Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 17 ud af 33 (329 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Om det er tyndbetonet kan jeg ikke forholde mig til.

Udfra det man ser er det jo et firma der bruger alle bad tricks for at tjene penge. DUMT at man overhovet skal investere så mange penge.

Men synes nu meget godt om programmet.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 13:58
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej Seref,

Eftersom jeg sad i 2.række fik jeg det hele serveret og har derved (mener jeg) mere viden end de seere, der intet aner andet end det der blev vist.

Seref Dogan:
Udfra det man ser er det jo et firma der bruger alle bad tricks for at tjene penge. DUMT at man overhovet skal investere så mange penge.

kan sagtens følge dig, hvis du ikke har nærmere information om, hvad dubli egentlig er for en størrelse. (vil jeg kun komme ind på hvis du er interesseret ellers er det jo ligemeget og kedeligt)Confused

men jeg kan ikke se de "BAD" tricks du nævner. Jeg har betalt min Licens på 1050.- og ellers benyttet mig af forskellige tilbud for at komme hurtig fra start. Indtil videre har jeg ikke fortrudt noget som helst, og er en glad mand i min egen lille forretning. Som de fleste MLMére nok er.

konceptet er simpel: jeg viser duplis shopping portal og forklarer hvordan den virker, hvis kunden synes om det, kan vedkommende registrere sig med navn og e-mail adresse og så derefter gå i gang med at handle i de webshops, som kunden kender i forvejen og derved få (i snit) 5% tilbage af købsbeløbet. thats it.

bid mærke i, at det ikke har kostet en krone for kunden.

det var kundedelen. 

partnerdelen er ligeså simpel. køb en licens (1050) og kom i gang, nu tjener du 5% af dublis indtægter på den kunde du har vist siden (når han handler, ellers ikke)

nu kan der vælges om vil investere mere eller ej.

Dersom nogen "skælder ud" i MLM verdenen, er nok fordi, ja her er mange årsager, manglende træning af partner, utålmodighed, utilstrækkelighed osv osv. det er sjældent produktet det er galt med..

Det hvad Kontant har vist er jo baseret på oplysninger, der er oldgamle, og så undrer det mig, hvorfor folk ikke stopper hvis de synes det ikke er noget for dem.

Tænk på, at der er sket en rivende udvikling, temmelig hurtig. DubLi er ikke hvad det har været.

Det som Kontant også kørte på, var gavekort auktionerne men det er altså ikke noget man lige fatter på fem minutter, og mere tid tror jeg ikke Kaare har brugt på det.

Så har de været omkring ulovlig vennehvervning. Jeg kan ikke finde det ulovlige da det er Webbutikken der betaler en kommission til dubli efter salget, som er med til at dække min løn.

og det mest uforstående jeg har mødt, var da Jurist Tina Dhanda fraråder folk konceptet...hun er skyld i, at du kan betale fuld pris på en vare du køber, og ikke får muligheden for at få nogle penge af dit køb hjem igen..forstår det ikke..

har også syntes om programmet, men da jeg nu ved, at det er sensationsjournalistik, er jeg ikke fast seer af kontanten længere, for de garanteret ødelagt noget for nogen som der ikke er hold i. Bevares der skal nok være nogle "rigtige" udsendelser, men så skal alt atså også på bordet. ikke kun det negative. Folk har jo ikke en jordisk chance for at se begge sider af en sag, når den kun dækkes af én part.

Michael var tilbød et live interview, men det afslog de...hvorfor?

hilsen Christian K.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:25
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Sjovt som folk der er blevet hevet ind i MLM møllen har brug for at forsvare sig selv og firmaet så ufattelig meget, og ikke bare lade den ligge og komme videre. Skriv du bare side op og side ned om, hvor fantastisk Dubli er - men husk at læse op på, hvordan man får en gældssanering.

Hvis man ikke simpelt kan forklare andre på et forum, hvordan tingene fungerer og hænger sammen, så er der noget uldent ved det og det samme er der med Dubli.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:30
Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 14:41

Lunsby 

ikke for at forsvare dubly da jeg kun har aktier der som jeg fik da jeg begyndte

og ikke arbejder med det gider ikke mlm

men jeg syntes at den udsendelse var noget tyndbenet 

i forhold til at man kan dømme et firma ude kunne det være rart hvis de firmaer som 

bliver ødelagt af sensations journalistik kunne rets forfølge tv stationen så ville de måske også være lidt mere seriøse

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:48

Når, jeg syntes ellers de på perfekt og overbevisende vis, dokumenterer deres påstande!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:50

KennM:

Sjovt som folk der er blevet hevet ind i MLM møllen har brug for at forsvare sig selv og firmaet så ufattelig meget, og ikke bare lade den ligge og komme videre. Skriv du bare side op og side ned om, hvor fantastisk Dubli er - men husk at læse op på, hvordan man får en gældssanering.

