vil svare :)

Hilsen Morten

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:19

Hej Morten

Ingen problem, du sender bare en mail via www.getbig.dk så skal jeg nok vende tilbage :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)