Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 12 ud af 33 (329 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Rolan Pless:

det har han vist altid været 

jeg var der også dengang de lovede tv reklamer osv men det gik ikke så stærkt som de regnede med så det blev ikke til noget

dengang var de i gang i tyskland og det gik bedre der så naturligvis 

havde de fokus der, selv om man følte sig lidt snydt er det vel forståeligt nok det 

handler jo i bund og grund om at tjene penge

Nu nævner du Tyskland.. Se hvordan det går for dem:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/554089_452896381415126_616163557_n.jpg

Med hensyn til TV -reklamerne så kommer der støt kunder ind fra første omgang af andele, og anden omgang burde begynde her i oktober :)

BA pakete er salg af guld, sølv, Bronze eller TLA pakker i organisationen.
En VIP kunde er 25 credits, og pakkerne indeholder fra 800-15000 credits.
Her er der nok lagt mest fokus på den meget komplekse del omkring gavekortene på Xpress auktioner.
 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

get-staked.com:


Get-staked - Hvorfor er det at du gerne vil have at DubLi er ulovligt? (:

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Jeg kan nu godt forstå at sammenligningen kommer, for I taler jo selv om licens'er og at man kan købe sig til en plads. 

Halløj Martin.

Selfølgelig kommer der sammenligning ...det er jo kernen i hele denne sag og fremtidige og forhendværende netop fordi nogle smartguys har brugt MLM til ulovligheder er det jo svært at skelne mellem hvad der er hvad.

men så lad mig prøve at vende den lidt: for de 1050.- i licens får jeg jo rent faktisk noget: mit kontor.

Hvis du vil starte en fysisk butik skal der jo også betales husleje og vedligehold og andet. 

nu kommer der så den vares pris ind, som du vil sælge fra din butik.

den investering har vi jo ikke. jeg er ligeglad med hvad folk vil have. skifter moden, er det ikke mit problem, kommer der et nyt fjernsyn, er det ikke mit problem.

Det er netbutikken der "brænder" inde med sidste års udgaver.

OG !! læg mærke til, at der først kom en decideret lovgivning omkring alt dette i 2004.

MLM er over 70 år gammel.

Det var sidst i 90erne at der blev begået utugt med MLM.

siden hen er der dukket mange F*** up firmaer op som prøver at komme udenom ved at operere fra lande der ikke lige er sådan efter folk, som DK er.

og det er jo egentlig godt nok, for så kan man da efterhånden være nogenlunde klar hvis der dukker nye firmaer op: så hold deres koncept op mod forbrugerombudsmandens udtale, og træf en beslutning.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang usaglige kommentarer med: internetudbyder, køb af bærbar og mekanikeren. Disse vælger jeg ikke at indrage i argumentationen da de ikke har relevans og ikke kan sidestilles med emnet.

Jeg kontakter heller ikke bagmandspolitiet.

Men tjener du ikke kun på de kunder der betaler deres vip abonnement, du modtager jo ikke procenter af kunder der ikke er vips? Ellers har jeg misforstået det...

Du skal vel betale hvert år? Og du sælger jo credits til dine vips pr måned, hvis du ikke har nogle credits kan du ikke få penge for dine vips abonnementer? Ellers har jeg også misforstået dette punkt.

Hvis disse 2 punkter er misforstået kan jeg godt forstå at du er utilfreds. Hvis jeg kan tjene penge på at henvise folk og de ikke behøver at regge sig som vips for at jeg får andel i deres køb, signer jeg med det samme, afhængig af hvad jeg skal betale for at være med selvfølgelig.

Jeg går ikke på arbejde, jeg studere, læser marketing mannagement med erhvervsjura som valgfag. Derudover arbejder med affiliate marketing og sub affiliate marketing. Som jo minder om MLM og NM men her skal man jo ikke betale noget for at tjene penge, det samme gælder ens kunder. Det er her jeg mener at problemet ligger. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

get-staked.com:
Men tjener du ikke kun på de kunder der betaler deres vip abonnement, du modtager jo ikke procenter af kunder der ikke er vips? Ellers har jeg misforstået det...

Du tjener procenter fra dine VIP kunders varekøbkøb. 
Du tjener også procenter fra dine Gratis kunders varekøb.

get-staked.com:
Du skal vel betale hvert år? Og du sælger jo credits til dine vips pr måned, hvis du ikke har nogle credits kan du ikke få penge for dine vips abonnementer? Ellers har jeg også misforstået dette punkt.

