Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Risikofri investering i fast ejendom

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Hirtshals
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mange tak for dit indlæg.

Jeg har helt bevis brugt ordet risikofrit i en helt bevist provokation, da jeg kan se at det er den eneste vej til at komme i dialog med et total fastfrosset marked og som den danske verdenspresse gør sit yderste for at holde fastfrosset i bunden af fryseren.

Uanst hvad der sker i USA så vil du ved en investering altid eje en ejendom i det land i verden hvor den private jendomsret er noget af det mest ukrænkelige, som findes i denne verden.

Samtidig er du også nødt til kigge på Kina som jo er det land i verden som ejer flest dollar og interesser i USA og de sidde ikke bare g ser på at deres værdier "går konkurs". Ja det er rigtigt der kan opstilles 1 million scenarier - det kan gøre med nej og ja briller og jeg har en fornemmelse for hvilke der giver flest muligheder.

Lad mig også understrege at vi sælger ingen projekter eller boliger uden at vi er 100% sikre på at investor er helt kalr på evt. risici, for vi lever meget af salg via anbefalinger fra køber som er glade for deres investering. Solen og sommeren kan du ikke tage bort fra Florida og 50 millioner gæster til Disney kan du heller ikke fjerne, så jeg vil vove den påsatnd at investering  Florida stadig er en rigtig god forretning.

MVH
Niels

Fra Hirtshals
Tilmeldt 22. Oct 10
Skrevet kl. 11:16

Hej Peter

Jeg er enig med dig der findes intet i denne verden som er risokofrit, men der findes ja og nej briller.

Florida tilbyder uanset krise sol og sommer hele året og 50 millioner gæster til Bl.a Disney, så vi har heldigvis mange glade investorer som er lykkelige for deres investering,

MVH
Niels

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men konklusionen er jo netop at du ikke fremstår synderligt troværdig når du siger at det er en risikofri investering, og så efterfølgende trækker i land.

Med sådanne udtalelser ender man hos mig i samme tillidsmæssige kategori som brugtvognsforhandlere, bankrådgivere og tilsvarende folk. Folk der ofte lover guld og grønne skove, uden at der står et eneste træ på den golde jord..

At der har voret fornuftige afkast i fortiden er jo på ingen måde nogen garanti for et fremtidigt afkast. Det er barnelærdom i enhver investering og er blandt andet noget investeringsforeninger skilter med overalt hvor de skriver om hvordan det er gået de seneste X år.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 22. Oct 10
Skrevet kl. 11:52

Hej Anders Christensen

Tak for dit indlæg.

Min overskrift er et bevist provokerende indlæg i håb om at komme i dialog med et fuldstændig fastfrosset marked.

Jeg ved at intet her i verden er risikofrit ej heller investering i fast ejendom - men der er i øjeblikket nogle forudsætninger som gør det til en god inevestering lige nu.

Man kan tage nej eller ja briller på og anskude verdens økonomien - men ja briller vil der være en lang række muligeheder for et fremtidigt flot afkast. Vi laver ingen salg eller projekter uden at vi er 100% sikker på at investor/køber er 100% afkalret på de ricisi som er i markedet.

Ingen krise kan tage sol og sommer bæk i Florida, ingen krise kan fjerne de 50 millioner gæste til bl.a. Florida og Disney som kommer hvert år og dermed er der uanset krise grobund for en investering som kan give flor værdistigning ig afkast. Vi mangler boliger til udlejing og vores mange hidtidige købere er meget glade for deres investring.

Vi er samtidig begunstiget med en dansk verdenspresse som bruger meget energi  "med nej briller på" at fast holdle den fastfrosset situation på bunden af fryseren.

Jeg håber du måske har fået lyst til at investere i Florida.

MVH
Niels

Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:08

Jeg tror langt fra at finanskrisen er slut. Hverken i DK eller USA, og det vil tage nogle år før vi er tilbage til et "normalt" niveau.

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:11

intet er risikofrit

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40

Giv lige manden en chance. Jeg er sådan set enig i meget af kritikken, men altså han giver jo udtryk for at han ved at det ikke er "risikofrit".

Til Niels.

Det lyder som en interessant investeringsmulighed som du arbejder med. Hvordan er financieringsmulighederne. Her tænker jeg specielt på, hvor meget udbetaling skal man stille og kan de kreditvurdere på en dansk indkomst? Hvad er belåningsfaktoren cirka ifht årsindkomsten i den financiering du kender til?

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:41

Jeg syntes også vi skal give Niels en chance

Han virker seriøs og fremme i skoene - på den gode måde

Den måde vi aminoer kan lide det

Han svarer retur og selvom overskriften faktuelt ikke kan lade sig gøre, så opnår han det han vil, nemlig debat

Godt gået Niels

Jeg vil i lighed med sidste debatør også gerne høre lidt om finansieringsmuligheder m.m

Jeg følger tråden med spænding og afventer svar fra dig Niels

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:50

I skal bare lige tænke Jer om en ekstra gang. I USA er det lovligt at være repræsentant for både køber og sælger samtidig. Det kunne tænkes at trådstarter har ekstra interesse i at sælge specifikke huse, hvor kontrakten med sælger er ved at udløbe, ligesom en eventuel dobbeltrolle kan gøre, at TS ønsker så høj en salgspris som muligt. Jeg siger ikke at det forholder sig sådan, men man er nødt til at se på det med kritiske øjne og disse handler er altså langt fra risikofrie.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:05

Niels:
...ingen krise kan fjerne de 50 millioner gæste til bl.a. Florida og Disney som kommer hvert år og dermed er der uanset krise grobund for en investering som kan give flor værdistigning ig afkast.

Hvis du vil sælge til folk som i forvejen er skeptiske nytter det ikke noget at blive ved med at love ting der er faktuelt forkerte. Husk lige tilbage på jubelårene og hvad smarte investorer sagde om ejendomsinvesteringer dengang ;) Der var man også nærmest garanteret værdistigninger. Godt man ikke hoppede med på den vogn.

Hvis gældskrisen i EU eskalerer og flere lande går bankerot eller må nedskrive deres gæld, samtidig med USA får flere hak nedad i ratingen fordi de stadig har GIGANTISK underskud på betalingsbalancen og GIGANTISK gæld, kan ingen, heller ikke du, garantere at ingen krise kan fjerne en del af de 50 millioner der gæster florida.

Det er ikke et spørgsmål om at have ja- eller nej-hatten på, men et spørgsmål om ærligt at se risici og ikke udstede garantier for noget der ikke er garanti for.

Indtil videre har vi løst gældsproblemer med mere gæld i form af hjælpepakker, vi har dermed udskudt problemerne og holdt en hånd under markederne. Det bliver ikke nødvendigvis ved.

Du kan hverken garantere afkast, risikofrihed eller antal besøgende i Florida Smile

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)