Du mangler en del ting. Der er en del grammatiske fejl i din artikel (ikke at jeg selv er nogen ekspert i grammatik). Derudover er der også nogle faktuelle fejl i din artikel. Blandt andet er kapitalkravet til Aktieselskaber 125.000 kr efter den nye selskabslov. Du kunne jo foreslå hvilke selskaber der er hensigtsmæssige i forskellige sammenhænge, hvis du har nogen viden om det :)
udover A/S delen, så synes jeg også du skal kigge lidt på overskueligheden, ved ikke om nogle punkter for hvert selskab ville gøre det lettere at overskue måske?
Men det okay til en hurtig gennemgang, men så heller ikke mere
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Du mangler at nævne en hel del, men det er også et yderst omfattende emne som du har valgt at korte ned til omkring 400 ord :)
Specielt skattedelen er du måske kommet lidt hurtigt over...
Men bare klø på og arbejd videre med artiklen!
Mange tak for feedback :) Jeg er faktisk helt enig med jer, jeg knokler lidt videre på den :)
Mit mål er at man på 800-1000 ord kan få sig et godt, overfladisk overblik over de forskellige muligheder, og så eventuelt linke til andre artikler, kilder osv.
Det er da ikke 125k? Blev det ikke sat ned til 80K med ApS?
Dbh Jannik
PS: Beklager de grammatiske fejl - det er bare hurtigt skrevet, og er mest blot en kladde som jeg regner med at få skrevet færdig her i løbet af ugen :)