Jeg er ikke altid enig med hvad Christian skriver, men i den her omgang rammer han altså plet. Jeg har ansvaret for oplæring af nye SEM specialister i Central Amerika og selvom de får en måneds intensiv træning, så kommer de altså ikke til at slå hverken mig, Christian eller andre eksperter i AdWords annoncering. En rigtig god annoncering kræver lang erfaring og snilde indenfor faget. Hvis du er seriøs omkring din AdWords annoncering og har en god basis for at tjene penge, så vil en AdWords ekspert altid tjene sig selv hjem igen. Ellers må vedkommende ikke kalde sig selv ekspert. Har du en middelmådig hjemmeside og et for lavt budget til dit marked, så kan selv Google's højeste eksperter få det til at blive profitabelt. Mvh. Andreas. |
H∑nning:SEO handler bla. om at blive placeret der hvor trafikken er.
Trafikken er lige gyldig hvis den ikke konverterer, hellere færre besøgende der konverterer bedre, end en masse besøgende der stort set ikke konverterer. Jeg plejer at sige det handler om at blive placeret hvor kunderne er