Det var den anden Christian jeg skrev til og jeg troede egentlig at samtalen var lukket, men ok vi prøver igen. Er vi enige om at det er opbygget sådan:, Når jeg deltageren betaler jeg et indskud og har derefter mulighed for at tjene penge, når jeg skaffer nye deltagere, og dermed nye indskud, til Dubli? |
get-staked.com:Når jeg deltageren betaler jeg et indskud og har derefter mulighed for at tjene penge, når jeg skaffer nye deltagere, og dermed nye indskud, til Dubli?
Hej Get-Staked,
og ja samtalen var lukket men Christian H. deltog med en anden vinkel som han skriver.
og når nu tråden bliver åbnet som du gør her, så KAN jeg ikke lade være med liiige at rette dig på det her punkt.
Som tidligere skrevet er dubli kundebaseret, dvs for at du tjener penge skal der skaffes kunder til portalen (der skal skelnes mellem samarbejdspartnere og kunder for kunderne er dem der bruger portalen og samarbejdspartnere er dem der fortæller kunderne at den findes).
(ligesom Nordea, Onfone, Telia og mange andre gør det: skaf en ny kunde og du får to flasker vin)
I en anden tråd her på amino har en Samarbejdspartner sat et regnestykke op, som bekræfter den ide jeg havd tidligere.
den går kort ud på, at tegne licens med dubli, og så arbejde (altså vise siden til Gud og hvermand og selv bruge den, for at FÅ penge tilbage på køb, som du kan vise og være glad for)(hvilket virker, men du tror det nok ikke)
og nej det er ikke dublli der tjener her. dubli tjener først når butikken har solgt en vare, og så betaler en %sats til dubli, som derefter giver kunderne % tilbage og betaler min løn for den kunde som tak for arbejdet med at vise kunden hen til portalen)
det er måden du tjener penge på.
så er der Organisationsbygning: (udvidelse af din egen forretning)
som gør at hvis du bygger organisation så tjener du lidt på dine samarbejdspartners kunder..
det at tegne en fuld gyldig partner op giver dig pebernødder, for meningen er at det er deres kunders omsætning som du tjener på.
Atså een gang til for Dummies: tegn licens, arbejd. tjen penge.
og så er der jo lige det med beløbsstørrelsen.
hvis du mener at 1050.- om året (hvor du får dit eget "kontor" og kundepleje) er med til at gøre toppen stinkerig, så må du tro om, fordi ledelsen har en fast løn, og aktieoptioner, så hvis ledelsen vil tjene penge må de sørge for, at aktien er noget værd ved at tilbyde noget attraktivt, som siden vil blive.
hilsen KEDDE.