På ErhvervsBladet planlægger vi en artikel om Google+ - og ville i den forbindelse gerne høre, hvordan iværksættere modtager endnu et socialt medie? Hvordan de vil bruge det? Om der er tid til endnu et socialt medie - og eventuelt hvordan I tror, det vil adskille sig fra andre sociale medier.
Vi håber at få nogle input/reaktioner om Google Plus og vil bringe et udpluk af dem i et af vores kommende magasiner - og henviser naturligvis til Amino.dk.
Jeg vil afgjort bruge det som iværksætter - specielt fordi jeg arbejder med søgemaskineoptimering til dagligt - men jeg vil ikke stoppe med at bruge Facebook, som det primære. Derudover har jeg ikke set nogen af mine venner skrue ned for deres aktivitet på Facebook siden Google+ er kommet :)
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Jeg har vil skyde på at over 100 af dem jeg har fået i netværk på Google+ er iværksættere fra Amino. Derudover er der knyttet 50 mere til, med en eller anden faglig interesse for online markedsføring.
Fordelen ved Google+ er at man kan se folk an ved tilføje folk uden at skulle godkendes af den anden part, så det kan man let og uforpligtende gøre (og det gør folk derinde!). Er der nogen man absolut ikke ønsker har en på listen kan man blot blokere dem.
For mig er Google+ mest blevet et fantastisk fagligt netværk, hvor der også er plads til hygge og smalltalk, ligesom på Amino. Så er der også lige den bonus, at hvis man har en hjemmeside man ønsker skal have mere synlighed på Google er det en supergod idé at sat links op fra Amino og Google+.
Facebook er for mig meget mere et privat hyggested.