Dette er helt korrekt.
Køber du f.eks. en Bronzepakke med 800 credits, har du til 32 VIP abonnementer som hver giver din konto 15 euro.
Det vil altså sige, når du har solgt 32 VIP abonnementer, så har du 0 credits tilbage, og 480 Euro på din konto

En bronze pakke koster 432 Euro.

I sammenligning er der 7500 credits i en Guldpakke, og den koster 2250 Euro.

Eller 300 VIP abonnementer // 4500 Euro i indægt på hele pakken, 2250 Euro i profit.

get-staked.com:
Hvis disse 2 punkter er misforstået kan jeg godt forstå at du er utilfreds. Hvis jeg kan tjene penge på at henvise folk og de ikke behøver at regge sig som vips for at jeg får andel i deres køb, signer jeg med det samme, afhængig af hvad jeg skal betale for at være med selvfølgelig.


Så må du til at hive dankortet op af lommen ;), for det har du nemlig.
Det koster 140 euro at købe en licens, og der tjener man 5% af sine kunders Cash Back.
Her er det så nødvendigt at du SELV har en VIP konto, som du kan tilmelde dine kunder fra. Din upline forklarerer dig hvorfor dette er vigtigt senere hen.
Hvis du er blandt skeptikerne, så kan det være fordelagtigt at starte langsomt ud, og derved have mindre at tabe, men også mindre mål - Man skal jo bare tjene sine 1.400 kr. ind igen, og se det vokse
Aftal med hvem du nu end vælger som din Upline, og lav en plan på forhånd <- Det er MEGET vigtigt at du planlægger det på forhånd.

Lige til sidst, vil jeg give lidt salgserfaring med på kundedelen:

Det er ikke svære end at hive fat i en ven, eller veninde, og sige "hey - Du skal se den her side. Hvis man registrerer sig gratis, så får man rabat på alle de her butikker. - Hvis du handler for mere end 20.000 kr. på nettet årligt, så kan det klart betale sig at købe et VIP abonnement.
Alternativt kan du købe den første måneds VIP selv, og starte 10 VIP kunder op selv, så er dit abonnement gratis hver måned."

Sid med dem derhjemme, vis dem hvordan man navigerer rundt på siden og finder de ting de skal bruge sammen med dem. En efter en, og så har man efter et par måneder en forretning der sparker røv.
- Længere er den altså ikke. 

 

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:
Get-staked - Hvorfor er det at du gerne vil have at DubLi er ulovligt? (:


Om det hedder Dubli, gubli eller snubli betyder intet og jeg har ikke noget ønske om at det er ulovligt. Som nævnt i tidligere tråd vil jeg egentlig bare advare andre mod det, da jeg mener det er scam og folk kan miste tid og penge på det, da det efter min overbevisning, som nævnt 117 gange, er pyramidespil.

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:
Du tjener også procenter fra dine Gratis kunders varekøb.

Jeg fik oplyst at det skulle være betalende vip kunder før jeg ville få procenter af deres køb - sikker på at jeg tjener 5% på gratiskunder?


Hvad er de 5% af? Dublis avance er vel ikke mere end 10% så lad os sige at en af mine gratis kunder køber noget for 1000 kr

Så får gratiskunden 2% rabat, altså 20 kr

Tjener jeg så 5% af Dublis 10% altså 5 kr, 

eller tjener jeg 5% af kundens rabat på 2% altså 1kr

for jeg tjener vel ikke 5% af salget altså 50 kr?

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:

get-staked.com:
Du skal vel betale hvert år? Og du sælger jo credits til dine vips pr måned, hvis du ikke har nogle credits kan du ikke få penge for dine vips abonnementer? Ellers har jeg også misforstået dette punkt.

Dette er helt korrekt.
Køber du f.eks. en Bronzepakke med 800 credits, har du til 32 VIP abonnementer som hver giver din konto 15 euro.
Det vil altså sige, når du har solgt 32 VIP abonnementer, så har du 0 credits tilbage, og 480 Euro på din konto

En bronze pakke koster 432 Euro.

I sammenligning er der 7500 credits i en Guldpakke, og den koster 2250 Euro.

Eller 300 VIP abonnementer // 4500 Euro i indægt på hele pakken, 2250 Euro i profit.

Det er her jeg mener at det konflikter med lovgivningen, ifølge http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1974918 

 Hvis det ikke gør, hvorfor er det så?

