Hej Teddy Ja, jeg har set Joomlas fremtidige opdateringer. Hvad jeg mest tænker på i forbindelse med min service er at opdatere de sikkerhedsopdateringer der kommer. Jeg ved godt at jeg ikke bare skal opdatere ukritist, da det kan give kompatibilitetsproblemer med de plugins der benyttes. Alt dette vil jeg tage højde for i videst muligt udstrækning. Og ja, Jooma 1.7 har indbygget opdatering - men man skal opdatere manuelt stadigvæk. Den gør det ikke automatisk. Fx bruger jeg Wordpress en del, men hvor jeg skriver artiklerne offline med Windows Live Writer. Når jeg så hopper på login i Wordpress er det tit at der er sket opdateringer af plugins. Og jeg kan ikke være den eneste det sker for. Derfor denne service, hvor jeg gør det for jer, uden at I skal tænke på at gøre det selv. mvh Thomas |
Ny og forhåbentlig interessant service til dig der bruger Joomla eller Wordpress
Hvad sker der mon på Polarskelti.com?
Jo, jeg har da efterhånden 7-8 års erfaring med PHP. Men bedste reference må være Sitemagic CMS. Hvad har du i tankerne? |
Et stort projekt som vil kunne give en pæn indtjening her på Færøerne. Til det formål har jeg brug for en god php programmør - en der gerne kender lidt til Joomla, eller med samme muligheder for brugerstyring og adgang til forskellige dele. |
Du må sgu' meget gerne kontakte mig, med et bud på, hvad det skulle koste at få lavet et sådant system. Jeg kan godtnok ikke lige gennemskue, hvordan du ville automatisere denne proces, uden først at skulle igennem en fuldstændig vanvittig udviklingsproces, hvor du inddrager samtlige Joomla komponentudviklere. Så hvis du - mod al fornuft og forventning - kan lave et sådant system, så sig endelig til, så køber jeg det right away! @trådstarter: Det er en super god service. Men pas nu på med ikke at sælge dig selv for billigt. Hvis du har en side med 2 komponenter, der ikke spiller efter en opdatering, så kan der hurtigt gå rigtig meget tid med at rette det. Men igen - en super service, som jeg ønsker dig al held og lykke med! |
Hej Rasmus Tak for det. Nu må vi se hvor omfattende det bliver. |
Rasmus > Jeg vil blive overrasket hvis ikke Joomla og Wordpress har information om installerede extensens og deres versionsnumre. Det vil ikke være rocket science at matche disse versions-numre op mod extensions fra eksempelvis http://extensions.joomla.org/ Opgraderings-processen vil nok være besværlig at foretage automatisk. |
Hej igen, Thomas. Det lyder jo spændende, med dit projekt. Hvis det er betalt arbejde, modtager jeg gerne en beskrivelse af opgaven. Jeg går desværre ikke ind i nye projekter som partner i øjeblikket, da jeg allerede er travlt beskæftiget med sådanne. |
Hej Jimmy. Det er ok. Jeg håber at få et møde i stand med en bank heroppe som vil være sponsorer for projektet, for det kunne blive supercool og noget der kan binde Færøerne sammen på x og tværs. Du hører fra mig senere. mvh Thomas |
Det lyder bestemt interessant. Med knap 50.000 indbyggere er der jo også et stort potentiale, hvis det kan skabe kontakt og øge fællesskabet. Jeg ser frem til at høre mere :) |
Hej Thomas |