Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 11 ud af 33 (329 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var den anden Christian jeg skrev til og jeg troede egentlig at samtalen var lukket, men ok vi prøver igen.

Er vi enige om at det er opbygget sådan:,

Når jeg deltageren betaler jeg et indskud og har derefter mulighed for at tjene penge, når jeg skaffer nye deltagere, og dermed nye indskud, til Dubli?

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:12

get-staked.com:
Når jeg deltageren betaler jeg et indskud og har derefter mulighed for at tjene penge, når jeg skaffer nye deltagere, og dermed nye indskud, til Dubli?

Hej Get-Staked,

og ja samtalen var lukket men Christian H. deltog med en anden vinkel som han skriver.

og når nu tråden bliver åbnet som du gør her, så KAN jeg ikke lade være med liiige at rette dig på det her punkt.

Som tidligere skrevet er dubli kundebaseret, dvs for at du tjener penge skal der skaffes kunder til portalen (der skal skelnes mellem samarbejdspartnere og kunder for kunderne er dem der bruger portalen og samarbejdspartnere er dem der fortæller kunderne at den findes).

(ligesom Nordea, Onfone, Telia og mange andre gør det: skaf en ny kunde og du får to flasker vin)

I en anden tråd her på amino har en Samarbejdspartner sat et regnestykke op, som bekræfter den ide jeg havd tidligere.

den går kort ud på, at tegne licens med dubli, og så arbejde (altså vise siden til Gud og hvermand og selv bruge den, for at FÅ penge tilbage på køb, som du kan vise og være glad for)(hvilket virker, men du tror det nok ikke)

og nej det er ikke dublli der tjener her. dubli tjener først når butikken har solgt en vare, og så betaler en %sats til dubli, som derefter giver kunderne % tilbage og betaler min løn for den kunde som tak for arbejdet med at vise kunden hen til portalen)

det er måden du tjener penge på.

så er der Organisationsbygning: (udvidelse af din egen forretning)

som gør at hvis du bygger organisation så tjener du lidt på dine samarbejdspartners kunder..

det at tegne en fuld gyldig partner op giver dig pebernødder, for meningen er at det er deres kunders omsætning som du tjener på.

Atså een gang til for Dummies: tegn licens, arbejd. tjen penge.

og så er der jo lige det med beløbsstørrelsen.

hvis du mener at 1050.- om året (hvor du får dit eget "kontor" og kundepleje) er med til at gøre toppen stinkerig, så må du tro om, fordi ledelsen har en fast løn, og aktieoptioner, så hvis ledelsen vil tjene penge må de sørge for, at aktien er noget værd ved at tilbyde noget attraktivt, som siden vil blive.

hilsen KEDDE.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 11:25
Hej Get-staked

Tror du ikke det er bedre du lader en af DubLi drengene give dig en personlig præsentation af DubLi? Er det alt mlm du er imod eller kun DubLi du har set dig sur på?

Mvh

Jacob
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:26

get-staked.com:

Det var den anden Christian jeg skrev til og jeg troede egentlig at samtalen var lukket, men ok vi prøver igen.

Er vi enige om at det er opbygget sådan:,

i følge deres hjemmeside tjener man penge på at øge sit netværk og netværks kunder sælger noget http://www.dublinetwork.com/da/opportunity/theoppotunity.aspx

jo han sådan set rigtige også køre affiliat markedsføring markedsførings de køre også google adwords med mere i deres markedsføring kan jeg hurtigt se når man gennem tjekker dem altså øverste led ejer af siden

efter læst dit første indlæg du har klart haft en dårlig oplevelse med en af deres sælger der ville sælge dig en dubli ambassadør shops

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 12:08

det har han vist altid været 

jeg var der også dengang de lovede tv reklamer osv men det gik ikke så stærkt som de regnede med så det blev ikke til noget

dengang var de i gang i tyskland og det gik bedre der så naturligvis 

havde de fokus der, selv om man følte sig lidt snydt er det vel forståeligt nok det 

handler jo i bund og grund om at tjene penge

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Tilmeldt 2. Feb 12
Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fået et 2 timers foredrag om Dubli af en der har været med længe, samt set diverse film efterfølgende, og at sige jeg har set mig sur på dem er nok en overdrivelse. Jeg mener bare at folk bliver snydt og at Dublis foretning er pyramidespil.  

