Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Risikofri investering i fast ejendom

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Hirtshals
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger kontakt/debat med mulige samarbejspartnere/investorer som vil investere risikofrit i fast ejendom i udlandet. Vi er lokale på et ejendomsmarked hvor prisen på fast ejendom kan være under 50% af normal prisen. Samtidig er valuta kursen meget gunstig.

Vi påtager os også udlejning af boliger i området og kan dermed tilbyde en løbende forrentning af investeringen, hvert år gennem udlejning. Der mangler bedre boliger til udlejning i området fordi mange har behov for at leje en boliog i en periode til de igen kan eje.

Vi påtager os at gensælge boliger/ejendommen efter en ejeperiode, når  prisen er tilbage på normat niveau og valutakursen er på normalt leje igen. Der vil således kunne forventes et stort udbytte af investeringen gennem værdistigningen og valutakursen.

Kontakt os for en uforbindende samtale om mulighederne, vi kan også tilbyde større udlejningsejendomme, hoteller/moteller og andre erhvervsbygninger.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:58

Kan du definere "risikofrit" lidt nærmere?

Når jeg ser sådan noget i en reklame (som det her indlæg jo nu engang er) så får det samtlige alarmklokker til at ringe meget højt hos mig..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 22. Oct 10
Skrevet kl. 11:21

Hej Anders Christensen.

Vi kan tilbyde køb af fast ejendom til halv pris af hvad prisen var for to år siden, vi kan tilbyde at udleje ejendommen i ejerperioden, vi kan tilbyde at sælge ejendommen, når markedsprisen er oppe igen. Vi er på et ef verdens mest sikre områder for kæb af ejendom, Florida - hvor lovregelværket omkring handel med ejendom og den private ejendomsret er en af verdens strengeste.

Det tillader vi os at kalde risikofrit eller?

Du er velkommen til at ringe på 20 57 68 80 hvis du ønsker yderligere uddybning, eller investere i en ejendom.

MVH
Niels

Fra København
Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Vilondo.com Skrevet kl. 11:54

Det er vel kun risikofrit, hvis I uanset hvilket scenarie man kunne forestille sig, kan garantere at en eventuel investor ikke vil tabe penge.

Hvad er det forventede afkast i forbindelse med udlejning?

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 12:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels

Hvordan finder i ejndommene ? Har du/i noget prospet eller ?

På forhånd tak

bb

Fra Hirtshals
Tilmeldt 22. Oct 10
Skrevet kl. 12:12

Tak for dit indlæg

Ingen kan vel spå om fremtiden og intet er risikofrit men vi mener vi er så tæt på risikofrit som det kan lade sig gøre.

Vi kan tilbyde køb af fast ejendom til halv pris af hvad prisen var for to år siden, vi kan tilbyde at udleje ejendommen i ejerperioden, vi kan tilbyde at sælge ejendommen, når markedsprisen er oppe igen. Vi er på et ef verdens mest sikre områder for køb af ejendom, Florida - hvor lovregelværket omkring handel med ejendom og den private ejendomsret er en af verdens strengeste. Vi er lokale med eget ejendomsmægler firma og har hele tiden fingeren på pulsen, så vi tilbyde at handle når det er optimalt og vi har stor erfaring med at forhadler prisen helt i bund.

Det tillader vi os at kalde risikofrit eller?

Afkastet ved udlejning er svær fordi det afhænger helt af placeringen og størrelsen/kvaliteten på boligen er vi tæt på Disney i Orlando er den god, er vi på kysten og den også god.

Du er velkommen til at ringe til mig på 20 57 68 80 så vi evt kunne sætte et eksempel op.

MVH
Niels

Fra Hirtshals
Tilmeldt 22. Oct 10
Skrevet kl. 12:14

Hej BB

Vi er lokale i Florida og har ejendomsmægler firma der, så vi kan altid finde den rigtige ejendom til den rigtige pris.

Jeg har masser af PDF præsentationer, så hvis du sneder en e mail adresse sender jeg gerne.

Vores hjemmeside er www.boiusa.dk

eller du er velkommen til at ringe på 20 57 68 80

MVH

Niel

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 07:53

jeg ser på hjemmesiden

Mvh

bb

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:11

Jeg synes nu også mest du skyder dig selv i foden med en "dum" overskrift som "Risikofri", for det ved du jo i allerhøjeste grad at den ikke er.

Du udtaler dig om forhold som du allerhøjst kan gætte på Smile

Gunstig valutakurs ?

Boligpris på omkring 50% af "normalprisen" ??

Der er ikke noget der hedder gunstig - eller normalpris - og da slet ikke i en verden som vi ser den nu.

Jeg tror du får mere ud af det, hvis du holder dig til fakta, og måske tilbyde en række besigtigelses rejser - incl. lidt oplevelser/sightseeing i det fede område du tilbyder ejendomme i.

Strik en rigtig god pakketur sammen, til en god pris - tilbyd evt. at turen fratrækkes ved køb.

Det har jeg selv rigtig god erfaring med i Thailand.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 22. Oct 10
Skrevet kl. 09:06

Hej Jesper

Tak for dit indlæg.

Mit indlæg er lidt af en bevist provokation, i et forsøg på at komme i dialog med et fastfrosset marked, som den danske verdenspresse til stadighed gør sit bedste for at nedfryse mest muligt. Jeg har kun forholdt mig til fakta som markedet er lige nu i vores del af verden og vi har prøvet alt også "gratis besigtigelsesrejser med indlagt golf eller krydstogt" uden den store succes, derfor søger vi kontakt med personer som måske har andre indfalsvinkler til kontakt med potentielle investorer.

Vi kan tilbyde boliger til en pris som er 50% mindre en samme bolig for 1 år siden. Vi mangler udlejningsboliger og dollar kursen er kun ca. 5,14. Et er sikkert at økonomien i verdens største økonomi kommer på fode igen, det er kun et spørgsmål om tid og dermed er boligprisen på måske samme niveau som før krisen og dollarkursen på normal niveau igen - det vil for en investor giver en flot værdistigning på en forholdsvis kort tidsbane. Vi er lokale på markedet og har været det gennem mange år, så vi har et rigtig godt kendskab til markedet og udviklingen.

Jeg håber at dette måske kan blive starten på en dialog, hvis du har lyst og måske nye veje til salg af boliger evt. i pulje i K/S, så er vi meget indstillet på et samarbejde.

Du er velkommen til at ringe på 20 57 68 80 så vi evt kan drøfte mulighederne se også

www.boiusa.dk

MVH
Niels Simonsen

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)