Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges ifm. webshop | hair-extensions og tøj

Side 5 ud af 11 (101 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Led-montage.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:

Hej Mikkel..

Det er kun et par kroners forskel der er ved at købe rigtig meget, så kan lige så godt købe 10 a gangen, så risikerer vi heller ikke at ligge inde med noget, der pludselig går af mode.

Jeg vælger at beholde min leverandør for mig selv ;-) men gennem ham kan jeg skaffe det langt billigere.

Jeg kender markedet utrolig godt og får modeblade ind af døren KUn for at holde mig opdateret omkring det nyeste nye, går i H&M og henter inspiration, men har hørt fra mange at H&M er ved at falde af på den, derfor vil jeg vise dem noget der er endnu smartere end H&M :-)

Hej igen

Okay, fornuftigt.

Det var såmænd heller ikke leverandørens kontaktinfo jeg ville have, men jeg ville hellere have dig selv til at være klar over hvorfor du er både billigere og bedre end alle de andre.

Undskyld jeg fortsat stikker lidt til dig, men vil bare godt lige have dette på det rene:

"Jeg kender markedet utrolig godt" - Er det igennem de omtalte modeblade og H&M's kataloger?

Du nævnte tidligere at du havde 2500 fans på din Facebook-side. Hvad med at (mis)bruge dem til at få lidt info om dit klientel. Tag evt. et kig på http://da.surveymonkey.com/ for at få lidt flere data om dine kunders behov og preferencer.

//Mikkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:

Hej.

Indtil videre har jeg købt 60 pakker hair extensions.

6 farver - 10 af hver farve.

Jeg kan godt se din idé, men da jeg har lavet extensions før, og jeg ved hvor meget pigerne kræver, så ved jeg samtidig også, at det er nødvendigt med et stort lager..

Og pigerne kan godt lide, når de har en masse varer at vælge imellem.. Ligesom når de går ind i H&M og kan kigge på tøj fra gulv til loft, sådan vil jeg også gerne have at min webshop skal være..
Noget lignende hvor meget H&M har på deres hjemmeside, så meget vil jeg også gerne have.

Jeg er utrolig god til hurtigt at lægge varerne ind samt tage nogle fine billeder.

Jeg har allerede 2500 Facebook medlemmer på min gruppe og synes allerede nu, at jeg har en stor kundegruppe.

 

 

sats meget på facebook og social markedsføring i følge google adwords ideer til søge ord koster det over 10 kr per klik , derved er du meget afhængig af andre markedsføringformer der er mange inden på dette område der kæmper om deres markeds andel 

sats oveni på en del blogging events og anderledes markedsføring , ser ikke ud som verdens letteste sted men tjeck google lav en konkurrence analyse dog bliver det svært at klare sig helt uden google du skal satse  ekstremt på at videre formidle en masse viden 

ved et markedet hvor mange er fast groet stærk ligger holdbart kræver det mere end en facebook gruppe ikke alle kan se den , mange bliver bare venner for sjov skyld for profil ser hot ud , men ikke bare 10 % er reelt køber måske i din målgruppe der er i gruppe folk er bare sådanne bliver venner med alle.

ved tjek søge ord husk klik  geografisk dansk , ikke hele verden , det er en satsning lokalt https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__c=1000000000&__u=1000000000&__o=kt&ideaRequestType=KEYWORD_STATS#search.none

få anslået markedsføring omkostninger hvad vis satsning og solgt kun kommer igennem facebook dette er nok ikke nok derved en hvad kan gøre og hvad koster det første side er pladret ned med stærke sider , du skal brande for det som iværksættere der er mange som har satset hårdt , at komme bare side 1 google ville være en succes men kræver dog også lidt bi produkterne kommer op ad .

høj satsning på mere niche præget kan se noget lettere ud der 1000 vis andre med samme ide med en hair extensions  

prisen kan være du kan skaffe billigt men tvivler ikke nok også de fleste andre kan skaffe det billigt ellers kaster man ikke over 10 kr ud på adwords og første side er pladret ned med dyrere webshops mon ikke de tjener okay men ikke det vilde da de har høje markedsføring omkostninger.

vis skal give overskud til dig sats på at komme af hurtigt løbende varelager , find alternative markedsføring former , men tror mig vis du dumper priser vil de andre nok også sætte dem ned vis du kommer hårdt ind på markedet 

klikket nogle holdt 50% tilbud på mange vare og den lå øverste , kan de holde prisen der vis du kommer hårdt i igennem.

derved overvej hvad der gøres , vis en sælger til 149 kr og en anden sætter nu prisen ned til 69 kr. hvad sker så ?

derved tror jeg meget på den social markedføring der viser hvad varen kan , det er jo ting der passer til den markedsføring form

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg kan se at der er mange herinde der helt klart synes jeg skal investere i søgeoptimering.

Hvis I skriver "extensions" i søgefeltet, kan jeg kun sige, at der dukker de dårlige og dyre mærker frem først. Jeg vil hellere promovere mine produkter på, at vi har sparet søgeoptimering og i stedet fokus på produktets kvalitet.

Jeg vil selv ud og skaffe mine kunder, stå ansigt til ansigt med dem. Skal snart stå i Odense gågade og snakke med folk og give dem visitkort til min shop. Min holdning er, at den bedste reklame er mund til mund og så kan  vi altid ordne søgeoptimering senere hvis min plan skulle gå hen og dø.

Hvis andre sælgere billigere end mig, sælger jeg det til samme pris som dem :-)

Jeg har med garanti købt varerne langt billigere end dem, så jeg får stadig større avance på det :-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel :-)

Det er mere hvis andre snupper ideen herinde, det vil jeg jo blive ked af ;-)

Ja, jeg læser modeblade kun med inspiration til min webshop og når jeg går ind i en H&M forretning får jeg indtryk af tøj fra gulv til loft, men hvor er det fede design henne??