MLM er en fin foretningsmodel og det har jeg ikke noget imod, problemet ligger i at du skal betale for at få lov til at tjene, det er imod lovgivningen.

På deres hjemmeside står der.

Som et V.I.P. medlem, kan du bruge kunde reference programmet til at invitere venner, familie eller hvem som helst til at blive et V.I.P. medlem og når de abonnerer, vil du tjene penge! Det er virkeligt så let.

Det koster som før nævnt ca 20 euro om måneden at være vip. Og du tjener kun penge på dem du henviser som opretter sig som vip, er det ikke rigtigt forstået? 

Ellers har der været nævnt priser fra 1050 og op om året, er det ikke rigtigt forstået at du skal betale dette beløb for at modtage betaling for de kunder du har henvist? Og er du selv vip for de 1050 kr eller hvordan?

kilde:http://eu.dubli.com/Inviter-venner__do_voucher_program.html

På skats hjemmeside står der:

Definition af et pyramidespil:

Ved et pyramidespil forstås et pyramidisk opbygget arrangement, hvor deltageren ved indskud har mulighed for en økonomisk gevinst, når denne skaffer nye deltagere, og dermed nye indskud, til arrangementet. 

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1974918

Tror vist ikke den er så meget længere... god søndag :)

Tilmeldt 10. Sep 12
Skrevet kl. 13:32

get-staked.com:

Ved et pyramidespil forstås et pyramidisk opbygget arrangement, hvor deltageren ved indskud har mulighed for en økonomisk gevinst, når denne skaffer nye deltagere, og dermed nye indskud, til arrangementet. 

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1974918

Tror vist ikke den er så meget længere... god søndag :)

SÅ sandt som skrevet, men den er lidt længere, for du har henvist til en side som fortæller om pyramidespil. fint nok

nu mangler vi så at du tjekker denne

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/~/media/Forbrugerombudsmanden/loveregler/retningslinjer/Vejledning%20om%20multi%20level%20marketing.pdffor her er definitionen på MLM i forhold til pyramidespil.

her står også at pyramidespil er forbudt.

læs punkt 3.

og for at komme dig lidt i forkøbet: vær opmærksom på, at jeg ikke sælger dig noget men viser hvordan DU sparer penge. hvordan kan du sige nej til at spare...husk på du handler under dansk lovgivning og er dermed beskyttet her.

hilsen KEDDE

ps.: citat fra ovenstående link:

Det anses kun for at være pyramidespil, når den økonomiske gevinst hovedsagelig stammer fra
indskud fra nye deltagere. Udenfor falder altså de egentlige salgsorganisationer, der er pyramidisk
opbygget, de såkaldte Multi Level Marketing virksomheder citat slut. citat 2: Ifølge lov om offentlige indsamlinger og pyramidespil, skal der ved pyramidespil forstås
pyramidisk opbyggede arrangementer, hvor:
• deltagelse kræver indskud af penge eller andre økonomiske værdier
• deltagerne stilles mulighed for økonomisk vinding i udsigt og
• en sådan vinding hovedsagelig hidrører fra indskud fra deltagere, der efterhånden indtræder
i arrangementet. citat 2 slut. bid mærke i at der under pkt. 3 står HOVEDSAGELIG, (særlig fremhævet, ) hidrører fra indskud, OG DER falden den til jorden fordi vores løn er fortjeneste efter slutbrugers køb af en decideret vare, i en netbutik, derfor er der ingen køb/salg her helller indbyrdes. skal der flere citater på bordet ? citat 3 : Den vigtigste omsætning består således af salg af
"forhandlerrettigheder" og fordeling af "medlemsbonus", og deltagerne opnår derfor først en
økonomisk gevinst, når de hverver nye deltagere. citat slut. her falder den igen til jorden fordi vi prøver at skaffe kunder til siden, og vi viser andre forretningsmodellen. en mere, citat 4: Multi Level Marketing, Network Marketing eller andre lignende pyramidisk opbyggede
salgsorganisationer er som udgangspunkt lovlige i modsætning til pyramidespil. citat slut om vennehvervning: citat 5: Mange Multi Level Marketing arrangementer opfordrer til, at man hverver nye forhandlere ved
hjælp af sit netværk, dvs. gennem familie, venner, arbejdskolleger, børns legekammeraters forældre,
mv. Dette kaldes populært vennehvervning.
Efter Forbrugerombudsmandens opfattelse er vennehvervning som udgangspunkt i strid med god
markedsføringsskik, hvis der er tale om hvervning afledt af egne økonomiske interesser. citat slut. hos dubli er det ikke muligt at få sit indskud tilbage ved hvervning af andre, men har mulighed for at få dit indskud tilbage via slutbrugers handel. og den sidste for nu : citat 6: Som selvstændig forhandler i et Multi Level Markting firma er man ansvarlig for at lovgivningen
overholdes, herunder også markedsføringsloven.
Man skal derfor handle i overensstemmelse med god markedsføringsskik, jf. markedsføringslovens
§ 1, og man må ikke anvende vildledende, mangelfulde eller urigtige oplysninger, jf.
markedsføringslovens § 2 [nu § 3, jf. lov nr. 58 af 20. januar 2012 om markedsføring]. hos os er intet skjult, selv skriver dubli, at de ikke kan garantere for kunders køb. (ligesom lidt indlysende..) hilsen igen KEDDE

