Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges ifm. webshop | hair-extensions og tøj

Side 6 ud af 11 (101 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda

Jeg har haft snakket med rigtig mange piger gennem mit tidligere erhverv som extensionist og de har sagt, at de blir mere og mere skuffet når de har købt en bluse i H&M og den går a i farve ved 2. vask.

Her vil jeg sørge for at mine varer er langt bedre kvalitet og designet er federe, for synes også at H&M for bare 2 år siden var mere unikt i deres outfit end de er i dag..

Dette er jo blot min mening :-)

Jeg starter skam også med extensions og så sælger vi tøj om inden så længe :-) og så må du jo vurdere om mine varer er federe end H&M :-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 23:16
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Simone:

Hej Linda

Jeg har haft snakket med rigtig mange piger gennem mit tidligere erhverv som extensionist og de har sagt, at de blir mere og mere skuffet når de har købt en bluse i H&M og den går a i farve ved 2. vask.

Her vil jeg sørge for at mine varer er langt bedre kvalitet og designet er federe, for synes også at H&M for bare 2 år siden var mere unikt i deres outfit end de er i dag..

Dette er jo blot min mening :-)

Jeg starter skam også med extensions og så sælger vi tøj om inden så længe :-) og så må du jo vurdere om mine varer er federe end H&M :-)

Det har intet at gøre med om dine varer er fedre end H&M's. Hvor lang tid har H&M VÆRET på markedet? Tror du, at du sådan lige vupti kan slynge dem af markedet. Nej, den går simpelthen ikke. Jeg kender højerestående mennesker i H&M koncernen og, de ville klaske deres lår af grin, hvis jeg fortalte dem, at Simone ville udkonkurrerer dem. Simone - det kommer aldrig til at ske. Du bliver aldrig en konkurrent til H&M.

Det kan godt være 'dit' tøj(det er jo ikke engang dit, det er ikke dig, der har lavet det, men H&M har designere ansat til at lave deres tøj, og de har så sandelig også folk ude i marken, ikke bare en eller to, men rigtig mange for at holde fingeren på pulsen) er federe end deres, men det er berører ikke deres kundekreds synderligt at en lille butiksindehaver, som dig sælger 'federe' tøj.

Find mere om mig på Linkedin 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Sandsynligheden for Simone vælter H&M af pinden er lille... Men det er vel heller ikke pejlepunktet for hendes success? I virker enorm fokuserede på at "pille hende ned" - og det er altså ikke på den gode måde

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 23:25

Casper - Simone er den der bringer H&M på banen, og dertil er jeg bare nødt til at sige; "Forget it!" H&M er alt for store.

Jeg er ikke ude på at pille Simone ned, hun er bare nødt til at være realistisk. Hun svæver for meget.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:29

Linda Lene Larsen:

Casper - Simone er den der bringer H&M på banen, og dertil er jeg bare nødt til at sige; "Forget it!" H&M er alt for store.

Jeg er ikke ude på at pille Simone ned, hun er bare nødt til at være realistisk. Hun svæver for meget.

Hun konstaterede bare at der stadigvæk er plads til andre på markedet da hun ikke selv med hendes erfaring og vurdering mener at H&M ikke fylder markedet ud kvalitetsmæssigt..

Selvfølgelig er det svært for en person at hamle op med en mastodont som H&M men en markedsandel på x% og sågar mindre er i nogen tilfælde store beløb.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 23:31

Linda, Linda, Linda... Jeg har da aldrig sagt at jeg vil vælte H&M af pinden, men jeg tror helt sikkert, at jeg kan finde noget der er lige så godt og endda bedre mht kvaliteten :-)

Kan godt være at du kender flere i koncernen men jeg har så også bare min mening og holdning og ved hva mine veninder siger om H&M og det er ikke positivt ;-)

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad dem, der mener det ikke kan lade sig gøre vige for dem der er villige til at forsøge.

I øvrigt synes jeg ikke at have læst at hun vil nedkæmpe H&M, men at hun mener hun har fundet en kundegruppe fra dem, der er klar til at flytte.

Jeg tvivler på de klasker sig i lårene af grin, for så har de ikke forstand på at drive virksomhed. Hvis de virkeligt gjorde det betyder det også en arrogance, der fint giver plads til nye spillere. Det har intet med størrelse at gøre, hvis man bare kan formå at starte noget op i det små og så ellers vokse derfra.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 23:34

Høj kvalitet og H&M hænger jo ikke sammen. Enhver ved, at når de går i H&M, så får de billigt tøj, til en ok kvalitet, ikke en super kvalitet. Og det er det H&M lever på.

Man kan ikke sammenligne Simones tøj med H&M's tøj - på ingen måde! Og om hendes tøj er federe - so what?

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 23:35

Hej Gita

Jeg ved heller ikke hvorfor jeg pludselig bliver angrebet af Linda..

Jeg har bare et mål og en drøm og dem vil jeg da gerne dele med jer.. At nogen måske synes at det er urealistisk, kan jeg vel selv finde ud a hen af vejen men Amino er jo til for at dele drømme og tænke i en given situation i stedet for at gå rundt med nej-hatten, det kommer man jo ikke langt med

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:38

Jeg håber da også, at det er de gode intentioner for Simones fremtid, der får jer til at skrive som i gør :-)

Side 6 ud af 11 (101 indlæg)