Synes 2000 lyder vildt for de få ting jeg skal bruge
Nu ved jeg ikke hvad dit projekt går ud på - men hvis projektet på nogen måde er vigtigt for dig, er 2000 måske godt givet ud, i forhold til at stå med en løsning der var (alt for) billig, men som ikke fungerer efter hensigten.
Det jeg søger er en præsentation side af et kommend elille firma der vejleder til køb inden for IT udstyr
I opstarten skal jeg brug en Blog, som dagligt skal vise nyheder skrevet af mig selv, samt tip & Tricks m.v. Denne bloq skal virke som en forside, hvor jeg bagved har min oprindelige side. Når firmaet går i luften, skal Blog så bare glide i baggrunden som et menupunkt
Hvor mange timer regner du med en webmand skal bruge på din side?
Skal personen opsætte forside efter dine ønsker samt opsætte de forskellige undersider?
Det virker lidt som om det er noget der ikke blot er gjort på 4 timer og hvis du skal have seriøs professionel hjælp, jamen så koster det jo noget pr. time. Selvom du bruger et template er der jo stadig arbejde i at få det hele sat op og installeret plug-ins osv.
Men WordPress er dejligt at arbejde med og du skal nok kunne finde en der kan hjælpe dig, bare husk at hvis du kun ser på prisen kan du godt blive skuffet når du ser servicen.