Visuelt har det virkeligt fået et løft fra det første. Logoet til højre er også superflot. Bliver spændende at følge hvad der sker fremover :-) |
Hold da op... Jeg bliver helt chokeret, når jeg ser en hjemmeside som den første.
Som webbureau er det deres opgave at give dig en hjemmeside, der udstråler de rigtige ting; DU ved en masse om plastikkirurgi og DE ved en masse om hjemmesider. Det er det, du betaler dem for - og det er da gået helt galt for dem...!
Suk... Nå, men det gør det da nemmere for os andre at lave hjemmesider, der er federe end konkurrentens... Haha!
Nå, du er vist med på at den første side ikke duede, så jeg vil egentlig bare kommentere den nye side ganske kort:
MEGET bedre! Dog savner jeg lidt farver og liv. Den er meget gråtonet, kun krydret med grøn. Inden jeg kiggede på nogen af siderne, forventede jeg et varmt design. Noget varmt, trygt og levende.
Billedet med manden og kvinden - kunne du give dem deres naturlige farve, så kun baggrunden var i gråtoner?
(Og så en lille, teknisk detalje: Man skal have musen hen over knæet for at finde "Hofter, lår, knæ og underben". Den kan man nemt misse, hvis man kun fører musen hen over f.eks. lårene. Så jeg ville gøre linkområdet større, så den også kommer frem på resten af ben-området.)
Held og lykke med det! Rie