Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sager med Way2Web?

Side 4 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg syntes i stedet vi skal pege fingre af mongoler, lamme, pyskisk syge m.m. Så kan de lære det! ;-)

Hehe... ja ja.... jeg har også læst "Iværksætter Til Jeg Dør"...... Fed bog iøvrigt.

Og så lykkedes det dig med denne markedsførings-metode :-) (MT, du ved hvad jeg snakker om..... andre der ikke ved: Læs bogen, det kan anbefales!! )

Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:24

Nu fandt jeg lige denne debat via Google, hvor spørger efterlyser sager imod way2web. Vi kan da komme med vores indlæg i debatten om hvor lødigt dette firma er: http://www.cas.dk/tyveri/

Jeg kan da godt love at hr. way2webs påstand om at de ikke er blevet kontaktet af en advokat kun holder en dags tid endnu.

Fra Slagelse
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har webshop hos way-2-web og har KUN problemer. Jeg skal bl.a. logge på 2 gange før deres system virker, og har nu i over ½ år rettet henvendelse til dem om dette.....unden afhjælpning. Så var det fordi jeg ikke opgraderede til den nye version, som sjovt nok kom 1 uge efter jeg købte den gamle version......Selv efter jeg har opgearet til den nye version, så er problemet ikke løst, samt jeg nu ikke kan uploade billeder til min side.....Har rettet henvendelser til dem, men nu svarer de bare ikke.....og pt., virker min side ikke, samt emailen er ude af funktion, så INGEN kunder kan købe noget som helst, hvilket jo er den helt store mening med en webshop.......FUCKING DÅRLIG SERVICE DE GIVER.....UNDGÅ FOR GUDS SKYLD, AT HAVE SHOP HOS DEM. DE ER TOTALT USERIØSE.

Mvh

Henrik Genkel

WWW.GENKEL.DK   ( Som så ikke virker lige pt......)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:29

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:21

Nogen der har en update på hvad der sker? har også shop ved w2w/e-cart, mail funker ikke, shop funker ikke! Det har snart stået på i et døgn. Og har intet hørt!!!

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:34
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Vores sidste ordre tikkede ind i går kl. 15.59 og siden har siden været nede, og mail virker heller ikke.

Er der nogen der ved om vi kan bruge webmail og hvor vi finder det?

KATASTROFALT når man lever af sin webshop :-(

Jeg har forsøgt at ringe til Jacob på hans mobil nummer, men han tager den ikke, og deres support svarer heller ikke på emails.

Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:48

webmail er : http://webmail.domæne.dk .......  men virker heller ikke.... Doh, skulle have skiftet udbyder sidste gang jeg tænkte over det, er træt af det her pis!!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:07

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 10:38

Genkel:

Jeg har webshop hos way-2-web og har KUN problemer. Jeg skal bl.a. logge på 2 gange før deres system virker, og har nu i over ½ år rettet henvendelse til dem om dette.....unden afhjælpning. Så var det fordi jeg ikke opgraderede til den nye version, som sjovt nok kom 1 uge efter jeg købte den gamle version......Selv efter jeg har opgearet til den nye version, så er problemet ikke løst, samt jeg nu ikke kan uploade billeder til min side.....Har rettet henvendelser til dem, men nu svarer de bare ikke.....og pt., virker min side ikke, samt emailen er ude af funktion, så INGEN kunder kan købe noget som helst, hvilket jo er den helt store mening med en webshop.......FUCKING DÅRLIG SERVICE DE GIVER.....UNDGÅ FOR GUDS SKYLD, AT HAVE SHOP HOS DEM. DE ER TOTALT USERIØSE.

Mvh

Henrik Genkel

WWW.GENKEL.DK   ( Som så ikke virker lige pt......)

Jeg har også webshop (lidt endnu) hos W2W og ja det er under al kritik... det med man skal logge på 2 gange har jeg også haft fat i dem med, fik dog af vide det var min explorer jeg ikke havde opdateret... og så er vi aldrig kommet videre med den.

Jeg kom fra sommerhus igår aftes kl. 19.30 og har talt med en anden shop ejer som har shop igennem w2w at det ikke havde virket siden 16.30. Jeg havde vitterligt formodet det virkede her til morgen, men niksen. Og ja jeg har ikke været hjemme siden torsdag eftermiddag, så der er nok mails og ordre i indboksen, men som jeg ikke kan hente ned - det er virkelig uprofessionelt og det er mine kunder det går ud over.

Jeg er så rasende...

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 10:41

Kristian Bjerregaard:

Vores sidste ordre tikkede ind i går kl. 15.59 og siden har siden været nede, og mail virker heller ikke.

Er der nogen der ved om vi kan bruge webmail og hvor vi finder det?

KATASTROFALT når man lever af sin webshop :-(

Jeg har forsøgt at ringe til Jacob på hans mobil nummer, men han tager den ikke, og deres support svarer heller ikke på emails.

Nej det er skide godt gjort de ikke engang tager en telefon, men de ved jo hvad der venter bag de opkald der ringer, så nok derfor - de er skide konfliktsky... kan slet ikke accepteres der ikke er noget backup så man kan køre, eller de kan sørge for der kommer en mail ud til en alternativ mail adresse om de har problemer - men de gør ikke en skid service for deres kunder.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Side 4 ud af 9 (81 indlæg)