Hvis man ikke simpelt kan forklare andre på et forum, hvordan tingene fungerer og hænger sammen, så er der noget uldent ved det og det samme er der med Dubli.

Rart med lidt guldkorn fra et orakel...Wink

Nu er det jo en MLM snak, så hvorfor blot ignorere budskaber som dine? Det er vel i bund og grund eneste sted, hvor folk ter sig sådan...Jeg har selv været til et DubLi møde uden at miste jordforbindelsen, og jeg syntes det er en vanvittig dårlig måde Villads har arbejdet på. Når jeg tænker på Kåre siger brug 16.000 og så er du stensikker på at få 1400 tilbage (eller noget i den dur) så er det da ikke et tiltalende regnestykke...Jeg forstår ikke hvordan man kan blive grebet af stemningen og bruge 20...30...40...50..60 osv tusinde...Det minder jo om folk der lider af ludomani.

Din slutkommentar er simpelthen imponerende...Sidder og tænker på et afsnit i Friends, hvor ingen af vennerne reelt ved hvad dælen Chandler laver. 

Dette sker i mine øjne, hvis man gør som du siger...forklare på et forum hvor 99 ud af 100 er negative...

1. du kan ikke forklare din egen forretning på dine egne præmisser

2. det bliver en form for en salgstale, hvor modtager blot skal læse, koncentreret eller ej...det ved vi ikke.

3. kemi

4. fejl formodninger

5. 1 ud af 100 indlæg vil formentlig være negativt og betyde mere end de 99 positive (sådan er vi mennesker skruet sammen).

De fleste ville nok ønske det var så nemt, at sende en teaser som forklarede det hele...Tror du folk i MLM branchen syntes det er fedt når bedrevidende stiller sig frem og siger denne slags? Tror du ikke folk har forsøgt at sende en beskrivelse eller forklare det? Facts er at mange af dem jeg kender i branchen har været skeptiske fra start, flere med pyramide tanker, der er INGEN som via mail, forklaringer eller lign på skrift er kommet skridtet videre, ALLE har taget den personlige snak (her ryger alt på bordet, når folk stiller skeptiske spørgsmål så tages der en dialog for at komme forbi denne forhindring).

Hvad skal så forklares? Networking? Markedsføring? Selve firmaet? Produkterne? Timing? Hvordan der tjenes penge? Trends? Fremtidsperspektiv? Investering? "Backup/team" m.m. Jeg hørte en netværksekspert igår, og det er "desværre" et fact at man skal ud af busken..møde nye mennesker, give hånden, tale sammen og skabe god stemning, lytte til folk og som hun sagde "Netværke bliver en større og større del af vores hverdag, hvis man virkelig ville have noget, så foregår det altså i den fysiske verden"...

/M

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 14:57

du har self ret i at den fremvisning som en i topledelsen brugte var forkerte men det skal ikke ramme resten af systemet

min pointe var at hvorfor skal man altid kun have dem med som føler sig snydt

jeg føler mig også snydt engang imellem når jeg køber noget men derfor er det

ikke ensbetydende med at alle der køber den vare føler sig snydt eller

at firmaet jeg har købt en vare af er et fupfirma 

det der gør mig træt af de tv programmer er at de kun skal skabe serietal

tro mig vi havde en meget god sag for nyhederne i foråret

og skulle næsten til at blive intevivet men der blev ringet tilbage igen om at der ikke var kød nok på før groft sagt der var lig på bordet

det kunne have redet mange danskere fra en meget dyr regning de næste år

og nogle allerede i år

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rolan

Jeg kan ikke helt tyde det du skriver, hvad er det får en regning som danskerne skulle reddes fra? det er vel helt naturligt for et program, der sætter sig for at afslører snyderi og løgn at netop fokuserer på dette! Det ser jeg ikke noget galt i.

Men jeg syntes faktisk, at intervieweren gjorde det godt, da han fik et af ofrene til at indrømme at han havde været naiv.

Det må man også sige, påstande om at en eller anden dansker man aldrig har hørt om, skulle havde gjort det bedre end Bill Gates, ja hvis ikke alarm klokkerne ringer der, så ... har jeg en brugt bil jeg gerne vil sælge :-)

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 15:33

Hej Lundsby

det var et eksempel på at journalisterne ofte vil have kød på

da de lige som dubly vil have opmærksomhed på deres produkt

men du har ret det var ikke alt der var lige godt i udsendelsen

men jeg syntes at Michael tros alt ikke prøvede at komme med udenomssnak 

men gav Kåre ret i de ting han sagde om deres økonomi ogsv 

Side 17 ud af 33 (329 indlæg)