Hej, mange tak for dit indlæg. Jeg har helt bevis brugt ordet risikofrit i en helt bevist provokation, da jeg kan se at det er den eneste vej til at komme i dialog med et total fastfrosset marked og som den danske verdenspresse gør sit yderste for at holde fastfrosset i bunden af fryseren. Uanst hvad der sker i USA så vil du ved en investering altid eje en ejendom i det land i verden hvor den private jendomsret er noget af det mest ukrænkelige, som findes i denne verden. Samtidig er du også nødt til kigge på Kina som jo er det land i verden som ejer flest dollar og interesser i USA og de sidde ikke bare g ser på at deres værdier "går konkurs". Ja det er rigtigt der kan opstilles 1 million scenarier - det kan gøre med nej og ja briller og jeg har en fornemmelse for hvilke der giver flest muligheder. Lad mig også understrege at vi sælger ingen projekter eller boliger uden at vi er 100% sikre på at investor er helt kalr på evt. risici, for vi lever meget af salg via anbefalinger fra køber som er glade for deres investering. Solen og sommeren kan du ikke tage bort fra Florida og 50 millioner gæster til Disney kan du heller ikke fjerne, så jeg vil vove den påsatnd at investering Florida stadig er en rigtig god forretning. MVH |
Hej Peter
Jeg er enig med dig der findes intet i denne verden som er risokofrit, men der findes ja og nej briller.
Florida tilbyder uanset krise sol og sommer hele året og 50 millioner gæster til Bl.a Disney, så vi har heldigvis mange glade investorer som er lykkelige for deres investering,
MVH
Niels