Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internationale alternativer til TrustPilot og E-mærket

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som overskriften antyder, vil jeg høre om nogen af Jer kender til gode internationale alternativer til TrustPilot og E-mærket - evt. lokale ordninger i USA og/eller England...?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:52
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 12:00

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Skrevet kl. 11:20

Hej Niklas

Tak for dit input - du har ganske ret; Trustpilot er blevet noget større og mere international end jeg lige havde opdaget... De er måske alligevel ikke helt uden betydning at samarbejde med på det internationale marked :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Skrevet kl. 11:23

Hej Nikolaj

Tak for dit link til blogindlægget - yderst interessant. Særlig mærket "Trusted Shops" kunne godt være meget fordelagtigt pga. deres størrelse og deres logo/mærke alene har også en vis troværdighed.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:23

davidkrogstrup:

Hej Niklas

Tak for dit input - du har ganske ret; Trustpilot er blevet noget større og mere international end jeg lige havde opdaget... De er måske alligevel ikke helt uden betydning at samarbejde med på det internationale marked :-)

Så vidt jeg husker er de 3. størst i Europa på "anmeldelser", kan ikke huske deres placering på "webshop anmeldelser".

Det skal siges at jeg deler lejlighed med flere ansatte ved Trustpilot.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)