Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Suftown vs one.com

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

USA er klart der hvor der kommer flest søgniger fra, som det emne, det handler om, hvem vil anbefalde ? eller Suftown som jeg er godt dus med ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58

Thomas Rosenstand:

one.com har primært deres webhoteller hostet i Kiev - ganske langt fra Danmark ;-)

Er du sikker? Nu har jeg meget stor respekt for dine indlæg, så tror på hvad du skriver. Men jeg kan bare ikke selv finde nogle eksempler.. Dem jeg lige har i hovede peger da imod danmark, ved en simple IP-tracing :O

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:05

Jannik Hansen:

IværksætterGen:

Surftown har jeg altid haft problemer med, så er deres sever nede, så kan jeg ikke komme på min mail bla bla bla..

One.com er så sindsyg langsom. Kunne nå at slå en 500km2 græsplæne før min side var opdateret.. Og igen deres email er lige så langsom..

Så jeg håber du har en stor græsplæne :)

Kan godt li' din sammenligning ;) Yes

Måske lidt langt væk :D

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:13

Jannik Hansen:
Er du sikker? Nu har jeg meget stor respekt for dine indlæg, så tror på hvad du skriver. Men jeg kan bare ikke selv finde nogle eksempler.. Dem jeg lige har i hovede peger da imod danmark, ved en simple IP-tracing :O

De domæner, jeg ved er hos one.com, er alle hostet i Kiev:

Men det kan sagtens være, jeg bare er uheldig og kun kender til domæner, hos one.com, der er hostet i Kiev. Jeg tjekker det på http://www.81solutions.com/server-location.html - og jeg har kun tjekket omkring en 8-10 domæner. De lå alle i Kiev.

Update: Fandt lige yderligere seks forskellige .dk domæner hostet på one.com - alle ligger i Kiev.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 18:28

Nu kender jeg ikke kravene til hjemmesidens hosting - eller oppetid - men hos netplads.dk kan du få hosting med ubegrænset trafik til DKK 9,- pr. måned (og ja, det er rigtig ubegrænset - du skal selvfølgelig ikke bare flytte en side med f.eks. 1000 GB trafikforbrug pr. mnd uden lige at skrive til ejeren først!!). Serverne står i USA, hvilket jo øjensynligt ville være optimalt for dig. 

Du skal så regne med en nedetid på ca. 4-18 (evt. sammenhængende) timer i kvartalet - for mange hjemmesider kan dette dog sagtens svare sig, hvis man holder den lave pris in mente.

Jeg har selv 12 mindre hjemmesider hostet der, hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med. 

/JG

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31

Ja - det virker nu ret troværdigt.. Men når man prøver at trace andre sites, som fx unoeuro, eller MaxiWeb.dk - så ved den ikke hvad den skal gætte på..

Men når jeg laver et IP-trace fra en USA server jeg har hos RackSpace - så går tracet fra US -> UK og videre til danske IP-adresser. Men når jeg indtaster domæner i den seo-søgemaskine du linker til, siger den ganske rigtigt Kiev :-)

Godt spørgsmål :)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:34

Jannik Hansen:

Thomas Rosenstand:

one.com har primært deres webhoteller hostet i Kiev - ganske langt fra Danmark ;-)

Fra one.com live suport 365/24/7:

Nilkant: All our servers are located at Interxion in Denmark which offers world-class server room facilities and guarantees 99.999% uptime.

you: How many servers does one.com have? 
Nilkant: 200+
you: All over the World or just in Denmark? 
Nilkant: :-)
Nilkant: Only in Denmark.

Må satme sige de har kundesupport, skrev hele 2016 ord med Nilkant fra Indien.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så må vi jo bare konstatere, at den IP Geo look up ikke virker på lige one.coms servere. Tjekker jeg concept-i.dk, siger den korrekt Århus, og tjekker jeg bd-store.dk, siger den korrekt Randers.

Tjekker jeg E-Uni siger den Skælskør, og det gælder faktisk  også andre Unoeuro domæner. Men vi må jo tro på deres support. Beklager fejlen fra min side - jeg anede ikke, at det tool havde et særligt problem med netop one.com serverne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:06

jeg ville vælge ingen af dem med den optid mv. jeg liggér hós meebox der får da nogét for pengéne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 19:23

Uden at jeg ved en masse om SEO (jeg er bare tekniker Smile), ville jeg nok fokusere mere på, at min udbyder er online og tilbyder generelt gode svartider, end hvor de fysisk ligger placeret. Så vidt jeg har forstået (her må Rosenstand meget gerne rette mig, hvis jeg tager fejl) er den fysiske lokation af hostingen en meget lille parameter i den samlede SEO vurdering. 

Se bare maxiweb, som er hosted i Holland. Få (eller ingen?) lægger mærke til det ved svartiderne. Så med mindre Google går helt vildt op i det, eller din primære målgruppe vitterligt er på den anden side af jorden ift. dit hosting, ville jeg som sagt fokusere mere på at finde en pålidelig udbyder. Her kan du jo fx checke Trustpilot, hvor over 600 og 250 har anmeldt hhv. surftown og one.com. Derudover er der også 80 og en håndfuld anmeldelser af Meebox

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)