Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøsitet og større bryster

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

danaweb køre man betaler for hver eneste ting på siden sporg mv.

bare vis vil siden med lidt liv i og kunne udvide er det billigste at vælge en webdesigner sider måske for kort tid online kan måske godt betale sig hos dem

sæt dig ned og finde ud ad hvad dine krav er vis ingen viden har om søgeord optimering ville jeg enten købe man vejledning eller læse lidt om det kan blive de bedste penge givet ud .

Ved fejl køb cms system småfejl lige ved kommunikation mv. kan blive kostbar følg lidt dette her forum

godt at læse disse 2 bøger evt. min udgave i gratis version af søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:33

Super ide

Er gået i gang med konstruktionen

http://www.applastik.dana7.dk/

Tilmeldt 29. Jul 11
Skrevet kl. 16:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for respons

Jeg mener det faktisk helt konkret, når jeg kæder brystforstørrelse og naturlighed sammen. På samme måde, som makeup, kan være frygteligt unaturligt eller understrege og forstærke den enkelte kvindes "naturlige" udsenede, kan der foretages brystforstørrende kirurgi, hvor naturligheden tilstræbes og understreges.

Jeg ønsker jo netop, at pointere, at det har en betydning, hvilke værdier en plastikkirurg arbejder efter. Imens det er min opfattelse, at mange af mine patienter forestiller sig, at et kosmetisk kirurgisk indgreb er en ensartet færdig pakke, hvorfor pris får alt for stor indflydelse på den enkeltes valg.

Har desuden taget jeres råd om "tillidsvækkende" fremfor "sjov" til efterretning. Vil forsøge at designe derefter.

Endnu engang tak for jeres input. Modtager gerne flere

De venligste hilsner

Andreas Printzlau

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 17:04

Dejligt at se en "Virum-virksomhed", Andreas;) Er det lokalerne fra det gamle Søllerød Privathospital?

Pøj-pøj med forretningen og opbygningen af sitet. Jeg tror nok især i dette område (hvis du skal satse på kunder fra Lyngby og nordsjælland) at nøgleordene er seriøsitet og erfaring. 

Bedste hilsner

Lars

Tilmeldt 29. Jul 11
Skrevet kl. 18:29

Hej Lars

Helt korrekt, det er i lokalerne fra det tidligere Søllerød Privathospital på Kongevejen i Virum. Vi har dog fundet det nødvendigt med en total modernisering. I denne forbindelse har vi i tilgift erhvervet konkursboet efter Furesø Privathospital, hvor de havde indkøbt meget dyrt og lækkert udstyr.

Så selv om jeg føler med mine tidligere kolleger, kommer der lidt ny "ild ud af asken".

Seriøsitet og erfaring er taget til efteretning.

Vh

Andreas

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 19:02

Det bliver dejligt at følge din succes...sig til hvis du i den forbindelse skal have indhentet tilbud på rengøring eller ejendomsservice. Vi er jo dagligt hos kunder på kongevejen og lige rundt om hjørnet!

BH

Lars

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:52
Hej.

Bare en lille tillægs komentar herfra :)

Måske er det bare mig, men syntes at det virker lidt useriøst at have en email adresse hos hotmail.
Burde feks. Være kontakt@applastik.dk

Ellers syntes jeg siden fremstår meget seriøst og et flot design.

Mvh
Tim
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:19

Som der også tidligere er nævnt, så er seriøsitet vejen frem i stedet for at lave en "sjov" hjemmeside. Der er ikke meget sjovt i at skulle opereres. Det mener jeg rammer et forkert publikum, man skal i en del erhverv leve op til en bestemt autoritet, og det gør man ikke ved at lave sjov. Du skal virke som en kompetent og seriøs plastikkirurg - punktum.

Jeg ville eventuelt lave lidt "cases", dvs. nogle historier om enkelte patienter/kunder, hvilke behov de havde, og hvordan du opfyldte dem. Dvs. deres egen historie. Lav dem så varieret som muligt, indenfor meget forskellige emner. Så er det nemmere for almindelige mennesker at relatere til det. I den forbindelse ser jeg et problem i at smide "ulækre" billeder på din side af diverse skavanker, måske tegninger er bedre for ikke at skræmme nogen væk. Eventuelt kan man rekvirere noget materiale hos dig med rigtige billeder, eller man ser dem hos dig. Jeg tror de vil skræmme folk væk. Brug nogle gode tegninger i stedet.

Vær åben omkring priserne, som det også er nævnt, det er mange gange det der skræmmer folk væk - at man har en forestilling om at plastikkirurgi koster kassen (så lige den der memira reklame i tv, der skriver de prisen, hvor mange kunder tror du ikke de får ved at skrive 300 kroner (eller hvad det nu koster)). Her er det igen godt med nogle forskellige modeller, måske det mest typiske. Lav også en liste omkring hvilke operationer du tilbyder, det har tidligere gavnet mig, da jeg ledte efter et privathospital til at fjerne min galdeblære.

Mht. det tekniske, så prøv at kig amino.dk igennem og se hvad folk har at sige om Danaweb, det er trælst at havne i en situation senere, hvis du har brugt meget krudt på at lave din side rigtig god. Kig evt på Wordpress platformen, der er masser af personer her på siden, der kan hjælpe dig - og til en brøkdel af hvad du kommer til at bestale over tid. Men det værste er at komme fra dem igen...

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:28

Du mangler information på siden ... jeg har længe gået og overvejet en fedtsugning men ingen websider har endnu givet mig det information jeg har haft behov for ... f.eks. kunne det være fedt(haha) at vide:

• Hvor meget kan man fjerne per gang?
  • Hvor kan man fjerne fra?
  • Hvor mange dages sengeligning kræves?
  • Hvad koster det? og hvis ikke det kan siges så giv nogle priseksempler.
  • Nævn eksempler på forskellige steder det kan fjernes fra.
Kom med eksempler på kunder der har fået det udført, gerne video testemonials ... ting der får mig til at stole på at jeg skal betale dig x-tusinde kroner for at gøre mig smukkere :-)
Nu har jeg kun lige tænkt i retning af fedtsugning fordi det har jeg selv undersøgt, men det samme er med garanti gældende for alt det andet du tilbyder ;-)
Tilmeldt 29. Jul 11
Skrevet kl. 15:35

Nu var det jo ikke min mening, at gøre dette forum til en lægebrevkasse.

Men - En fedtsugning er IKKE en slankekur. Det er både sundere og billigere, at tabe sig ved diat og motion. Så mængden af fedt, der kan fjernes ved en fedtsugning er helt irrelevant, da vi altid arbejder med at tilstræbe en bestemt kontur fremfor volumenreduktion.

Der er i øvrigt en konsensus blandt de fleste danske plastikkirurger om, at vi ikke tilbyder fedtsugninger på over 4 liter, for netop at modvirke tilskyndelse til, at anvende fedtsugning forkert.

Men derfor er det jo ekstra vigtigt, at jeg får skrevet noget information om dette på min hjemmeside.

Endnu engang tak for de mange andre gode input. Stadig åben for flere

Venligst

Andreas

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)