Ja du læste rigtigt. Jeg åbner nu op for, at du kan få op til 80 % af annonceindtægterne på mit website. Jeg driver et dansk anmelder website ved navn myrating.dk. Ideen med myrating.dk er at give besøgende mulighed for at læse anmeldelser af alt mellem himmel og jord, samt selv oprette anmeldelser og uddele stjerner fra 1-10. Det unikke ved siden er, at du kan anmelde indhold i forskellige kategorier og ikke bare vine, film eller andre kategorier, som der findes rigelige mængder af anmeldeser sites for. Kort og godt går programmet ud på, at du på alt det indhold du opretter anmeldelser på, indgår i udbetaling af 80 % af annonceindtægterne for den pågældende side. Anmeldelsen skal være på minimum 100 ord og skal være skrevet udelukkende til myrating.dk. Det vil sige du må ikke finde en anmeldelse et andet sted på nettet og kopiere den. Overtrædelse vil medføre udelukkelse fra programmet og endnu ikke udbetalte annonceindtægter vil ikke blive udbetalt. Det er heller ikke lovligt selv at påvirke adsense indtjeningen ved selv at klikke på annoncerne, få andre til at klikke osv. Overtrædelse vil medføre udelukkelse. Jeg kan ikke love dig guld og grønne skove, så du skal nok ikke kvitte dit dagjob, for at blive fuldtidsanmelder på myrating.dk :) Jeg har en lille indtjening på siden i dag, men skulle gerne få flere besøgende, jo flere anmeldelser du opretter. Hvert kvartal vil du, hvis der er adsense indtjening på en side hvor du har oprettet en anmeldelse, modtage en mail med det beløb du har optjent. Beløb udbetales ved optjening på 50 kr. eller derover. Da dette stadig er i testfasen, er der ikke opbygget noget fancy system til udbetaling, registrering af kontonumre osv. Dette sker manuelt ved at du sender registreringsnummer + kontonummer til mig. Hvis aftalen viser sig at blive en success, vil jeg stræbe efter at lave automatiseret tilmelding, dokumentation af indtjening osv. For at deltage i programmet, skal du oprette en bruger på myrating.dk og derefter dokumentere dit brugernavn i denne tråd eller sende til mig en en PB. |
Glemte at nævne, at programmet løber et år i første omgang. Hvis det bliver en success, fortsætter jeg programmet.