Der mangler lige som et eller andet, som om at designerne holder sig tilbage.. Og her vil jeg så sælge langt federe tøj :-) som self kan sælges

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Led-montage.dk Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare husk at holde din tankegang objektiv.

Nu ved jeg, naturligvis, ikke så meget om hvad det er for noget tøj der er i H&M's butikker.
Men det må jo være bare en anelse "fedt design" siden de jo er blevet så store som de er.

Simone:
Og her vil jeg så sælge langt federe tøj :-)

Wow!

Har jeg misset noget, eller var det ikke hår-forlængere du ville sælge?
- Eller er det så længere sigt du vil udvide også til at have tøj?

//Mikkel

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, H&M HAR haft fedt design, men de er virkelig faldet af på den.

Jeg vil sælge extensions til at starte med og så kommer tøjet senere..

 

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:

Hej Mikael

Jeg kan se at der er mange herinde der helt klart synes jeg skal investere i søgeoptimering.

Hvis I skriver "extensions" i søgefeltet, kan jeg kun sige, at der dukker de dårlige og dyre mærker frem først. Jeg vil hellere promovere mine produkter på, at vi har sparet søgeoptimering og i stedet fokus på produktets kvalitet.

Jeg vil selv ud og skaffe mine kunder, stå ansigt til ansigt med dem. Skal snart stå i Odense gågade og snakke med folk og give dem visitkort til min shop. Min holdning er, at den bedste reklame er mund til mund og så kan  vi altid ordne søgeoptimering senere hvis min plan skulle gå hen og dø.

Hvis andre sælgere billigere end mig, sælger jeg det til samme pris som dem :-)

Jeg har med garanti købt varerne langt billigere end dem, så jeg får stadig større avance på det :-)

jeg ville klart satse meste social markedsføring som skrevet før , derved er klart enig , men sats ikke 100% på en markedsføring

Det er altid bedste at sprede sit budskab , jeg ville dog klart satse på en del blogging når man sider i toget kan man lige videre formidle sit budskab , man kan ikke altid være social og dit social budskab kan videre formidles og huskes bedre vis der er en masse indhold på siden billeder og video mv. på siden

brand men om måske kun skal ligges 10% i søgeord optimering og resten er offline markedsføring , kan være den kombineret måde der giver dig største overskud.

konkurrence hård online men god ide altid være spredt for som iværksættere vil man videre formidle sit produkt videre til så mange som muligt grundet det er et så godt produkt , glem ikke det ene men god blogging huskes langt bedre det du har snakket om der kan dine events også videre formidles og lige presse meddelers ud om dit event 

kan være lige pludselige vis kombinere uden at gøre meget online giver online bedste da du klart har satset at brand din  offline markedsføring også online for en god video og gode events der vises på egen side giver online også meget du viser online du er anderledes

Dine events bliver større fordi brand dine offline markedsføring også online og derved kan den ene skyde næste mere i gang det er jo begrænset hvor mange 10000 du kan gøre opmærksom på dit event på odense gågade 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:

Hej Mikael

Jeg kan se at der er mange herinde der helt klart synes jeg skal investere i søgeoptimering.

Hvis I skriver "extensions" i søgefeltet, kan jeg kun sige, at der dukker de dårlige og dyre mærker frem først. Jeg vil hellere promovere mine produkter på, at vi har sparet søgeoptimering og i stedet fokus på produktets kvalitet.

Jeg vil selv ud og skaffe mine kunder, stå ansigt til ansigt med dem. Skal snart stå i Odense gågade og snakke med folk og give dem visitkort til min shop. Min holdning er, at den bedste reklame er mund til mund og så kan  vi altid ordne søgeoptimering senere hvis min plan skulle gå hen og dø.

Hvis andre sælgere billigere end mig, sælger jeg det til samme pris som dem :-)

Jeg har med garanti købt varerne langt billigere end dem, så jeg får stadig større avance på det :-)

 

For at du kan sælge kræves det at der er kunder, kunderne kommer når de søger et relevant produkt som de ved de skal have NU! - Dette sker vel 99.8% af gangene via Google.

Du vil med garanti tabe på at være sparsommelig mht. SEO. Det havde været fint hvis det var henvendt til lokalbefolkningen igennem en alm. gade butik. Men du skal tilpasse dig miljøet du har valgt at placere dig i og der går offline marketing for et online virke ikke!

Der er utroligt langt fra at du stikker dem en sælger snak og et visitkort til at de går hjem og tænder computeren for at kigge dit site igennem. De har med garanti allerede en butik de kender, og ved hvilken service de får leveret der. Skal de slippe et par hundrede ekstra og så få det resultat de forventer og kender gør de gerne det - Du skal vinde markedsandele ved at være synlig og påvirke folk. Sørg for du bliver set på nettet, det er så forbandet vigtigt!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 6. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Fra  Kasserne.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg må simpelthen hive mig i hårtotterne - man skal lede længe efter en så snævertsynet blondine-gås...

Undskyld mit franske............ men allerede ved salgstalen hoppede jeg videre - men igen er selv seriøs hårdtarbejdende erhvervskvinde, så hvad ved jeg om duller.

(Men de skal vel finde en anden indtægtskilde nu Anni Fønsby har lukket biksen)

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:
Ja, H&M HAR haft fedt design, men de er virkelig faldet af på den.

 

 

Tro nu ikke, at du kan komme op på siden af så stor en virksomhed! Aldrig! Du er nødt til at være lidt mere fornuftig og realistisk. Hold dig til dine ekstensions, og lad os så se hvor langt du kommer med detBig Smile.

Find mere om mig på Linkedin 

Side 5 ud af 11 (101 indlæg)