Ja jeg ved egentligt ikke om jeg opretter tråden i den rigtige kategori - så undskyld hvis det er forkert.
Segway er "lige" blevet lovlig til kørsel på offentlig vej. Desværre koster den billigste Segway iflg. segway.dk kr. 65.000DKK - det er jo også en slags penge!
Vi har i længere tid ledt efter et alternativ til Segway, da vi i forvejen sælger elektriske løbehjul. Det har vi så endelig fundet. Vi har fået en prøve hjem og den er testet. Jeg synes selv den er mega fed, og folk kigger ganske interesseret når man kommer kørende, så der er da opmærksomhed omkring den.
Men men men............ hvad tror DU? Er der et marked, og i så fald hvem tror du vil købe sådan en sag? Er det private, er det kørende sælgere (kan have den i bilen og køre til kunden fra parkeringspladsen fx i KBH), Er det lagerhaller eller hvad og hvem?
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.