Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have 80 % af mine annonceindtægter?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja du læste rigtigt. Jeg åbner nu op for, at du kan få op til 80 % af annonceindtægterne på mit website. Jeg driver et dansk anmelder website ved navn myrating.dk. Ideen med myrating.dk er at give besøgende mulighed for at læse anmeldelser af alt mellem himmel og jord, samt selv oprette anmeldelser og uddele stjerner fra 1-10. Det unikke ved siden er, at du kan anmelde indhold i forskellige kategorier og ikke bare vine, film eller andre kategorier, som der findes rigelige mængder af anmeldeser sites for.

Kort og godt går programmet ud på, at du på alt det indhold du opretter anmeldelser på, indgår i udbetaling af 80 % af annonceindtægterne for den pågældende side. Anmeldelsen skal være på minimum 100 ord og skal være skrevet udelukkende til myrating.dk. Det vil sige du må ikke finde en anmeldelse et andet sted på nettet og kopiere den. Overtrædelse vil medføre udelukkelse fra programmet og endnu ikke udbetalte annonceindtægter vil ikke blive udbetalt. Det er heller ikke lovligt selv at påvirke adsense indtjeningen ved selv at klikke på annoncerne, få andre til at klikke osv. Overtrædelse vil medføre udelukkelse.

Jeg kan ikke love dig guld og grønne skove, så du skal nok ikke kvitte dit dagjob, for at blive fuldtidsanmelder på myrating.dk :) Jeg har en lille indtjening på siden i dag, men skulle gerne få flere besøgende, jo flere anmeldelser du opretter.

Hvert kvartal vil du, hvis der er adsense indtjening på en side hvor du har oprettet en anmeldelse, modtage en mail med det beløb du har optjent. Beløb udbetales ved optjening på 50 kr. eller derover. Da dette stadig er i testfasen, er der ikke opbygget noget fancy system til udbetaling, registrering af kontonumre osv. Dette sker manuelt ved at du sender registreringsnummer + kontonummer til mig. Hvis aftalen viser sig at blive en success, vil jeg stræbe efter at lave automatiseret tilmelding, dokumentation af indtjening osv.

For at deltage i programmet, skal du oprette en bruger på myrating.dk og derefter dokumentere dit brugernavn i denne tråd eller sende til mig en en PB.

Tilmeldt 13. May 09
Skrevet kl. 13:16

Glemte at nævne, at programmet løber et år i første omgang. Hvis det bliver en success, fortsætter jeg programmet.

Tilmeldt 13. May 09
Skrevet kl. 16:34

Programmet er lukket ned pga. manglende interesse.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:08

ærligt du fik det ikke engang i gang der er oveni kun 148 links når man ikke tager de interne links med

155 under sider okay der skulle nok være en del mere til et anmeldelse side for det skal jo dække et bredt emme kreds før succes jeg vil tro det kræve omkring 10.000 undersider til gerne langt mere gerne over 100.000 under sider over de næste mange år succes kræver arbejde 

Vis kigger på emmer er de meget små is chips og enkel er større byer , men der mangler nok nogle over emmer computer og der kommer alt om computer bærbar computer dele , stationær computer , skærme mv

vis bruger skal lave alt , skal man betale alt og nogle gange mere til for det er ikke deres hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. May 09
Skrevet kl. 17:22
Er ikke lige helt med på hvad du mener. Hvor kommer de 155 fra? Jeg har næsten 5.000 undersider :)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:27

Thomas Ardal:
Er ikke lige helt med på hvad du mener. Hvor kommer de 155 fra? Jeg har næsten 5.000 undersider :)

som sagt vis ikke links til siden kommer der ikke besøge, videre formidle siden , det kræver det vis du ønsker succes

links kræves for google finder alle undersider , vis oveni ikke er nærmeste indhold på siderne  er det en del svære at få siderne indekseret 

yahoo site seach siger 155 undersider http://siteexplorer.search.yahoo.com/search;_ylt=A0oG7zEjfGtO_FAA1r3bl8kF?p=www.myrating.dk%2F&bwmf=u&bwmo=s

I alt det er meget tidligt at give op 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. May 09
Skrevet kl. 22:27

Forstår ikke lige resultatet fra site explorer. Kan se i Google Webmaster Tools, at Google har indekseret næsten 5.000 sider fra det domæne.

Nu må du heller ikke misforstå min udmelding. Jeg har bestemt ikke opgivet at drive sitet. Det kører bestemt videre. Det jeg lukker ned for, var mit forsøg på at lave overskudsdeling af mine adsense indtægter. Den del virkede der ikke til at være interesse for.

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:48

Har oprettet mig som "Majaa" på siden - godt initiativ :-)

Tilmeldt 13. May 09
Skrevet kl. 20:34

Hej Majaa

Som skrevet ovenfor er programmet lukket. Men du skal selvfølgelig være meget velkommen til at skrive en masse god anmeldelser :)

Hilsen Thomas

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:52

Så vidt jeg kan se har du da også godt 8000 sider indekseret:)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)