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

get-staked.com:
Endnu engang usaglige kommentarer med: internetudbyder, køb af bærbar og mekanikeren. Disse vælger jeg ikke at indrage i argumentationen da de ikke har relevans og ikke kan sidestilles med emnet.

super, du har fattet det. 

Det abonnement som dubli tilbyder (der er andre men nu er snakken på vip) koster 149.- og her får du en hel masse, (se tildliger indlæg om detaljer)

get-staked.com:
Men tjener du ikke kun på de kunder der betaler deres vip abonnement, du modtager jo ikke procenter af kunder der ikke er vips? Ellers har jeg misforstået det...

Misforstået. jeg tjener % på ALLE kunders køb uanset om de er gratis eller ej det spiller ingen rolle overhovedet, og det er samme %størrelse også uanset vip eller ej. 

Det eneste der er at sige til denne kommentar er (udover ovenstående) at hvis de er vip abonnenter så tjener jeg YDERLIGE på salg af credits.

get-staked.com:
Du skal vel betale hvert år? Og du sælger jo credits til dine vips pr måned, hvis du ikke har nogle credits kan du ikke få penge for dine vips abonnementer? Ellers har jeg også misforstået dette punkt.

jeg beklager, men her har du så også misforstået det.

ja jeg betaler min licens hvert år på 1050.- og ikke mere.alt derudover er ikke en nødvendighed. Som jeg skrev til martin Slot, så får jeg jo faktisk noget for dem; mit kontor med indbygget kundepleje/vedligehold/kassemester/nyheder og mere.

Nej , dubli sælger mine credit til mine VIP kunder, og ja jeg går glip af fortjenesten på salget af credits,hvis jeg ikke har nogen, men ikke fortjenesten af deres køb.

nu er det smarte jo, at når min lagerbeholdning af credits er tom, så har jeg en knap som automatisk fylder op (og jeg betaler mindre for dem end kunderne gør, og der ligger avancen) ligesom i en butik ; varekøb er billigere for købmanden og han sætter prisen lidt op, der er avancen)

get-staked.com:
Hvis jeg kan tjene penge på at henvise folk og de ikke behøver at regge sig som vips for at jeg får andel i deres køb, signer jeg med det samme, afhængig af hvad jeg skal betale for at være med selvfølgelig.

STORT JA! du kan tjene penge ved at henvise folk til en side, der gør at hvis de køber denne vej istedet for eks.vis google, så får de penge tilbage, og de kan se hvor meget de får igen ved hurtig hovedregning da % satserne jo står ud for den enkelte butik. (bliver lavet om så det er beløbet der dukker op) om de vil Registrere sig som vip kunde må de helt selv om. (bemærk det er de butikker som de handler i, i forvejen :ecco sko, smartgirl.dk, scandic hotel, gris og ko og mange andre nelly.com/ groupon. Gucca og og og (der kommer flere til)

Det registrering der er nødvendig er deres navn og mail adresse, men det er jo fordi dubli skal jo vide hvem der skal have penge tilbage.

Man kan sagtens handle gennem dubli og få søgemaskinens fulde udnyttelse, men ingen registrering = ingen penge tilbage (og det er gratis at registrere sig)

OG Klart gør dubli (og vi andre) hvad vi kan for at få dem til det, det skal der ikke lægges skjul på.

Måden JEG gør det på, er at vise dem forskellen mellem 2 og 9 %(eller andet som måtte være af interesse for dem). og hjælper dem med udregningen om hvornår det kan betale sig. (igen nævnte jeg i tidligere opslag, at det for mig godt kan betale sig, for der var jo 2244 i ren netto-lige-i-lommen penge tilbage)

get-staked.com:
signer jeg med det samme, afhængig af hvad jeg skal betale for at være med selvfølgelig.

Det du skal betale er din licens/husleje på 1050.- een gang om året.

derefter anbefaler jeg jo selvfølgelig at investere i credits for det er da lidt ved siden af at gå glip af denne indtægt.

og så er det ellers bare om at komme igang med at arbejde, og det består i at VISE hvordan man handler for at få penge tilbage. 

det bedste du skal regne med er 5600 (ca.  afhængig af valutakursen) og så er alt med.

det er een gang.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

det bedste du skal regne med er 5600 (ca.  afhængig af valutakursen) og så er alt med.

det er een gang.

Jeg forstår ikke hvad du mener her?

Er det 150 brugere man får hvis man køber reklamefilm, koster den $1000, eller hvordan er det?

Side 12 ud af 33 (329 indlæg)