Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NÅR DU HAR ALT Å VINNE, Å IKKE NOE Å TAPE................

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Da kan det vel være en ide å sjekke ut hva dette kan være for noe........eller????

 
 
 
Dette er gratis i 7 dager, koster ikke noe å sjekke det ut. forum, historie og verdens beste system.
 
sjekk det da, finn ut hva dette går ut på.
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tommy,

selvom jeg respekterer dit valg af MLM forretning, bliver jeg nødt til at respondere på dit indlæg. Global Domains International er i mine øjne ikke ''verdens bedste system''.
 
Hvad er dine erfaringer med virksomheden og deres ''free leads'' system - har du sponseret mange, fra forskellige dele af verden? Spørger af interesse, da jeg overhovedet ikke er tilhænger af ''warm market marketing'' - jeg mener det er mere ødelæggende end til gavn for MLM.
 
Om ikke andet ønsker dig dog god vind i sejlene.
 
mvh. Anton Roy
ps. og den der "når du har alt at vinde og intet at tabe..." - bliver brugt over alt i MLM :-)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

> ps. og den der "når du har alt at vinde og intet at tabe..." - bliver brugt over alt i MLM :-)

Ja, sammen med en masse andre "tomme" marketing-fraser. Det er iøvrigt langt fra kun indenfor MLM at man finder den type af helt igennem hjernetomme statements. Der er for mig ingen tvivl om, at denne type af meningsløse slogans går målrettet efter en meget snæver demografi - en demografi der ligger meget langt fra undertegnede og alle dem jeg normalt omgåes. Vi griner bare ad sådanne slogans - uanset om de så lige kommer fra et MLM-firma eller en hvilken som helst anden virksomhed.
 
Jeg har intet imod klare statements, mission statements og slogans, men de skal sgu have bare en lille smule tyngde, mening og rod i virkeligheden - ellers virker det helt omvendt på såvel mig som mange ligesindede. I værste fald kan det ligefrem give bagslag - som det f.eks. sker for Google for tiden, med deres tåbelige sætning i deres mission statement: "do no evil ..."
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)