Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Websitetekst til afsindig god pris!

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får en gennemarbejdet tekst. Hvor meget tekst- præcist antal ord- er vanskeligt at sige.

Kvalitet koster jo. Så ja, der kan findes billigere og dyrere skribenter end mig.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:02
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det har du ret i og jo min side er ved at blive gennemarbejdet, for som du kan se er det jo skrevet af undertegnede og det duer ikke.

Jeg senes generelt det er svært med tekst fordi man skal gøre op med sig selv om hvilken målgruppe man skyder efter, og det har jeg være for dårlig til selv.

Jeg er ikke i tvivl om de produkter jeg sælger er gode for det kan jeg se og måle på og mine kunder er glade, men jeg føler bare at jeg mister mange kunder fordi teksten ikke er god, det kan jeg jo se på min besøgstal og på hvilke sider de ser. Men alt dette bliver bedre når jeg får mine tekster lavet færdig, det er i hvertfald planen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ja livet er ikke altid lige retfærdigt - En frisør kan ofte nøjes med en saks. 

Hvor mange frisører kender du, som kan nøjedes med kun én saks?

Det er lige så sandsynligt, som at en maler kan nøjedes med én pensel.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21

Henning:

Ja, teksten på hjemmesiden er utrolig vigtig, hvis man vil ud over rampen med sine budskaber.

Præcisering af målgruppen, og derpå skære teksten ud fra denne præcisering, giver dig en side med klare budskaber- og det bliver givtigt for dig (hvis du har en tekstforfatter, der kan levere varen..)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:20

flemming.dk:

Hvor mobil er du Ib?

Jeg mener: dit firma er placeret på sjælland-men kører du også rundt i landet til større opgaver? F.eks en boligforening i Esbjerg el.lign.? Kan det betale sig for dig?

Hej Flemming !

YesTak for altid sober svar fra netop dig (den rette amino ånd).

Jeg tager altid imod udfordringer, om det kan betale sig eller ej ? uhmmm

Jeg har aldrig lavet malerarbejde i Esbjerg. Men har tidligere besøg byen som MP befalingsmand (militærpolitiet) og udstationet i Oksbøl lejren. Det længste jeg har været vest på i år er Odense. Hvor jeg kunne konkurrence med de lokale fynske malermestre. Men vestjyder er måske sværere ? Men du/I er velkomme

Så hvis en sindig og balanceret boligforening i Esbjerg er parat til et godt tilbud? er jeg også.

Som også du har mange bolde i luften, har jeg det på samme måde, og derved også en god fyldt ordrebog. Ikke også på grund af disse: http://www.slagelse.dk/Stoettecentervest/Kastanjegaarden/Kastanjegaarden.htm

http://www.naestved.dk/HandicapPsykiatri.aspx

Ovenstående lider bl.a. min hjemmeside også under.) Men i nærmeste fremtid (en gammle aftale fra først på året, skal jeg have lavet nogle tiltag sammen med Thomas Frost, Webcoders).

Bedste hilsener

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:36

Theis Brouer-Jensen:

Nu er jeg vant til at mange aminoer er reflekterende. Mit eksempel var myntet på at omsætning er normalt ikke det samme som indtjening (salg - variableomkostninger (materialeforbrug m.m. - malerens maling m.m. frisørens permanentvæske m.m.) - moms =dækningsbidrag).

Derfor kan tekstforfatteren måske klare sig alene med sin computer. Ligesom frisøren kan klare sig med en eller flere sakse. Kender tilfældigvis godt til frisørbranchen og kender en som har ca. 75 % af sin omsætning alene på klipninger. Hvorfor tror du der er koncepter som Nyklip - Cut House m.m. ?

Men en maler kan ikke alene klare sig med en eller flere pensler, der skal også bruge maling m.m. En frisør kan klippe uden permanentvæske, farver m.m.

Og selvfølgelig er der stor forskel for maleren om denne maler vinduer. Eller skal spartle en masse med efterfølgende vægbeklædning og maling til følge. Altså materialeforbruget (de varialbe omkostninger) er meget forskellige fra maleropgave til maleropgaver.

I den forbindelse "tillod" jeg mig at lave en foreløbig sammenligning mellem den klippende frisør med sin saks og tekstforfatteren alene ved sin computer.

Et dårligt eksemplet ville være en maler alene med sin pensel uden andet eller en tømrer alene med sin hammer.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:41

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Theis Brouer-Jensen:

Nu er jeg vant til at mange aminoer er reflekterende. Mit eksempel var myntet på at omsætning er normalt ikke det samme som indtjening (salg - variableomkostninger (materialeforbrug m.m. - malerens maling m.m. frisørens permanentvæske m.m.) - moms =dækningsbidrag).

Derfor kan tekstforfatteren måske klare sig alene med sin computer. Ligesom frisøren kan klare sig med en eller flere sakse. Kender tilfældigvis godt til frisørbranchen og kender en som har ca. 75 % af sin omsætning alene på klipninger. Hvorfor tror du der er koncepter som Nyklip - Cut House m.m. ?

Men en maler kan ikke alene klare sig med en eller flere pensler, der skal også bruge maling m.m. En frisør kan klippe uden permanentvæske, farver m.m.

Og selvfølgelig er der stor forskel for maleren om denne maler vinduer. Eller skal spartle en masse med efterfølgende vægbeklædning og maling til følge. Altså materialeforbruget (de varialbe omkostninger) er meget forskellige fra maleropgave til maleropgaver.

I den forbindelse "tillod" jeg mig at lave en foreløbig sammenligning mellem den klippende frisør med sin saks og tekstforfatteren alene ved sin computer.

Et dårligt eksemplet ville være en maler alene med sin pensel uden andet eller en tømrer alene med sin hammer.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Men maleren betaler vel ikke for malingen; den indregnes vel i prisoverslaget?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Tekstforfattere har også udgifter: Jeg skal ud at investere i nyt tastatur, for mellemrumstasten og flere andre er begyndt at sætte sig fast. Det er hamrende irriterende!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11

Ib:

Ja, der er måske rigeligt langt at køre her til sydvest. Odense er lidt mere inden for rækkevidde.

Boligforeninger har vi sgu mange af, og det kan vel blive en go stor kunde-- men de bruger normalt de lokale malere, som alle andre gør, tror jeg. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:23

Poul Madsen:
Tekstforfattere har også udgifter: Jeg skal ud at investere i nyt tastatur, for mellemrumstasten og flere andre er begyndt at sætte sig fast. Det er hamrende irriterende!

YesJa Poul !

Disse er jeg også opmærksom på.

Så skal du "bare" huske og postere det "rigtigt"Wink om det er en straks afskrivning eller andet investering, eller anden omkostning ?

Det er jo næppe en variabel omkostning ? der i så fald påvirker dit dækningsbidrag Wink Du kan jo trods alt genbruge dit nye tastatur.

Det er værre med maleren og frisøren - malingen og frisørvæskerne kan ikke genbruges.

Jeg "tillod" mig alene, at se på de faktorer der påvirker dækningsbidraget.

Går vi helt nederst i regnskabet har vi alle diverse ting der skal indtjenes til.

• Tekstforfatteren nyt tastatur m.m.
  • Frisøren nye konsoller m.m.
  • Maleren nyt sprøjteanlæg m.m.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)