Da jeg snart får tid til at gøre noget ved min hjemmeside vil jeg lige sende en forespørgsel afsted. Jeg er bestemt ingen haj til hjemmesider og specielt ikke til at få min side til at opnå gode resultater i søgemaskinerne og med google adwords. Er der nogen der har gode erfaringer med at få en kyndig person ud der ”lige” har sat det hele op for jer, hvorefter jeres trafik er 10-doblet overnightJ Eller er der alternativt nogen der kan bekræfte, at man altså sagtens på relativt kort tid selv kan sætte sig ind i det, hvilket jo ville være det bedste, da man jo så ikke skal have en ud hver gang noget skal ændres. Det er jo virkelig vigtigt at prioritere med sin tid. Så hvis jeg skal bruge en hel måned på at sætte mig ind i noget en eller anden kunne lave på en time for mig er det jo ikke værd at spilde sin egen tid på. Eller kunne man måske få en til at sætte det hele ordentligt op på siden og i Adwords mens man så på, så det senere ville være nemt at tilpasse det selv? Lad mig høre jeres erfaringer |
Hej Morten,
Google AdWords er let at sætte op, men det er generelt billigere at sætte sig ind i systemet før end efter. Der ligger en del timer i at opsætte kontoen ordentligt. Hvis du er på et stramt budget og har mere tid end penge, kan det være en fordel at få et par timers 1-til-1 undervisning i stedet og så fortsætte selv.
Efter du er kommet i gang, er der så en løbende process med at få tilføjet søgeord og fjernet dem der ikke gav salg.
Hvis du finder nogen der kan gøre det på et par timer, bliver resultatet derefter. Og hvert klik tæller koster.