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:30

Christian:

get-staked.com:

SÅ sandt som skrevet, men den er lidt længere, for du har henvist til en side som fortæller om pyramidespil. fint nok

og for at komme dig lidt i forkøbet: vær opmærksom på, at jeg ikke sælger dig noget men viser hvordan DU sparer penge. hvordan kan du sige nej til at spare...husk på du handler under dansk lovgivning og er dermed beskyttet her.

Hej Christian, 

Jeg kan nu godt forstå at sammenligningen kommer, for I taler jo selv om licens'er og at man kan købe sig til en plads. 

Tilmeldt 2. Feb 12
Skrevet kl. 14:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Som du selv skriver:

Det anses kun for at være pyramidespil, når den økonomiske gevinst hovedsagelig stammer fra 
indskud fra nye deltagere. Udenfor falder altså de egentlige salgsorganisationer, der er pyramidisk 
opbygget, de såkaldte Multi Level Marketing virksomheder citat slut. citat 2: Ifølge lov om offentlige indsamlinger og pyramidespil, skal der ved pyramidespil forstås 
pyramidisk opbyggede arrangementer, hvor: 

• deltagelse kræver indskud af penge eller andre økonomiske værdier,

Hvis det kræver et månedligt gebyr er dette vel opfyldt?

• deltagerne stilles mulighed for økonomisk vinding i udsigt og

Ellers ville i jo ikke markedsføre det?

• en sådan vinding hovedsagelig hidrører fra indskud fra deltagere, der efterhånden indtræder 
i arrangementet.

Både nye og gamle kunder samt jer selv skal betale for at i kan modtage jeres betaling?

Forstår ikke vi diskuterer dette, det er jo ret ligetil.

Tilmeldt 10. Sep 12
Skrevet kl. 15:12

get-staked.com:
HVIS DET KRÆVER ET MÅNEDLIGT GEBYR ER DETTE VEL OPFYLDT?

jeg må skyndsomst melde min internetudbyder til bagmandspolitiet, han forlanger 199.- i måneden !!!

og min kones bærbare er købt på afbetaling, ups der gjorde vi noget ulovligt.

jeg afdrager gæld til min mekaniker....jeg vidste der var noget lusk ved ham...

fat det. KUNDEN BESTEMMER SELV, OM DE VIL HAVE DET ABONNEMENT ELLER EJ: det er kundens køb der aflønner os.

de køver en vare som de synes er pengene værd, og vi tjener derved.slut.

derfor : nej det er ikke opfyldt her.

og hvad parnerere angår så betaler jeg heller ikke penge for at få min løn. jeg har eengang betalt et beløb og der kommer penge ind på min konto HVER MÅNED (selfølgelig kun hvis der handles )

det beløb (indskud) synes jeg dækker omkostningerne ved at have mit kontor hvad angår opdateringer/nyheder/vedligehold og mere.

derudover skal alle tre punkter være opfyldt for at der er tale om pyramidespil.

get-staked.com:
deltagerne stilles mulighed for økonomisk vinding i udsigt og

går du på arbejde ? er det for mulighed for at øge din formue ??

get-staked.com:
BÅDE NYE, GAMLE KUNDER OG JER SELV SKAL BETALE FOR AT MODTAGE BETALING

nej, det er gratis at være kunde.

Side 11 ud af 33 (329 indlæg)